{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
584 visninger | Oprettet:

Multiresistente Lopper(kat) AARRGGHH {{forumTopicSubject}}

Vores katte har lopper.. Hvilket vi aldrig har haft før... De er begge blevet dryppet for 1 uges tid siden., men det har ikke hjulpet...Talte med dem, hvor vi køber foder m.m, de fortalte , at lopperne var multuresistente??? Hvad fanden gør man så... Kan dyrelægen give noget andet ??(vi skal til dyrelægen imorgen med hundene)
Har i katteejere lopper??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Multiresistente Lopper(kat) AARRGGHH
  • #1   11. dec 2008 Multiresistente er de dog ikke endnu - men der er udviklet resistens overfor enkelte loppemidler.

Specielt Frontline er hårdt ramt.

Det er bare at finde et andet produkt.

• #2   11. dec 2008 Åhhhhh god fornøjelse. Jeg endte med at miste en skøn skøn kat, fordi den havde udviklet resistens overfor det hele og lopper simpelthen "åd den" Iflg. dyrehospitalet hvor den døde natten over, var der intet at gøre smiley

Jeg anbefaler Advantage/advocate eller hvad det hedder.. det har jeg tidligere haft bedst succes med,

sørg desuden for at rengøre hele jeres hjem grundigt.
    Loppe-æg kan ligge og lune sig i op til et år..... jeg måtte have skadedyrs bekæmpelse hjem 4 gange på 2 mdr, før de var helt væk.
    Ja, Det viste sig at være en dyr dyr fornøjelse at tage moderløse killinger ind og forsøge at gøre en god gerning smiley

Kommentér på:
Multiresistente Lopper(kat) AARRGGHH

Annonce