{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

Dårlig samvittighed {{forumTopicSubject}}

Kære dagbog.. Ej smiley

Må lige høre nogle udefra..
Jeg har fået en kæreste. Fantastisk menneske og det spiller bare mht hund, drømme osv.
Det er dog ikke helt vildt lang tid siden at min x og jeg gik fra hinanden. Vi havde det ikke godt sammen men han behandlede mig heller ikke altid helt godt. Dog elskede vi hinanden. Jeg har bare dårlig samvittighed der nager mig. Min veninde er kærester med min x's kammerat og der hører jeg jo lidt igennem hende.. At jeg er hurtig ude og billig..
Jeg har det sådan lidt om jeg udviser manglende respekt ved at komme hurtig videre? Jeg vidste ikke at jeg ville møde en der åbenbart var rigtig så hurtigt..

Kommentarer på:  Dårlig samvittighed
  • Rikke aka rapanden
    Rikke aka rapanden Hjælpe-administrator

Følger: 12 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 254 Svar: 8.650
    #1   19. jul 2014 Har man slået op, så har man slået op. Det har intet at gøre med at være billig, det er forskelligt hvor hurtig man er klar til et nyt forhold. Og i mine øjne er man kun billig, hvis man selv føler sig sådan. Hvad andre siger kan man ikke bruge til en fløjtende fis.

Er det din veninde eller din eks der siger de ting? Hvis det er din veninde ville jeg bede hende knytte sylten, og overveje hvor god en veninde hun egentlig er, når hun snakker sådan til dig.

• #2   19. jul 2014 Nej nej hun er bare "budbringer". Det er x's venner der siger sådan.

• Rikke aka rapanden
    Rikke aka rapanden Hjælpe-administrator

Følger: 12 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 254 Svar: 8.650
    #3   19. jul 2014 Så ville jeg bede hende holde det for sig selv. Der kommer intet godt ud af, at du skal have sådanne ting fortalt. Var det min veninde folk snakkede sådan om, så ville jeg bede dem knytte sylten, det ville jeg simpelthen ikke gide og høre på.

• #7   19. jul 2014 Din eks behandlede dig dårligt = FUCK ham! smiley
    Nyd du bare din nye kæreste, ingen grund til dårlig samvittighed smiley

• #9   19. jul 2014 Vær glad for at du er hurtig videre! Du skylder ham ikke at ligge og græde eller lade dit liv gå i stå smiley

• #10   19. jul 2014 Det kommer vel an på mange ting tænker jeg.

Jeg synes selv at man sagtens kan finde en anden FOR hurtigt, og det har altid såret mig, men det nok os fordi jeg er den der er bleven droppet, også gør det bare mega ondt at se at man betyder/betød så lidt for modparten, at han fandt en ny måneden efter.

Men jeg er nok bare meget skrøbelig på det punkt.

• #11   19. jul 2014 Du skal bare nyde, at du har fundet en dejlig kæreste, som behandler dig godt smiley

• #12   19. jul 2014 Røv og nøgler smiley Man er gået fra hinanden fordi man ikke passer sammen smiley

Der er ikke nogen grænse for hvor lang tid der skal gå, rygter er bare lavet fordi folk er sure på en.. De personer skal nok komme over det en dag..

og selvfølgelig siger x'ens venner det.. Hvad havde du ellers regnet med at de ville sige? smiley

• #13   19. jul 2014 Her her, den dårlig samvittighed kan du godt puffe LANGT væk.:-)

I gik fra hinanden, hvilket betyder, at i IKKE er sammen længere. Ergo, i passede ikke sammen.. Jeg kan virkelig ikke se hvordan man kan gå for hurtigt videre, for man gør det i det tempo man selv mener er rigtigt.. Han behandlede dig i øvrigt heller ikke altid ordenligt, ergo, hvad har du overhovedet at have dårlig samvittighed over? :s

Jeg synes kun, at der er få måder, hvorpå jeg mener, at folk er kommet for hurtgit videre.

1. HAN/HUN blev dumpet, græd og tiggede om at den anden ville blive. Er sammen med en ny en uge efter. Hvis man ville tigge og bede for den andens kærlighed, så finder man ikke en ny så få dage senere.

2. (Denne her måde synes jeg på en måde er OK):
    - Men at en fyr eller pige slår op, og finder en ny få dage efter (KUN FÅ DAGE). Her kunne eg godt have mistanke om, at personen havde set en anden interessant inden og snakket en DEL med personen inden.. Dette ser jeg som, at det andet forhold burde have stoppet for længst smiley Men at han/hun finder en bagefter, beviser også bare, at følelserne ikke var det rigtige sted, og hvorfor vente?

• #14   20. jul 2014 Man har tendens til at tænke meget over hvad andre tænker og syntes, men det skal man bare prøve at ignorere - selvom det virkelig kan være svært!

Men tillykke med din nye kærlighed, det er da dejligt du er kommet hurtigt videre med en sød fyr smiley

Kommentér på:
Dårlig samvittighed

x