{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.112 visninger | Oprettet:

Hvilket kamera til nybegynder? {{forumTopicSubject}}

Hey skønne hg'ere smiley

Jeg er begyndt at kigge lidt efter et spejlreflekskamera, da jeg virkelig gerne vil kunne tage nogle gode billeder af især hunde/dyr og naturen. Jeg har absolut INGEN forstand på hvad man skal kigge efter/holde sig fra. Jeg synes bare det er hyggeligt at tage billeder, men det er ikke så sjovt uden det rette udstyr smiley Jeg er helt ny i dette, og håber derfor i kan guide mig, så jeg finder det rette kamera til mit behov.

Indtil videre har jeg kigget på Canon og nikon kameraer, og vil gerne det er et af de mærker, men spørg ikke hvorfor. Kigger altid på hvor mange pixels der er, da jeg har en ide om jo højere, jo bedre, men har vist hørt det ikke er det vigtigste?

Mit behov: Brugervenligt spejlreflekskamera, gerne med billedstabilisator (??), da jeg ryster en del på hænderne smiley Skal udelukkende bruge det til hobby/fritid og primært til hunde og naturen. Prismæssigt har jeg tænkt 3-4000 kr, vil helst ikke højere op da jeg ikke har planer om at blive "prof", vil bare gerne have det til husbehov smiley

Alt det med ISO, blænde, lukketid osv fatter jeg slet ikke (endnu), så håber virkelig i kan hjælpe, selvom jeg godt ved det ikke er nemt når jeg er så grøn.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af toilet 1.500 kr.
  • Samle spisebord 356 kr.
  • Mureropgave. Se på og evt lave en revne på en mur 3.000 kr.
  • Tilslutning og opsætning af vaskeskab 2.500 kr.
  • Gummibælg vaskemaskine 1.050 kr.
  • Vaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilket kamera til nybegynder?
Kommentér på:
Hvilket kamera til nybegynder?

Annonce