{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
856 visninger | Oprettet:

forstuvet store tå? {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen smiley
jeg har nu gået i snart en måned med en store tå der gør ondt! og kan ikke have stiletter på, fordi hvis jeg bevægere den op ad så gør det virkeligt ondt, nærmest som om det strejker i hele senen.. Men der er intet at se på den overhovedet, tror i det kan være en forstuvning af en slags? ellr brude jeg gå til lægen..


Kommentarer på:  forstuvet store tå?
  • #1   12. okt 2010 Du kan jo ligge stiletterne på hylden et stykke tid og gå i mere praktisk fodtøj ;o)

  • #2   12. okt 2010 jeg har gået i praktisk fortøj i en måned . og det hjælper stadig ikke smiley
    og det er så surt når man bliver inviteret med ibyen også kommer man gående der i et par dejlige flade sko smiley


  • #3   12. okt 2010 Den kan jo både være forstuvet eller brækket. Ikke til at sige hvis du ikke har været ved lægen eller fået den røntgenfotograferet.
    Jeg gik i næsten 2 mdr med en kæmpe bule på vristen. Troede den var brækket, men det var den ikke. Til gengæld kan der godt være ekstra brusk og arvæv efter et hårdt slag som kan blive ved at genere hvis stedet bliver klemt (f.eks. i et par smalle sko) eller sener kan være forstrakt. Du må bide smerterne i dig eller tage sko på, som du kan holde ud at have på, og så ellers gå så meget i bare fødder som du kan, når du er hjemme.
    God bedring med fussen smiley


  • #4   12. okt 2010 man kan sagtens få pæne flade sko...

    hvis man går meget i høje hæle, kan man strække senerne, så hvis du måske har lavet et vred eller har slået din tå, og derefter har gået en måned i flade sko, så kan senen være trukket tilbage og så kan det være derfor at det gør ondt når du sætter et par hæle på foden igen..

    ellers må du prøve en læge..


  • #5   12. okt 2010 Der var faktisk en tråd om det samme igår.....

    Og lige meget om den er forstuvet eller brækket så gør de ikke noget ved det.. ting tager tid, og sådan noget tager rigtig lang tid...

    Rigtig god bedring,...


Kommentér på:
forstuvet store tå?

Annonce