{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Jeg vil ha en hund....
  • #1   14. maj 2014 Jamen hvis du gerne vil ha hund
    hvorfor køber du så ikke en ? smiley


  • #2   14. maj 2014 Hvorfor køber du så ikke en hund?

  • #3   14. maj 2014 Åh hvor jeg kender det jeg vil så gerne have en hund bare en lille bette en hihi
    Men den rigtig hvalp mangler at blive født i nu smiley


  • #4   14. maj 2014 Jeg kender det også, bortset fra at jeg har en lille bitte hund. Men jeg vil gerne have en hvalp, bare en lille bitte mini en smiley
    Så jeg venter på tiden bliver rigtig.. Og det føles bare som evigheder! håber dog indenfor ½ år..
    Det rigtige kuld er på vej, men det er en bolig ikke, det er bare så typisk! smiley


  • #5   14. maj 2014 Jeg vil rigtig gerne have en hund nr. 3 :b Jeg piner også mig selv dagligt med hvalpebilleder :b

  • #7   14. maj 2014 Bettina du er da bare ond! smiley hvor er den nuttet smiley

  • #8   14. maj 2014 Det kribler også i mine fingre for at få en hund mere. Vaks er jo 7 år lige rundt om hjørnet, og jeg vil bare gerne have en hund mere, før han er væk, lol.
    Min mor vil ikke gå med til det though xD


  • #10   14. maj 2014 Bettina jeg vil også sig Hold så op smiley

  • #11   14. maj 2014 Ligesom My Only Sunshine venter jeg på at tiden bliver rigtig og den føles sååå lang, for det er måske først om et år eller halvandet.
    Ønsker mig en Cardigan og der skal spares op + at der jo så lige skal fødes den rigtige hvalp.
    Der udover har vi stadig mindre børn og de skal lige være lidt ældre inden jeg vil byde en hvalp ind i vores hjem smiley Sønnike er noget vild og en lille bølle (3 år).

    Går dog dagligt ind her og kigger indlæg....og suk....drømmer om en hundevaps.
    Det er bare så svært at holde fokus på at det må og skal vente, så det bliver den helt rigtige hund....når nu der er så mange "stakkels" hunde der søger nye hjem pga. dit og dat. smiley


  • #12   14. maj 2014 Arhhh Bettina.....stop lige smiley smiley smiley

  • #13   14. maj 2014 Nogle gange er jeg glad for at min kæreste er hård og siger NEJ...
    Men lige nu er ikke en af de tidspunkter, for jeg vil ha en hundehvalp NU!!!! smiley
    Men han har lovet at hvis vi når at flytte og lige få det sidste sparet op, må jeg godt få en fra det kuld, men de er klar allerede i august-september, så det tror jeg ikke vi når smiley


  • #14   14. maj 2014 Anja Det er nemlig rigtig Der er så mange hunde der søger et kærlig hjem
    Nu skal jeg flytte og er ved at være halv gammel Men gud hvor har jeg bare lyst til at ta mange af de hunde til mig ,som ikke har det godt Det skulle jeg ha tænkt på for 10 år siden smiley


  • #16   14. maj 2014 My Only Sunshine....ja det er os pga. min mand at vi ikke har hund endnu...og det er nok meget godt (prøver jeg at bilde mig selv ind).

    Inger N: Desværre kan vi ikke hjælpe alle, men det kunne være rart at gøre en forskel for bare en af disse skæbner.


  • #17   14. maj 2014 Eiiiii Bettina...hvor ærgerligt.

  • #18   14. maj 2014 Bettina Undskyld mig ,men jeg griner og griner altså At din mand fik et sjok smiley :D smiley

  • #21   14. maj 2014 Min mand har heller ikke set en Cardigan IRL endnu.....så er meget spændt på hvad han siger....og det bliver en OK eller om jeg skal igang med at søge igen blandt de forskellige racer.

  • #22   14. maj 2014 Ej Anja - DET sker så bare ikke smiley

  • #23   14. maj 2014 Nej det må da ej smiley

    Jeg må se at hører Kristine ad om hun vil komme forbi med Fox...Hovas Bonde-vaps. Så jeg kan få klar besked....det er jo spild af kræfter, hvis han ikke synes om sådan en. smiley


  • #24   14. maj 2014 hvor er i altså uheldige, dumme mænd smiley

    Jeg har det heldigvis nemt på det punkt, for jeg ville have en chihuahua mere, og vi har jo allerede lucky, så den var han med på..
    Han har så andre mærkelige krav som: den må ikke være korthåret og den må ikke være helt hvid eller hvid med sort pletter..
    Men jeg kan jo så nyde at jeg bedst kan li de langhårede og at chien findes i så mange andre farver smiley


  • #25   14. maj 2014 Ja - få det da "overstået". Måske det endda kunne fremskynde processen lidt ;-)?
    I så fald kan jeg varmt anbefale en hvalp - de er noget af det kæreste, hehe...


  • #26   14. maj 2014 Jeg vil også have hund smiley
    Eller et hus fuld af hunde smiley
    'små' lækre IU-vapser, shih tzu'er, leonberger og flere andre. Der er bare det at min mor har allergi -.-


  • #27   14. maj 2014 Hvad er en IU-vaps....tænke tænke....ej kan ikke komme på det, Alpe-Bumle.

    Hvor ærgerligt, men vil bare fortælle at manden min er os allergisk overfor katte, men vi har da en lille mispige derhjemme.

    Ja jeg hører sgi Kristine ad om vi kan finde på noget...måske søndag....ved dog at hun er ret travl i øjeblikket. Ellers var der flere der tilbød at vise frem på FB.


  • #28   14. maj 2014 Havde faktisk ikke set sådan på det, Corgi-tosse.....min corgi-hjælpelinie på FB smiley

  • #29   14. maj 2014 Irsk ulvehundevaps smiley
    De er simpelthen sååååh søde smiley
    Snakkede med et par stykker i weekenden, og jeg er blevet endnu mere forgabt i dem end jeg var i forvejen smiley


  • #30   14. maj 2014 Åhhh ja....tænkte det var en lille race, fordi du os skrev Shih Tzu-er...hehe. Var det så ikke helt.
    Har engang mødt sådan et kuld hvalpe og ja de er skønne...har faktisk en masse billeder af dem, mener jeg....må lige lede.....det var dengang med fremkaldte billeder....i gamle dage *G*


  • #31   14. maj 2014 He he smiley
    Det var det så ikke *GG*
    Ej, men jeg synes simpelthen de er sååh kære smiley


  • #32   14. maj 2014 Det blir ikke noget problem at finde nogen som vil vise corgi frem, det er jeg helt sikker på smiley Du har vel vist ham billeder ikk?

  • #33   14. maj 2014 Jow det kan du tro, Tina....men primært hvalpebilleder smiley

  • #34   14. maj 2014 Og så alligevel -respekt for at vente, og respekt for dem der godt ved at de ikke skal have - eller har nok i det de har. Det er ikke længe siden, at jeg oplevede et familiemedlem få hund, og jeg vidste at det var en dum idé -.-
    Jeg har ingen direkte kontakt med hende, er ikke velkommen på adressen og er desuden højgravid og har selv to hunde, hvor den ene nok ikke liiige ville have så nemt ved at acceptere endnu et familiemedlem = det skal vi ikke have. (Altså udover babyen, at introducere en ny hund nu, ville ikke give os andet end problemer som vi ikke har tid til, når vi nu skal være forældre smiley )
    Ad omveje hørte jeg, at hun efter to uger ville af med den igen, "den kunne ikke finde ud af at sige fra over for hendes datter" -bevares, jeg tænker mit - heldigvis var der et godhjertet menneske der sprang til og hentede hunden. Som har vist sig at være en helt fantastisk hund, dog med lidt i bagagen der skal arbejdes med, og jeg er SÅ taknemmelig for, at hunden nu er i pleje ved ordentlige mennesker, hvor den bliver passet og aktiveret som den bør, og hvor man har forstand på at håndtere den korrekt.

    Det er ikke ment som nogen kritik af nogen herinde - kun respekt for, at man venter og får den rigtige hund på det rigtige tidspunkt. (Og et spinkelt ønske om, at dem der IKKE skal have hund meget gerne må indse, at det er en dum idé førend de henter en hund hjem... )


  • #37   14. maj 2014 Trine J.
    Du har så ret.
    Flere bør lige gennemtænke tingene liiiiidt mere end bare lige.

    Selv kan jeg i hverdagen, når det hele er ved at ramle om en mht. børnene, hvis de f.eks. har legekammerater på besøg....tænk hvis man os havde en hund og så er jeg kureret i nogle dage. Eller når jeg sidder på jobbet til halv fem næsten hver dag, godt jeg ikke har en hund der venter derhjemme.
    Det bør flere gøre....lidt forestille sig ens hverdag.....og så med en hund/hvalp oveni.


  • #38   14. maj 2014 Isabelle:
    Total nuttede vapser.....for faen da os.
    Det må være så spændende at gå og vente.
    Vi glæææder os til billeder.


  • #39   14. maj 2014 Det er i hvert fald nemt at tænke "jeg vil have hund" ud fra en egoistisk forestilling om, hvad det indebærer, og så liiige glemme at tænke over, at hunden også har behov - og i det tilfælde jeg omtaler, at man også har et ansvar som voksen, når der er børn involveret. Det er IKKE hunden der skal sige fra... Altså ud fra min optik smiley

    Jeg kan også nogle dage synes, at vi har rigeligt med vores to, men jeg ville dælme godt nok nødigt undvære dem nu de er her. Det hjælper så heller ikke at være højgravid og være presset pga. eksamener. Heldigvis er vi to om det, og vi deler heldigvis forestillingen om, hvordan vi gerne vil have vores hunde skal have det, så vi er to om at "trække læsset" så at sige smiley Også de dage det regner/en af dem har overbrækket stuen/pillet legetøj i en million stumper udover det hele osv... smiley
    Jo der er mange glæder ved at have hund, men der er også en del arbejde smiley

    For lige at slå det fast, jeg synes slet ikke at TS i denne tråd lyder uansvarlig på nogen måde -som fx mit omtalte eksempel smiley


  • #40   14. maj 2014 Isabelle Du ved udemærket godt at det er forbudt smiley
    Er der virkelig kun en uge tilbage Ej hvor bliver det altså bare spændene smiley smiley


  • #41   14. maj 2014 Jeg vil bare gerne have en kat. En af de små, søde, spindende skabninger, der sidder og mjaver højt, når man går rundt ude på dyreinternatet. Men næææ nej siger boligforeningen. Eller faktisk er det alle de sure gamle damer, der bor i afdelingen. Kun en kat eller hund pr. husstand. Hvor er det sjove i det? smiley

  • #42   14. maj 2014 Jeg skal så have en hvalp det er bare et spørgsmål om hvor når den rigtig bliver født smiley
    Det er en Tibetansk spaniel jeg har kig efter
    Og pu hvor er jeg altså utålmodig hihi


  • #43   14. maj 2014 Isabelle jeg hader dig fra nu og af til hvalpene flytter! smiley

    Men jeg glæder mig sådan til at følge dem, de er så søde!!!!!!!! smiley
    Kan godt forst¨å du glæder dig helt vildt til de kommer, det må være vildt spændene..

    Jeg kunne også rigtig godt tænke mig oplevelsen med at have hvalpe på et tidspunkt, men jeg ved ikke om jeg ville turde det med tæven, og ville være så bange for at jeg ikke var god nok til at få dem socialiceret osv..
    Så det bliver nok ved drømmen hehe.. smiley
    Ville heller aldrig kunne komme af med dem igen, og tror ikke kæresten ville syntes det var en god ide at have 5 chier, fordi der lige var 4 hvalpe jeg ikke lige kunne sælge alligevel smiley


  • #44   14. maj 2014 Julie lige netop det problem har jeg for at få hund nr 2..
    For vi skal bo i århus og vi VIL have 2 hunde.. Så vi må bare pænt vente til vi får en af de lejligheder, for jeg vil ikke nøjes!!!!!!! smiley
    Dog håber jeg at vi får en indenfor ½ år, da det er ungdomsboliger, så der er ikke så lang ventetid på dem som der er på alm lejligheder.


  • #45   14. maj 2014 MY only Hvis du så gerne vil prøve at ha hvalpe Så kom igang Om du kan nænne at sælge dem Jaaaaaaa det er lige det smiley

  • #46   14. maj 2014 bliver lidt svært med en kastrat hahahaha smiley

    Hvis jeg nogensinde kommer til det, bliver det når jeg har råd og bolig til det.. tror ikke det er en god ide på kontanhjælp/su det koster alligevel en del. Og så skal jeg lige have en god hunhund med tavle, og næste hvalp bliver nok en han, såe øhm der går nok lidt tid smiley
    Men kunne jo så nyde at chien ikke får mange hvalpe sådan generelt, iforhold til at have 8 hvalpe haha.


  • #48   14. maj 2014 NÅH A T Nej det er nemlig ikke til at stå for smiley
    My only Nej så kan jeg godt se at det bliver lidt svært smiley


  • #54   14. maj 2014 Kan så godt forstå dig Anja.
    Dette er virkelig ikke for at være ond, men fordi jeg er ved at sprænge af lykke:))
    I starten af juni skal jeg nemlig hente ham her


    profilbillede
  • #55   14. maj 2014 Jeg har (næsten) lige fået hvalp smiley Hende her fødte min tæve for 9 uger siden smiley -Og ja, vi beholder hende, fordi, jeg kan ikke lade være smiley

    profilbillede
  • #56   14. maj 2014 Og i forgårs hjalp jeg min venindes vovse med at føde disse 5 små skønlinger smiley

    profilbillede
Kommentér på:
Jeg vil ha en hund....

Annonce