{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
388 visninger | Oprettet:

Foder levering problem {{forumTopicSubject}}

Har d. 03.11.10 bestilt noget foder hos Healthfood24, men har endnu ikke modtaget noget.
Har så skrevet til dem her i weekenden for at spørge hvor mit foder bliver af. De skriver tilbage, at DHL har leveret det d. 12.11.10. Men jeg har ikke modtaget noget foder fra Healthfood24 d. 12.11.10, så har de i hvert fald gemt det godt i min indkørsel/carport.
Har så skrevet tilbage at jeg ikke har modtaget noget, at jeg gerne vil vide præcis hvor de har leveret fodret. Har skrevet, at jeg ikke har modtaget nogen seddel i postkasse eller på dør om at de har været der.
Synes det er lidt noget møj, der er foder for over 800 kr, penge som vi bare ikke har råd til at smide ud af vinduet

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte træpaneller op, 4 stk i stue i et hjørne og et i gange. 800 kr.
  • Lampe, maleri 1.000 kr.
  • Skift af slange på 2 cykler 350 kr.
  • Cykelskærm er gået i stykker på forhjulet og Dynamo lygter gået ud 500 kr.
  • Afmontere BWT anlæg 650 kr.
  • hænge hylder og billeder op. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder levering problem
  • #1   15. nov 2010 Kig hos dine naboer. Jeg har prøvet at det bare var blevet sat af hos en af vores naboer. Godt nok ikke fra Healthfood24, men en anden forretning.

• #2   15. nov 2010 Jeg ville kontakte DHL, og give dem track and tracenummeret, så må de kunne se hvilken chauffør der har "leveret" det.

De må jo så kontakte deres chauffør og finde foderet, eller dække dit tab

• #3   15. nov 2010 Luksus
    Det har ikke været noget problem fra andre foder-leverandøre fra udlandet =

Stella
    Har overvejet at gå ud med en lygte og kigge hos naboerne. Er ikke så gode venner med vores naboer til begge sider, så har ikke lige lyst at spørge

• #4   15. nov 2010 Rene
    Problemet er bare at jeg ikke har modtaget en mail fra leverandøren med et trackingnummer. Men det forventer jeg at de sender til mig nu hvor jeg har skrevet.

• #5   15. nov 2010 Underligt... Jeg mener det er sådan, at sælger har ansvaret for varen indtil du skriver under på, at du har modtaget det. Og det har du jo ikke, hvilket så vil sige at de skal sende dig en ny omgang smiley ?

• #7   15. nov 2010 Jeg har fået leveret derfra nogle gange.. Foderet er bare blevet sat uden for døren. Har aldrig skrevet under på modtagelsen..

• #8   15. nov 2010 Jeg har torsdag modtaget en levering via DPD, så det er ikke fordi det er svært at finde os.
    Og jeg vil da mene, at hvis man bare sætter leveringen foran døren, så smider man fragtsedlen i postkassen så man kan se at de har været der.
    Jeg tror ganske enkelt at de har leveret det fuldstændig forkert.
    Har nu været ude med lommelygten og kigget og spurgt hos de nærmeste naboer, som er hjemme.
    Vores genboer kan mindes at de har set en hvid bil (DPD) stoppe foran vores hus torsdag eller fredag - det var så torsdag. Men de kan ikke mindes at have set en gul bil (DHL) nogen af dagene.

• #9   15. nov 2010 DPD-chaufføren havde også stillet papkassen et sted i vores carport, hvor man ALDRIG ville opdage at det var en uåbnet pakke - meget opfindsomt smiley Men jeg spottede den med det samme, jeg vidste jo også den ville komme.

• #10   15. nov 2010 Har ikke haft problemer før med pakker e.l. der er blevet sat i vores carport. Der står så meget ragelse, at ingen vil opdage en ekstra pakke fra eller til.

• #11   16. nov 2010 Har fået en mail fra leverandøren i dag, om at de afventer svar fra DHL om hvor de har afleveret mit foder.
    Og så synes jeg også at hun skrev, at de ville sende en ny portion afsted til mig, sv.t. det jeg har bestilt. Så nu er det lidt spændende om den nye portion også bliver fejlleveret eller om den går rigtigt. Og om hvor den første levering er blevet af, om den pludselig dukker op.

Kommentér på:
Foder levering problem

Annonce