{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
497 visninger | Oprettet:

Alternativ til doodle (planlægning) {{forumTopicSubject}}

Vi har i en del år brugt doodle til at planlægge vores eftersøgningstræning, men efter opdateringen for et par måneder siden, er det helt gak. Mest irriterende er det, at app’en slet ikke fungerer mere.

Er der nogen der har erfaring med et alternativ? Der skal være mulighed for omkring 10 brugere, gerne op til 40-50 datoer og selvfølgelig mulighed for at skrive bemærkninger.

Det er ok med en betaling for køb af app’en, men ikke løbende betaling.

Kommentarer på:  Alternativ til doodle (planlægning)
  • AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

Følgere: 6 Emner: 49 Svar: 1.082
    #2   10. maj Hvad med Google docs?

Jeg ved ikke hvad den omtalte app specifikt kunne.

Men docs kan deles mellem mange, og der kan hele tiden redigeres i det.

• #3   10. maj hvis i opretter en gruppe på facebook burde i kunne lave arrengementer hvor man kan kommentere på, de kan også bruges via facebook appen

• #4   10. maj CB, begge dele smiley

FB med begivenheder duer ikke. Der er ikke noget overblik, og det er i øvrigt heller ikke alle der er på fb.

AT, det smarte ved den gamle doodle var, at alle kunne se hvem der var meldt til og fra en bestemt dag, og at det var super nemt at redigere i sin tilmelding. Og at det lå som en app eller som web, og at alle, både med og uden fb, kunne oprette sig.

• #5   10. maj Øhhhh .... " Alternativ til Doodle ( planlægning) " smiley

Da jeg så overskriften ... tænkte jeg ..... Hvordan i alverden har man nu tænkt sig at sådan en hund skal se ud .... og hvilke hunde vil man nu blande for at lave en ny designerhund . smiley

Så tog jeg mig sammen og læste videre ..... og slappede lidt af ..... smiley smiley smiley smiley smiley

• Hama
    Hama Tilmeldt:
    apr 2015

Følgere: 2 Svar: 219
    #7   11. maj ja, jeg tænkte som dig NittiB
    - og da jeg så det var Anne der havde lavet indlægget - WHAT !!!!!!!!!
    smiley

• #8   11. maj Elmer mener ikke du skal bruge et alternativ

profilbillede
  • #9   11. maj Hvad med google calendar? Den skulle være ret smart på den måde, at man kan tilknytte brugere til det, og sådan noget.

Ved dog ikke, om det har alle funktionerne, men det er måske værd at kigge på?

Kommentér på:
Alternativ til doodle (planlægning)

x