{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal jeg ringe til lægevagten??
  • #2   24. dec 2012 velkommen i klubben jeg gør det samme smiley

• #3   24. dec 2012 CVR - så må jeg nok hellere give ham et kald. Ville nu hellere i kirke med familien.

Kriks - øv hvor er det træls altså, har du været ved lægen??

• #4   24. dec 2012 Ja han ku ikke hjælpe mig før julen og det er over men det fordi man hoster så hårdt og så sagde han jeg skulle drikke koldt vand smiley men han er også total åndsvag smiley

• #5   24. dec 2012 det er selvfølgelig noget du lige skal vende med en læge

men ro på....

hvis du har skrantet lidt og hostet noget igennem et stykke tid , kan du nemt have irriteret dine slimhinder i halsen og dermed brister de let ved host....

men ingen panik , tag det roligt og vend det med en læge

ps. jeg har selv prøvet det for nogle år siden og det gik i ro af sig selv i takt med at hostet holdt op

rigtig god bedring til dig

• #6   24. dec 2012 Hvis man kaster det op burde det da være i maven, ikke luftvejene?

• #7   24. dec 2012 HVis blodet har ligget i mavesækken vil det i løbet f ganske kort tid begynde at ligne kaffegrums..... fordi mavesyre for det til at ændre udseende
    men hvis det er lyst og frisk som TS beskriver er der en stor sandsynlighed for at det kommer højere oppe fra , dvs, luftrøret , svælget osv..

der sidder så en del små blodkar som let kan briste ved hård hoste og dermed kan man spytte frisk blod op

men der er forskel på om man kaster op eller om det bare er noget fra halsen der kommer op
    men det kan Ts jo lige fortælle nærmere ind til

• #9   24. dec 2012 Det er hosten dergiver opkast,vent til mellem jul og nytår ogkontak sådin egen læge.
    Jeg har selv haft tilsvarende måde , lægen kunne ikke hjælpe førda jeg fik konstateret lungebetændelse kunne han hjælpe
    God jul

Kommentér på:
Skal jeg ringe til lægevagten??

Annonce