{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når nu en muskelhund
  • #1   15. mar 2006 Det er jo et tøjmærke "Pittbull" - og enda et meget dyrt tøjmærke*ss*

Men har nu heller ikke noget med teksten på, det er lidt for dyrt til min pung:o)

• #2   15. mar 2006 Det er vel op til folk selv, om de vil have disse seler og halsbånd..
    Jeg er nu mere til da helt ganske alm. uden nogen form for skrift.
    Folk vi møder syntes også Nemo ser farlig og voldsom ud, og det behøver vi ikke forstærke med en Pittbull halsbånd. Så derfor fravælger vi dem.

• #3   15. mar 2006 Bullrot kunne gå...... Men der står heller ikke Pittbull på dem jeg har set.

• #4   15. mar 2006 Jeg gør også meget ud af at Jokes sender de "rigtige" signaler når vi er ude. Klæder ham gerne ud med tørklæder, milde halsbånd og ting i den stil. det er ens ansvar som hundeejer at promovere sin hund efter bedste evne og i sær når man vil sin race det godt, så det prøver vi så på :0)

• #5   15. mar 2006 Tanja- det lyder ok. Og her tænker jeg på racens omdømme.
    "Dyrt tøjmærke". Griner lidt af det- klædr skaber folk, ikke hunde.

• #6   15. mar 2006 Jeg kunne nu godt finde på at investere i et "sejt" halsbånd til Tyson, for at gøre grin med det, og jeg ved at Tyson ser ganske uskyldig ud (om han så er det er en anden sag)...

• #7   15. mar 2006 nemlig June... Godt sagt.

• #8   15. mar 2006 en dræber Mops....*gg*

• #9   15. mar 2006 Mine har nu heller ikke de vildeste halsbånd.
    Buzz har et fra Ezydog, da de er nogen af de eneste hvir metallet ikke rører huden, og Coco har et brunt lædehalsbånd, føler heller ikke behov for at vise dem som noget end de er.

Men sys nu alligevel de er fede de halsbånd, og tøjet også - men ikke noget for os herhjemme:-)

• #10   15. mar 2006 Mark : du er og bliver en bad ass indrøm det nu *gg*

• #11   15. mar 2006 At købe dyrt er ikke smart men dumt. Køb kopivarer i Bulgarien, for eksempel, til en tiendedel af prisen, og ikke en kæft kan se forskel. Så deeeeet.

• #12   15. mar 2006 Mark : regnede heller ikke med andet smiley

Min liile "pittbull" står og puffer til min ryg nu, så vil forlade jer og gå en tur over på banegården og købe en pølse til ham smiley

• #13   15. mar 2006 doggymom : mange køber jo varene IKKE kun pga. mærket men også pga. kvaliteten.. en kopivare er meget meget sjælden ligeså god og holdbar som en ægte... og en kopivare kan du ikke lige indlevere hvis der er fejl eller mangler.. så den kommentar med at det er dumt synes jeg sku var dumt.. over and out smiley

• #14   15. mar 2006 Ja- jeg vil oz daffe videre. Skal vel lige nå at lave lidt, inden der er pause igen!!

• #15   15. mar 2006 Mark... er det ik meget normalt idag - med tøj i det priser - min søn render ik rundt i meget andet - han tror vist at det er en selvfølgelighed at mor punger ud i de "rigtige" butikke r- og at der står det rigtige på tøjet - eller i nakken - og skoene - damn det er ik til at holde ud til en unge i hans alder - de skal jo skiftes hvert kvartal - så ligner de noget der er løgn - så bliver mor hurtigt ruineret -
    Foreslog ham engang - En dag han mente at det var tid til nyt tøj - at vi kørte en tur i H&M - så sgu ungen sgu ik have noget nyt tøj... Nææææ - Det hedder Loaded - indre by - eller andet -

Hvordan afvænner man dem - ved du det ?! ?!!

• #16   15. mar 2006 Hej Julie- det er forældrene der bestemmer. Når ungerne er fyldt 18 kan de selv betale.

• #17   15. mar 2006 Doggymom - ja - du har så ret - men dam - Jeg er for blød -

• #18   15. mar 2006 nu gå jeg sevl meget i bullrot men mangen af de nye trøjer der fra står der nu også noget med pittbull på så dem køber jeg ikke... for det er jo blivet sådan lidt smart det med pitt..... og nej frida er ikke en pitt men en meget mere sej hund en staff

• #19   15. mar 2006 Mark... nej - sådan en tur hvor han skal have tøj - kan også kræve ture rundt i hele byen på timer - ik nemt - så kan bæltet bruges derfra - men ingen ok bukser - så er det videre - og bluser er næsten umulige - for farven er aldrig lige som han havde tænkt sig - eller også er der noget andet i vejen...

En gang kom vi minmum årligt i England - har været lidt sløve til at komme afsted de seneste år ( har familie der ) - der var det altid så nemt - langt flere fede butikker - og meget større udvalg - kan jeg godt savne lidt -

• #20   15. mar 2006 Og så siger de kvinder er lang tid om tøjkøb:o)))

• #21   15. mar 2006 Mark : ja - det er sgu ik nemt... og man kan jo for fanden et eller andet sted takke sig selv for hans flip - er det ik noget med at man selv skaber de unger man har - griner -

Julie sønnen er forresten en af dine navnebrødre -

• #22   15. mar 2006 Hmmmm ja her er ski noget jeg kan snakke med om. Har en søn på snart 15, som også er yderst kræsen m.h.t tøj og sko.
    MEN.....jeg lader mig ikke lokke til at give ham tøj til mange tusind kr.....det er der sq ikke nogen af os andre i familien som får. Jeg mener, at det er skruet alt for højt op.....det koster sku ikke 2000,- at lave et par cowboy bukser som oven i købet kun kan holde 2 mdr da de i forvejen er så slidte at de hurtigt er slidt op......men han er så også flink til at godtage alternativer :0))

• #23   15. mar 2006 hov.....og m.h.t mærket pittbull, så kunne jeg ikke drømme om at købe det, hverken til mig selv eller til min hund......syntes det sendet forkerte signaler.....men jeg er jo også "gammel" *GG*

• #24   15. mar 2006 Susie...

Måske din søn kan fortælle min søn om at alternativer faktisk ik gør ondt - griner -

• #25   15. mar 2006 Måske :0).....han har fundet nogle butikker i byen, som han godt kan godtage at modtage tøj fra.....men som jeg siger til ham......"hvad skal du med dyrt tøj....tøserne står i kø alligevel".....for det gør de :0))
    Men hans tøj er stadig smart og han er da den som har det største tøj forbrug her i familien......ikke at glemme frisuren......uuuuha....det er et kapitel for sig *GG*

• #26   15. mar 2006 Tanja>> nej Tyson er en farlig KAMP-mops!!

• #27   15. mar 2006 Unger - griner - de er sgu umulige - min søn er ik helt så gammel som din - 11 er han - men har gået op i det i årevis efterhånden -
    Jeg har så sagt stop på andre punkter - fx mobiltelefoner - hvis det stod til ham - fik han det nyeste af det nyeste - opdateret gerne månedlæigt - eller måske hveranden - men der har jeg sagt nej - for han smadrer sine telefoner på ingen tid -
    Har dog grænser - lidt ihvertfald... griner -

• #28   15. mar 2006 Ja mobil tlf.....uha.....nu er min søn så heldig, at han har fødselsdag om sommeren, så gaverne bliver godt fordelt halvårlig :0) Men til jul og fødselsdag forsøger vi da at købe noget af det som han ønsker sig.....han kan så ikke få så meget, da ønskerne jo er temlig dyre......men da han ikke får vildt meget i det daglige så bliver han da forkælet en del når det er gavetid.

Nå men din søn er så på alder med min datter....hun bliver 11 til maj....hun er ekstrem kræsen og p.t har hun kun 1 par bukser hun vil gå i selvom der ligger et helt bjerg i skabet og bluserne skal være med lynlås .....ja jeg kunne blive ved *GG*

Kommentér på:
Når nu en muskelhund

Annonce