Praktik {{forumTopicSubject}}
Jeg ved ikke om jeg har fortalt det, ellers gør jeg det igen *g*
Efter sommerferien, skal jeg i 3 uger i praktik på Fredericia Dyreintanat, så 1 uge på kanotur med skolen og så lige en uge på intanatet igen..
Det er på et hængende hår at jeg kan få lov til det, for det lukker og slukker il november, og jeg ved ikke om der kommer et nyt intanat et andet sted.. Grunden til det lukker er at det mildest talt er blevet slugt af tiden *g* Ruindt om ligger der store fine nye kontorbygninger, hvilket der måske også skal være på grunden hvor intanatet ligger..
Jeg ved ikke om jeg skal være med til både at passe, hunde, katte og heste, eller om jeg bare får et område.. uanset hvad så glæder jeg mig meget til det
maj 2007
Følger: 30 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 67 Svar: 1.824
Tillykke med det:-)
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.326
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 245 Svar: 6.753
Søster stædig - De kan ikke fortsætte hvor de er, da de mildest talt er blevet opslugt af tingene omkring dem.. De tager ikke flere dyr ind end de kan mangte, og slet ikke muskelhunde (hvorfor ved jeg ikke)..
Da jeg var nede og snakke med hende havde de fuldt hus..
Hun snakkede om der måske ville komme et nyt intanat her i Fredericia, men ikke under hendes ledelse, hun ville til sjælland og lave et..
Så jeg tror de nærmeste intanater bliver i Gram, Odense og Årslev.. dvs laaaangt væk.. Så håber da der er nogen der har tiden og lysten til at starte et intanat op her i området..
Praktik