{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
591 visninger | Oprettet:

for os der stadig er oppe... {{forumTopicSubject}}

skal vi ikke lave en lille hygge-natte-tråd?

hvorfor sidder du oppe endnu?
hvad skal du lave i morgen?
andet spændende...?

jeg kan starte med mig selv:

jeg er oppe fordi jeg har et eksamensoplæg, som skal være færdig i morgen tidlig og afleveres i første time, og hvis ikke det bliver afleveret, så kommer jeg ikke til eksamen....

i morgen skal jeg i skole i 8 timer... hvoraf de 4 er tl gruppearbejde med en gruppe, hvor vi har lidt svært ved at arbejde sammen... :S

jeg er mega træt og mangler nogen der kan hjælpe mig med at holde mig vågen... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af toilet 1.500 kr.
  • Samle spisebord 356 kr.
  • Mureropgave. Se på og evt lave en revne på en mur 3.000 kr.
  • Tilslutning og opsætning af vaskeskab 2.500 kr.
  • Gummibælg vaskemaskine 1.050 kr.
  • Vaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  for os der stadig er oppe...
  • #1   18. maj 2010 ej hvor hygge..
    jeg er oppe fordi jeg da liiig skule tjekke min hg inden nat...
    jeg har aften arbejde så jeg er så heldig at kunne sove læææænge i morgen hii.. en ellers skal jeg bare hundehygge i morgen dag.. og om aftenen står den så liig på 8 timers akkort arbejde. pluuus 2 timers overarbejde.. uuuh er helt træt bare ved tanken-..;O)

• #2   18. maj 2010 hvorfor sidder du oppe endnu? fordi jeg ikke kan sove og er bare sygemeldt..
    hvad skal du lave i morgen? sove ved en veninde smiley

• #3   18. maj 2010 jamen jeg sidder her indtil kl 7 i morgen tidlig så jeg skal da nok hjælpe dig med at holde dig vågen smiley jeg er nemlig på arbejde indtil kl 7 og bagefter skal jeg bare hjem og sove smiley

• #4   18. maj 2010 Er oppe fordi jeg faldt over tråden "Kamphund" lige inden jeg ville lukke ned, og nu kan jeg ikke sove ...
    Håber på at jeg skal til lægen imorgen, så jeg slipper for at skulle sidde på jobcentret i 6 timer og "søge" jobs...
    Mario og kæresten SNORKER!!

• #5   18. maj 2010 Jeg sidder oppe fordi jeg lige er kommet hjem. Jeg har været til agility og derefter på hjemmeværnsgården i Ballerup for at teste prototypen for mit bachelorprojekt (havde hunden med). Min gruppe er ved at udvikle en Augmented Reality Head-Mounted-Display skyd/skyd ikke scenarie simulator til bykamp (målgruppen er militæret og hjemmeværnet) og i dag skulle vi finde ud af om de kan finde ud af at bruge det vi har indtil videre.

Så nu sidder jeg og leger med spørgeskemaer og interviewresultaterne.

I morgen skal jeg SOVE, for det her test halløj har kørt siden torsdag, så jeg har nærmest ikke sovet hele weekenden. Hvis jeg når det bliver resultaterne analyseret færdigt og kastet ind i rapporten, men jeg fornemmer at det bliver minimalt hvad jeg når.

• #6   18. maj 2010 Hejsa

Jamen jeg vil da gerne bidrage til aftenens "stadig oppe" -tråd.

Jeg er gravid om er sat til at føde om 6 uger. Desværre har jeg bækkenløsning og har haft veer en gang for 1½ uge siden smiley
    Har i dag været på marken med tøserne (hundene), tog det MEGET roligt og mest bare sad kiggede på mens min svoger legede med dem. Men alligevel har jeg fået så ondt af den lille tur, at jeg ikke kan holde ud at ligge ned, og gå og stå gør også helt enormt ondt.
    Jeg er mega træt, men har det bedst når jeg sidder op... så tør ikke rigtigt andet, for ikke at provokere noget til at få veer igen - han skulle jo helst blive derinde min. 4 uger endnu, da kæresten er på arbejde i den anden ende af landet, og derfor ikke lige kan komme mig til hjælp...

Så derfor sidder jeg oppe i aften / nat...

• #7   18. maj 2010 hold da op... dejligt at se så mange oppe.... smiley

det er dejligt med nogle der kan hjælpe en med at holde sig vågen...

hmm... starter nedefra:

Kettners - sikke noget... det er godt du har en svoget der kan lege hundende træt...
    er det ikke lidt tidligt at få veer, når nu der er 6 uger til?

søster - hold da op! det lyder vildt...

hvad er det du arbejder med?

Heidi - "kamphund" faldt jeg også lige over, og kan jeg også godt grine af...

Rikke - hvor er det bare dejligt ikke at være helt alene...

Anita - sikke noget at være syg... hvad fejler du?

Bolette - hvor bliver jeg misundelig på dig i morgen, når jeg sidder i 8 timer.....

• #8   18. maj 2010 Jeg er oppe fordi jeg har været så dygtig at vende min døgn rytme :))))))
    Havde fri torsdag og fredag og altid om mandagen så det har været en lang weekend/miniferie... og nu ja...kan jeg altså ikke sove...
    Så jeg kigger net og havde håbet på lidt underholdning i tv men nix...

I morgen skal jeg op kl.6.30 (giiisp) og gøre mig lidt klar stille og rolig..
    Vapsen skal luftes, og evt.have sin morgenmad i haven(kastet ud så hun kan lede lidt efter det).
    Så skal vi sidde i sofaen og kigge tv ca 30 min(så hun ikke er oppe at køre fra gåtur smiley )
    Så smutter jeg afsted kl 8.

Fri kl 12 og så hjemad...
    Vapsen skal til Dr.dyr ved 14tiden.
    Så skal jeg rydde lidt op.
    Vaske tøj hvis vaskeriet er åbent igen(har været lukket idag pga renovering)
    irreterre kæresten smiley
    Lege med vaps/evt tur i skoven.

Ellers ikke det vilde... Stille og rolig dag

• #9   18. maj 2010 hvorfor er det liiige at jeg har sådan en lang dag i morgen, når mange andre har tidligt fri .......................????

iiihhhhhhhhhhhhhh........ altså!!!!!!!!!!!!!!! smiley

• #10   18. maj 2010 Jo, det er ALT for tidligt... også derfor jeg bliver siddende oppe, for må jo nok indrømme at jeg er lidt bange for at der skal ske noget. Dog burde man mene at det bedste jeg kunne gøre var at ligge ned, men smerterne øges SÅ kraftigt så snart jeg ligger mig, at jeg tænker det bestemt ikke kan være godt.
    Ja, det er dejligt at have en svoger der er så glad for vores hunde at han gider lege med dem og køre dem godt trætte c",) Især nu jeg er alene hjemme med dem hele ugen...

• #11   18. maj 2010 hvil i fred

Jeg læser Medialogi på AAU, kbh. Det er sådan noget "hvad kan man med computere, og hvordan gør vi det vildere" vi leger med. Til næste semester vil jeg gerne læse noget der hedder IT&Kognition, for at bygge videre på min interesse for menneske-computer interaktion, for jeg vil enormt gerne arbejde med research indenfor usability og udføre brugertestning.

• #12   18. maj 2010 tja jeg er stadig oppe fordi jeg har siddet hele aften /natten og læst og studeret i opdræt af shiba som jeg overvejer....
    hva jeg skal i morgen ??? hmm det ved jeg ikke endnu

• #13   18. maj 2010 kettner - det kan jeg da godt forstå... men hvis det gør så ondt, hvorfor går du så ikke til lægen? (bare et lille undrende spørgsmål fra en der ikke har været gravid endnu...)

hvor skønt med trætte hunde... men hvad laver din mand så så langt hjemmefra?

• #14   18. maj 2010 Søster - det lyder da godt nok vildt.... hold da op...

• #15   18. maj 2010 Michelle - hvilken en af shibaerne skal det så være?

• #16   18. maj 2010 Har snakket med min egen læge omkring det senest i torsdags, og har bare fået besked på at slappe af, hvilket jeg prøver så godt jeg kan - tænkte ikke lige at bare det at køre derned med dem skulle kunne gøre så meget, når jeg passede så godt på og sad ned det meste af tiden. Der er ifølge min læge ikke noget der lægeligt kan gøres ved det... så derfor har jeg ikke taget kontakt til lægevagten.

Jamen kæresten har fået et stort IT projekt hos IBM, her for 1½ måned siden startede han. Så indtil vi finder et sted at bo derovre, så er vi væk fra hinanden 2 - 5 dage om ugen... og denne uge er så en 5 dages uge...

• #17   18. maj 2010 hvile i fred dejlige dreng : mener du hvilken farve ?? det bliver black and tan som min egen Akisha

• #18   18. maj 2010 , jeg sidder og ser film med kæresten . . er hjemme sygmeldt så går lidt sent i senng smiley
    i morgen skal jeg jeg ud og lede efter en fritte som er løbet væk

• #19   18. maj 2010 louise : det var da ikke så godt

• #20   18. maj 2010 Michelle - jeg er lidt træt, og forvekslede shiba med inu... de japanske racer har jo inu efter sig, og det var det jeg fik læst mig frem til... smiley

Kettner - ok... det er da noget øv... både med smerter der ikke kan fjernes, og kæresten der er langt væk... men det burde ikke være så svært at finde noget at bo i i Jylland....

Louise - held og lykke med at finde fritten...
    hvad fejler du? pg god bedring smiley

• #21   18. maj 2010 undskylder meget, men nu er jeg endelig blevet færdig med oplægget, og jeg har en meget lang dag i morgen, så jeg vil tillade mig at trække mig fra tråden for nu, for jeg er virkelig træt nu... det har været en meget hård dag i dag...

håber I alle får sovet godt på et tidspunkt...

godnat smiley

• #22   18. maj 2010 en Shiba og en shiba inu er det samme

• #23   18. maj 2010 det ved jeg... men så er der jo også akita inu osv.... og inu betyder hund på japansk, og det er derfor de racer har fået "tilnavnet" inu smiley

• #24   18. maj 2010 LOL... nej det var også min tanke... Jylland - pærelet... men det er det desværre ikke. De boliger der bliver annoncerede, dem er der desværre også rift om... og med 3 mellemstore hunde, så er det ikke alle der er lige begejstrede.
    Vores søgefelt er ellers sat til et temmeligt stort område, da vores krav bare er max 1 time fra Risskov. Og så skal det være et stuehus, nedlagt landejendom eller andet tilsvarende.

• #26   18. maj 2010 ja jeg sidder oppe, fordi jeg har været fuldstændig opslugt af at begynde udarbejdelse af min forretningsplan ;P

og nu er der jo lige venner på tv2 - det skal jeg liiige ha med hehe.

men gaab jeg kan godt mærke trætheden er der.

jeg skal ingenting imorgen eller i dag er det vel

• #27   18. maj 2010 Jeg er oppe fordi jeg har fri om en halv time:-) Juuuuhuuu!

• #28   18. maj 2010 hvil i fred dejlige dreng. Elsker dig for evigt. 3 >
    jeg er sygemeldt pga angst og deprission. har jeg væert siden sep. nu har jeg så oveni hatten brækket ryggen smiley

Kommentér på:
for os der stadig er oppe...

Annonce