Totalt dårlig timing;) {{forumTopicSubject}}
Kender I det når man har en helt klar ide om hvordan ens drømmepartner skal være?:) Det gør jeg hvert fald:) Han skal self se godt ud(min type), være glad for hunde - gerne ligeså tosset som mig-, må gerne have hund selv - et plus hvis det er samme type hund;) Jeg var lidt begyndt at opgive tanken om at jeg nogensinde ville rende ind i den fyr.. Idag sker så det mest pinlige..
Efter en halv times forsøg på at klippe Diva's negle skal vi ud at gå. Jeg er lettere irriteret over hvor svært det skal være at klippe de kløer.. Nå, vi går så ud fra grunden som ligger op til en markvej. Jeg går op til marken, da jeg ser en staff løber rundt ude på marken. Jeg kan høre at der er nogle som snakker.. Hunden spotter os og løber hen til markvejen, her står den pænt med en pind i munden og logre. Det eneste jeg kan fremstamme er "hjæælp", og bag hækken som deler min grund og marken træder en ung RET så pæn fyr frem, smiler og kalder på hunden som pænt løber hen til ham. Han undskylder og siger at hunden ikke gør noget.. DOOOH!! Så ser man mig, i udslidte hundesko, joggingbukser, pakket ind i en kæmpe trøje under min regnjakke, håret er tilnærmelsesvist smidt op i en hestehale og jeg har lige fjernet det værste af gårsdagens makeup som hænger under øjnene!! OMG, jeg kunne have gravet mig ned i marken:)
maj 2004
Følger: 13 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.007
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.705
aug 2008
Følger: 65 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 1.030 Svar: 3.768
Rene: Haha;) Jeg bor jo lidt ude på landet, så tænker ikke rigtig over at jeg kan møde folk når vi går tur herude:)
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.803
men mon ikke du møder ham igen en anden gang
aug 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 756
Da jeg var teenager og boede hjemme, kommenterede min far også altid når jeg tøffede rundt i mit nattøj en hel weekend at jeg skulle tage tøj på hvis nu drømmeprinsen kom forbi..
Det gjorde han nu ikke, men så fandt jeg ham på en rustur for 6 år siden i ført campinghabbit og han synes nu alligevel også jeg var hans drømmepige.. Man må charmere trods udklædningen...
apr 2011
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 177
Den tid husker jeg godt. Jeg har prøvet den slags en del gange. Selv med min nuværende kæreste.
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 2.494
aug 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 756
aug 2008
Følger: 65 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 1.030 Svar: 3.768
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.395
Nemlig!!
mar 2011
Følger: 1 Svar: 1.036
Men hvor jeg kender det - desto mere lort jeg ligner, desto sødere fyrer møder vi på gåturene...
Totalt dårlig timing;)