{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
607 visninger | Oprettet:

Glæde!!! {{forumTopicSubject}}

Har gået i flere måneder og troet at jeg havde mistet alle mine billeder fra mit kamera, min gamle og min nye mobil! Mit kamera brød sammen i takt med min computer, så troede billederne gik tabt! Havde også sendt billeder fra begge mine mobiler igennem en mail til en anden, hvor de så på mystisk vis var forsvundet! Og kunne ikke engang finde dem på den mail jeg sendte dem fra!

Og så i dag... Jeg fandt ALLE billederne fra alle tre fototing, gemt et mystisk sted på min ene mail!!!

Blev bare så glad!!! - da jeg ikke længere har noget overhovedet jeg kan gå ud og tage billederne med. Mit kamera er dødt, min gamle mobil er død, samt at kameraet på min nye mobil kun kan tage tågede billeder grundet for mange ridser over linsen.

Efter eksamen torsdag kan jeg så gå i gang med at ligge alle de dejlige billeder ind diverse steder hvor de hører til smiley YaY!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Glæde!!!
  • #1   19. jun 2013 Årh det kender jeg godt smiley
    Engang havde jeg haft mit eneste og ene USB-stik med i skolen, og da jeg kom hjem var jeg næsten hundred på at det var glemt på skolen for finde det kunne jeg ikke.. Jeg græd og græd næsten i flere dage, for der lå så mange uundværlige billeder på - Specielt mange af Sara!
    Som tiden gik kom det mere og mere på afstand indtil en dag hvor jeg for alvor virkelig ryddede op på mit værelse og hvad fandt jeg nedenunder min seng, helt inde i det mørke hjørne lå mit længe savnede USB-stik smiley
    Ih den glæde var stor!! smiley

• #2   19. jun 2013 Ja det er helt forfærdeligt når man tror man har mistet billeder, især hvis der er mange. Og glæden når man finder det igen er uendelig stor. Det helt mærkeligt, for i princippet er det bare billeder smiley men billeder siger mere end tusind ord og ofte er jeg helt enig!

Kommentér på:
Glæde!!!

Annonce