{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.024 visninger | Oprettet:

Havde aldrig troedet jeg skulle spørge {{forumTopicSubject}}

Hej HG ..
Ja, jeg havde aldrig troedet jeg skulle spørge om dette.
Men hvad tror i man ville få for en Pomeranian hvalp på 8 måneder uden stamtavle?
Hun er meget sød og lydig, kan flere komandoer mm.

Jeg står og har det rigtigt svært, intet går som det skal, jeg er dybt ulykkelig..
Jeg gør selvfølgelig ALT jeg kan for at undgå det, men er måske nød til at finde et bedre hjem til min elskede Chanel..

tænk at jeg lige sagde det smiley ..
puha..

SKAL LIGE SIGES AT DET SLET IKKE ER SIKKERT HUN SKAL VÆK FRA MIG, så vil gerne undgå dumme kommentarer ..

Håber nogen svare..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Havde aldrig troedet jeg skulle spørge
  • #1   22. maj 2009 puha det er svært at sige,men kan da se folk rask væk tager 6-7000 kr for en ægte hund uden stamtavle..

  • #2   22. maj 2009 Man ville få hvad man bad om hvis man ventede længe nok. Hvor meget ville du selv give for en 8 mdr gl tavleløs hund?

  • #3   22. maj 2009 Hvis jeg var dig,,der skulle a med en hund man har elsket til skyerne,,,ville en pris være total irellevant!
    ...så jeg forstår ikke dit indlæg?


  • #4   22. maj 2009 min prisgrænse for en tavleløshund, ligemeget hvor ægte den så påståes at være, er 3500, hvis den vel og mærke er sund og rask og passet med alt hvad den skal være og dyrlægen har lavet en attest derpå...

    Håber alting løser sig for jer så du kan beholde din hund..


  • #5   22. maj 2009 Hm, har nok udtrykket mig forkert ..
    SELVFØLGELIG er et godt hjem vigtiger end prisen ..

    Og det er ikke fordi jeg ikke har overskúd til hende, for hun er da det eneste der går som *det skal* i mit liv, elsker hende over alt på jorden, og håber da heller ikke jeg er nød til at skille mig af med hende.


  • #6   22. maj 2009 Hvis hun er det eneste i dit liv, der går som det skal, hvorfor overvejer du så at sælge hende?

  • #7   22. maj 2009 Fordi alt andet går slet ikke som det skal..


  • #8   22. maj 2009 Natasha:

    Jamen dog hva er der gået galt....jeg kender en kompetent dyrerådgiver, hvis du er interesseret????


  • #9   22. maj 2009 Jeg ville ikke tage noget, eller tage et symbolsk beløb (måske 500kr eller deromkring), og så istedet sørge for at finde det absolut bedste hjem du kan finde:o)

    Jeg håber da du får hverdagen på ret køl igen, så du kan beholde vappen, men ellers ønsker jeg held og lykke med at finde det helt rigtige hjem til hende.


  • #10   22. maj 2009 Jeg ville altid tage et beløb, så det ikke var hr. og fru impulsiv der bare henter den. Meen sæt nogle andre krav til det nye hjem, som er vigtige for dig og ikke mindst for hunden - og lad dem være opfyldt før prisen. Hunskulle gerne have det dejligt langt liv foran sig og det rigtige hjem er det vigtigste.

    Synes jeg - og jeg står i nøjagtig samme situation. Desværre, så ved det er hjerteknusende!


  • #11   22. maj 2009 hmm - nu læste jeg lige resten af dine svar - jeg ville da råde dig til at hvis hun er den ene gode ting i dit liv - så ret da fokus mod hende. Nyd hende og pris dig lykkelig for den lille charmetrold. Brug tid på hygge og træning og gode oplevelser med hende. Når resten af livet så falder på plads igen - for det skal det nok gøre - så har i et stærkere bånd end nogensinde og du vil være lykkelig for at hun stadig er en del af det.

    Tænk dig grundigt om, for ellers er der jo ikke meget at grine af tilbage - hvis hun er lyspunktet lige nu.


  • #12   22. maj 2009 ~ Ninna-Oline ~
    Det er ikke Chanel der gør noget galt, så har ikke brug for en dyrerådgiver smiley

    Janne- Nyt hjem til Dusty !
    Har heller ikke tænkt mig at forære hende væk hvis det endelig skulle være.. Det er lidt svært, har ikke lyst til at skrive så åbent (i et forum) om mine problemer altså hvad det bunder i mm..
    .. men tak for dit svar smiley


  • #13   22. maj 2009 hov, troede jeg kunne redigere indlægget jeg skrev tidligere, men kom til at slette det.

    jeg er interesseret hvis du beslutter dig for at sælge hende. jeg kan tilbyde et godt og trygt liv sammen med min pomeranian han på 11 mdr. selvfølgelig på betingelse af at de kan sammen (hvilket jeg ikke regner med at er et problem) og at hun er relativt renlig, ikke er syg osv.

    jeg bor sammen med min kæreste i et roligt kvarter med have osv..

    men som sagt, hvis du tager den hårde beslutning så skriv smiley


  • #14   23. maj 2009 ok, Natasha

Kommentér på:
Havde aldrig troedet jeg skulle spørge

Annonce