{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
547 visninger | Oprettet:

Lejlighed tæt på København {{forumTopicSubject}}

Hej HG,

Jeg har været så heldig at få et job inde på strøget.
Derfor leder jeg efter en lejlighed tættere på København (max 30 min væk fra Nørreport), så Aslan ikke skal være så meget alene.

Jeg har været inde og kigge på de forskellige boligsider, men jeg synes det er så svært, at finde rundt i hvad der er godt og skidt. Kan i anbefale nogle gode boligselskaber evt, hvor jeg må have hund og koster omkring 4500-5000 kroner? Eller er det helt umuligt at finde?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lejlighed tæt på København
  • #1   23. jul 2015 Jeg tænker Albertslund .. inde i kbh bliver det svært til den pris..

  • #3   23. jul 2015 Ved at det er tilladt at have hund i Farum midtpunkt, og vist ikke helt umuligt at komme ind der ?
    Ellers er mit bedste bud nok at den bedste løsning vil være at købe en andels/ejer lejlighed med husdyrtilladelse.


  • #6   23. jul 2015 Jeg vil heller ikke bo inde i København, men tæt på. Som jeg skriver 30 min væk i transport, burde være muligt tænker jeg.

  • #7   23. jul 2015 Ja, har også lige læst den artikel om kæresteparret der bor 40 km fra centrum eller sådan noget.. Men har en fed bolig med have til kun 5.000 om måneden MED forbrug. Men jeg er opvokset og bor i Århus så kan desværre ikke lige hjælpe smiley Her er det også enormt dyrt bare for et lillebitte værelse, hvis man skal være inde i byen.

  • #8   24. jul 2015 Hvad med at kigge efter bolig i Roskilde ? Det tager kun 1/2 time med Re-toget til Kbh.
    Ved ikke om det er lettere at finde bolig i Roskilde, da der jo også er RUC v. Trekroner, men det var måske en mulighed ?
    En anden mulighed er Høje Tåstrup, det tager kun 15 min. med Re-toget.


  • #9   24. jul 2015 Tak! Så længe det ikke tager 1 1/2 time som nu, vil jeg være lykkelig! smiley

  • #10   24. jul 2015 Man kunne også vælge at bosætte sig tæt på en af stationerne langs Køgelinien (Køge/Ølby/Jersie/Solrød/Karlslunde). Køge-Nørreport tager 42 min. Og så har man massere af natur (fx strand) tæt på. Plus der kommer en ny jernbane fra Køge til København i 2018 smiley Boligpriserne i Køge er laaaangt under Kbh niveau (udkanten starter nemlig pt ved Køge smiley )
    Og ja, det var så lidt reklame for mit nærområde smiley
    Ellers ville jeg også pege på Albertslund. Her er ihvertfald massere af fx almennyttige boliger hvor man må have dyr. Jeg boede i Albertslund som studerende og det var for mig i cykelafstand af Kbh.


  • #12   24. jul 2015 Det er en smule umuligt. Du skal nok lidt længere væk. F.eks Høje Taastrup/Roskilde...

    Jeg gav 6500kr, for en et-værelses i Nordvest smiley


  • #13   25. jul 2015 Altså som sagt, ønsker jeg ikke at bo i indre by. Jeg vil bare kunne pendle i 1 1/2 time smiley
    Men jeg vil kigge nærmere på jeres foreslag, jeg har dog fundet nogle billige boliger i Hvidovre, der er dog venteliste på, men det gør ikke så meget smiley


Kommentér på:
Lejlighed tæt på København

Annonce