{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.151 visninger | Oprettet:

Kaare F
Kaare F
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

Skype opkald søges endnu en gang {{forumTopicSubject}}

Kære brugere af internettet

Jeg søger endnu en gang et skype opkald.
Denne gang vil jeg være mulig at træffe på onsdag d. 30 Oktober i tidsrummet 20:15 til 20:45.
Ring venligst til tiden da jeg (lige som sidste gang) ikke vil have mulighed for at snakke uden for det angivne tidsrum.

I kan finde mig på skype under navnet ”KaareFrancois”

Jeg håber vi ses på linjen

Med venlig hilsen
Kåre Francois

PS: Dette er ikke ment som en joke, som flere af jer misforstod ved mit sidste indlæg.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skype opkald søges endnu en gang
  • #1   28. okt 2013 han vil ikke snakke med internettet denne gang haha smiley xD

• #2   28. okt 2013 Og hvad skal du bruge det til?

• #5   28. okt 2013 Ej, det er simpelthen for underligt smiley Det virker somom brugeren er totalt 'off' i sit valg af forum. Det er jo et hundested ikke en datingside eller sådan noget smiley

• #6   28. okt 2013 ha ha dte var så hvad "vi" fik ud af at en herinde ringede til ham sidst.. smiley

• #7   28. okt 2013 Synes han er en creepy fætter smiley

• #9   28. okt 2013 hehe det var så mig der ringede sidst xD men gider ikke igen smiley

Dana land: jeg kan så fortælle han ikke søger dates, men bare nogen at snakke med smiley

• #10   28. okt 2013 Jeg synes også at, det er mærkeligt at, han søger et Skype opkald. Men hvorfor f*nden er det mærkeligt at han søger det herinde på HG under OFF TOPIC(!)? Der bliver da spurgt indtil og snakket om en masse andet herinde, under Off Topic, hvorfor må han så ikke spørge om dét her? Jeg undres..

• #14   28. okt 2013 Kære bruger af internettet.

Hvorfor deltager du ikke i din egen tråd og forklarer hvorfor fremmede mennesker skal bruge tid på at ringe til dig?

• #15   28. okt 2013 Kære Kåre
    Vil du ikke fortælle lidt om dine bevæggrunde for at få skype-opkald fra totalt fremmede mennesker? Føler du dig ensom? Hvilke emner forestiller du dig, der skal snakkes om?
    Når du har så begrænset en tidslomme, hvor du kan fanges, er det så, fordi du har brug for meget struktur i din hverdag og ikke kan med noget, der ikke er klart aftalt?

• Panserbassen
    Panserbassen Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Svar: 21
    #16   28. okt 2013 Ensomhed har mange ansigter

• #17   28. okt 2013 Synes godt nok at nogen af jer er meget fordømmende... Men det er ret spøjst!!

• #18   28. okt 2013 .. er det bare mig, eller bidrager billedet til spookyheden?

• Kaare F
    Kaare F Tilmeldt:
    okt 2013

#19   29. okt 2013 Kære allesammen

Jeg er overrasket over jeres reaktioner,
    og skuffet over følelsen af at ingen har lyst til benytte muligheden og ringe til mig i morgen aften.
    Men jeg har valgt at holde hovedet højt og håber at nogle af jer kan se meningen i at give mig et kald. 

Husk at det er klokken 20:15 til 20:45 at jeg vil være at træffe på skypenavnet ”KaareFrancois”.

Jeg har valgt at svare så godt jeg kan på jeres mange spørgsmål og kommentarer, her kommer de:

Tumle .:
    Nej dig har jeg jo snakket med allerede,
    denne gang ville jeg gerne gøre mig selv mere tydelig og tråden er derfor henvendt til brugerne af internettet, i stedet for sidste gang hvor jeg ikke var klar nok i mit sprogbrug og dermed blev misforstået.

Isabelle - en del af folket og kongelig dansklærer:
    Jeg forstår ikke hvad du mener med at bringe jer noget forståelse?
    Og hvad betyder TS?

Mette Marie A:
    Jeg er ikke ude efter date nogen som helst.

Sarah-med Boesen,Pallepop & Donk-nu tilsat Juice.:
    Problemet med sidste gang var at der netop kun var en der ringede.
    Jeg havde håbet på flere opkald.

Louise H:
    Hvorfor syntes du at jeg er en ”creepy fætter”?
    Og hvad er det egentlig?

* Dana-land holder pause, Vi beklager ! *:
    Jeg er som tidligere nævnt ikke ude efter noget dating.
    Dette indlæg er placeret i off topic. Sidst kom jeg til at fejlplacere mit indlæg i ”generelt”.
    Jeg syntes ikke jeg kan være mere tydelig i min forklaring: jeg søger et skype opkald på onsdag i tidsrummet 20:15 til 20:45. Så hvis du har lyst til at ringe ville jeg sætte stor pris på dit opkald.
    Det er jo forresten også gratis at ringe over skype, sammenlignet med mobiltelefoner og fastnet.

Rotterne:
    Nej jeg er ikke i fængsel.
    Jeg er ked af at høre at du ikke har mulighed for at køre Skype på din computer. Jeg er ikke børnelokker eller morder.
    Jeg ved ikke hvor jeg ellers skulle søge mine skype opkald, har du nogle forslag ville jeg blive glad for at høre dem.

Ulla M:
    Jeg forventer ingen at være vilde efter at ringe til mig.

M T:
    Jeg deltager nu i min egen tråd på grund af din opfordring.
    Jeg håber dette vil give flere lyst til at ringe på onsdag i tidsrummet 20:15 til 20:45.

Bente H - nu med 2 sheltier:
    Kære Bente H
    Jeg føler mig ikke ensom, jeg fejler heller ikke noget som gør at jeg føler et stærkt behov for struktur over min hverdag, hvilket jeg kan fornemme at du tror. Men aftaler kan jeg godt lide. Jeg kan godt lide at der er styr på tingene, da et godt overblik er vigtigt for ikke at kludre i det.

Panserbassen:
    Jeg er ikke ensom.

Katrine:

Jeg håber at du ringer til mig på onsdag.

Den Guddommeligt Kællinge-Ophøjede MegaPixel:
    Hvorfor syntes du at mit billede bidrager til spookyheden?
    Jeg har uploadet et nyt billede, jeg håber det er bedre.

Hav en fortsat god dag,
    jeg håber ingen af jer kom til skade i går under stormvejret.

Med venlig hilsen
    Kåre Francois

profilbillede
  • #21   29. okt 2013 Kåre, jeg tror at mange vil vide præcis hvorfor du søger skypeopkald?

• Panserbassen
    Panserbassen Tilmeldt:
    jun 2013

#22   29. okt 2013 Kåre F.. Kunne du ikke give mig din adresse? Det er da bedre end Skype,- altså at ses i virkeligheden.
    Hvorfor er det vigtigt for dig ikke at kludre i det?

• #23   29. okt 2013 HVORFOR skal folk ringe til dig?

men nej.. synes stadig ikke nogen af dine billeder virker specielt inspirerende til at søge kontakt til dig, uden nogen speciel grund. Og billede nr 2 er ærligt talt bare billede 1 med mere morgenhår og anden baggrund.

• #24   29. okt 2013 Synes stadig ikke jeg har fået et svar på HVORFOR i alverden man søger et så uspecifikt opkald.
    Troll????

• #25   29. okt 2013 Tror det ville hjælpe du smiler på dine billedere kan godt se hvorfor folk tror du er økse moder smiley

men held og lykke med at få et skype opkald smiley

• Kaare F
    Kaare F Tilmeldt:
    okt 2013

#26   29. okt 2013 Allesammen:
    Dette er ikke noget jeg gør som en joke.
    Jeg gør det fordi jeg rent faktisk gerne vil have nogle folk igennem på skype som jeg ikke kender i forvejen. Det syntes jeg er specifikt nok og jeg håber folk kan se meningen i dette, da jeg sagtens kan se mange forskellige gode grunde til at blive kontaktet af folk jeg ikke kender i forvejen.

Jeg søger ganske enkelt en helt almindelig, uforpligtende, måske ligegyldig samtale på skype med hvem som helst fra hvilket som helst forum. Det eneste der er vigtigt er at nogen ringer fordi de har lyst og tid og at det sker på det rigtige tidspunkter.

Og Tumle, her har du et billede hvor jeg smiler og endda har lavet et fint skilt.
    Jeg håber dette vil få flere til at ændre mening omkring mig.

Mvh

profilbillede
  • Panserbassen
    Panserbassen Tilmeldt:
    jun 2013

#27   29. okt 2013 Hvad med din adresse Kåre?

• #28   29. okt 2013 panserbasse: kan godt være folk sys det er forkert at en ungfyr søger et skype opkald, men at en mand på 51år søger addresse er da meget være hvis man spørger mig smiley

• #29   29. okt 2013 Øh hvorfor skulle han give sin adresse ud?? Nu må du da lige stoppe dig selv...

• Panserbassen
    Panserbassen Tilmeldt:
    jun 2013

#30   29. okt 2013 Hahahahaha. I er dygtige . Så fik I lige stemplet mig som småpædofil?
    Hvor Herre til Hest.
    Jeg forstår bedre og bedre der er mange der sletter sig igen herfra for I er da virkelig nogle høns

• #31   29. okt 2013 Panserbasse: hvis du gad tjekke min profil ville du se jeg er af han køn

• #32   29. okt 2013 Panserbassen; Der var nu altså ingen, der kaldte dig pædofil?
    De mente bare,det var en underlig forespørgsel.

• Kaare F
    Kaare F Tilmeldt:
    okt 2013

#34   29. okt 2013 Andrea:
    Det er jeg glad for at høre, jeg håber at du også har tid og lyst til at foretage det skype opkald i morgen aften?

• Kaare F
    Kaare F Tilmeldt:
    okt 2013

#36   29. okt 2013 Andrea:
    Jeg håber du har tid til at ringe i morgen,
    så skal jeg nok svare på alle dine spørgsmål smiley

har ikke noget i mod hvis du ringer sammen med din kæreste.

• #38   29. okt 2013 Tak for det Kåre, det hjalp betydeligt smiley

• Kaare F
    Kaare F Tilmeldt:
    okt 2013

#39   30. okt 2013 Kære alle

Jeg skriver blot for at minde jer om at det er nu i dag klokken 20:15 til 20:45
    at jeg vil være at træffe på skype under brugernavnet ”KaareFrancois”.

Jeg håber at i har tid og lyst til at ringe til mig.

Mvh
    Kåre Francois

profilbillede
  • #40   30. okt 2013 Du glemte at smile på dit nye billede Kåre smiley

• Kaare F
    Kaare F Tilmeldt:
    okt 2013

#42   30. okt 2013 Tumle
    Det er jeg ked af,

Rotterne:
    det er fordi jeg har anvendt forskellige programmer til at tage billederne, det ene er fra programmet Photo booth som ikke spejlvender og de andre er screenshots fra skype hvor den åbenbart spejlvender det.

• #43   30. okt 2013 ikke noget at være ked af smiley det er bare mere indbydene hvis folk smiler, ingen har lyst til at snakke emd en der ser for sur og seriøs ud smiley

• #45   30. okt 2013 Jeg syntes du er SEJ Kåre!!
    Hvis bare flere var som dig til at give tilfældige mennesker en smule tid af din dag smiley

• #46   30. okt 2013 Undskyld.... men jeg synes altså det er en smule underligt smiley

Kommentér på:
Skype opkald søges endnu en gang

Annonce