Graviddrøm og skruk {{forumTopicSubject}}
Ja jeg drømte i nat at jeg var gravid igen, og
var så glad...og så vågnede jeg:(
Jeg er meget skruk og vi har en søn på 5 år der gerne vil være storebror.
Mor her vil gerne gi ham en bror/søster, men det er far der holder os tilbage øv øv.
Jeg har dog i flere år sagt at den sidste skal komme inden jeg blir 30, og det ved han.
Jeg blir 29 til februar næste år, så tiden nærmer sig jo.
Han vil gerne undgå jeg ser på vores babybilleder og ser babyklinikken, da han ved jeg blir skruk..har sagt jeg ikke kan blive noget, som jeg er i forvejen.
Han kan godt tage mig på maven i sjov og sige, "jeg kan mærke den sparker.." og jeg blir så sur når han gør det, og har sagt han skal passe på med hvad han siger, for en dag så kan han...
Der gik for et par mdr siden kludder i min mens, da jeg glemte 3 piller, og jeg var nervøs for en graviditet, når han nu ik er klar.
Og det sjove er at havde der været en, så var den blevet der, uden han ville ha kommet med indvendinger..
Og det er det der kan gøre mig irriteret. At blive planlagt gravid dur ikke, men skulle der ske en ups'ser så er det bare sådan det er, og så tar vi den derfra.. Hvorfor kan vi så ik bare planlægge en istedetfor???
Vores søn kom på p-piller, og ville så gerne opleve at planlægge at blive gravid og alt det. At kunne sige at NU smider jeg pillerne ud.
Ih lige lidt frustration herfra..
Nårh ja, vi begynder også snart at bygge 2 salen om...så vi får 2 børneværelser...
sep 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 298 Svar: 1.975
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 63 Svar: 2.337
Spørge hvad det egentlig er der holder ham tilbage?
Fortælle ham konkret hvordan du føler og tænker.
Det er et møg surt punkt at være uenige på.
sep 2009
Har prøvet at forklare at der altså ikke er den store forskel fra 1 til 2 børn.... Og så snakker han så udenom.
Han trækker tiden.
jul 2010
Følger: 35 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 49 Svar: 991
Mangler I meget på 2. salen?
Måske I kunne lave en plan sammen for at få færdiggjort det, I mangler og blive klar til barn nummer to. Så I får sat flueben ved det, din mand mangler for at ville have barn nummer to, og du får lidt ro ved at have en plan over hvornår.
Hvis I har de basale ting er det jo ikke ekstremt dyrt at få børn, altså... det koster da, men når det nu ikke er nummer et, er der mange ting, I har i forvejen jo.
Ellers kan du måske prøve at lave et budget for jer og se, hvor meget luft i kan få.
Mænd er meget visuelle og praktiske. Og samtidig lave en plan for 2. salen. Spørg alle jeres venner, om de kan være behjælpelige en halv dag, hvis du laver lækker mad og sådan.
Jeg tror muligvis, det ville kunne hjælpe på overbevisningen at lave hhv. budget og en plan. Og så virker det også lige pludselig lidt anderledes på ham, hvis du fremlægger noget, du har brugt tid på at lave samt kan give ham overblik.
sep 2009
Vi er ik startet på 2 salen, det skal vi først til nu. Så tror han sys det er meget der skal laves først. Det vil tage mellem 3 og 6 mdr at lave.
Han har en klar plan klor hvordan det skal se ud deroppe.
Graviddrøm og skruk