{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.047 visninger | Oprettet:

Yahya Hassan forlader politik .... {{forumTopicSubject}}

..... Med et brag smiley


http://politik.tv2.dk/2016-02-09-drama-paa-tv-yahya-hassan-forlader-interview-i-vrede

Hold da lige magle for et sprog på åben skærm ??!? smiley

Jeg begriber ikke at nyhedsværten kan holde masken, jeg var selv flad af grin smiley Gad vist hvad der gik igennem hans hovede efter han fik den svada af Yahya ?? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yahya Hassan forlader politik ....
  • #2   10. feb 2016 mere uintelligent menneske skal man godt nok lede længe efter smiley jeg bliver lige overrasket hver gang han åbner sin mund !

  • #3   10. feb 2016 Første gang han tonede frem på skærmen, var Bent`s tørre kommentar : Provokatør smiley Og så skiftede han kanal.

    Det ord er så blevet skiftet ud et par gange i den unge Hr Yahya`s korte karriere.

    provokatør- unge lømmel- uopdragne møgunge og så til sidst : han ødelægger det hele for sig selv smiley


  • #5   10. feb 2016 Tror ikke han er uintelligent... og jeg får faktisk ondt af ham.

  • #7   10. feb 2016 Ja jeg ved ikke.. selvfølgelig skal man opføre sig pænt, og der er ingen undskyldninger for det her... tror bare ikke han har det let, og ja jeg får ondt af mennesker, når man tydeligt kan se, at han ikke har det godt smiley

  • #8   10. feb 2016 Så lad os kalde ham snot dum Louise ????

  • #9   10. feb 2016 Jeg tror heller ikke han er uintilligent, men jeg tror som caroline siger at han har det med at skyde sig selv i foden.
    Han er jo ikke stueren selv, han har jo kørt bil i narko-påvirket tilstand, har skabt sig og lavet ballade på diskoteker / værtshuse.
    Den opførsel han lægger for dagen er lidt svært at kombinere med at gerne ville i folktinget.
    Jeg ville nok blive lidt mærkelig i masken hvis han stod på forlketingets talerstol og sagde : fuck jer og jeres borgelige pis smiley


  • #10   10. feb 2016 Jeg vil heller ikke kalde ham snotdum... tror ikke livet er nemt for ham... og nej ingen undskyldning og ikke ok opførsel... jeg misunder ham ikke smiley

    Om han var påvirket jo det var han sikkert, men han skal vel lige dømmes først og blodprøven giver et fint svar, når den kommer.


  • #12   10. feb 2016 Jeg får knopper over hele kroppen, forhøjet blodtryk og lyst til at slå dem meget meget hårdt , af at se både ham og Joachim b Olsen smiley men ja sikker en møgunge ham Y H er, ham kan danmark slet slet ikke bruge til noget som helst
    Men hvis alle er i Århus er så hårde i mod ham, kunne kan evt flytte, men tror hurtig han får fjender, da han absolut ikke er ekspert i, at sige tingene pænt.. Måske han burde søge hjælp for at få styr på sine indre dæmoner,, med mindre han bare er sådanne


  • #13   10. feb 2016 Stakkels dreng!

  • #14   10. feb 2016 Nu er der vist mange DK ikke kan bruge til noget... og her taler vi også andre i folketinget.

  • #15   10. feb 2016 Jeg synes så ikke han er en stakkels dreng.
    Der påståes han er intilligent, så ved han også hvad han laver.
    Han blev berømt for sine digte, jeg tror den berømmelse steg ham til hovedet, han troede han kunne gøre som han ville, han kunne gå på vandet og erober hele verden.
    Men man kan altså ikke bare te`sig som man vil, støtter og folk som synes han virkelig var hipt, falder fra, efterhånden som han toner sit sande jeg frem.
    Jeg håber han har lært at : Højt at flyve, dybt at falde.


  • #16   10. feb 2016 Ja men Tante så har han jo godt af det... så kan han lære det... eller noget smiley

  • #17   10. feb 2016 Louise : Det skrev jeg ikke, hvis du ellers læser efter.

    Men nu husker jeg også et eller andet om at du forstår tingene som du vil.

    Muligt at du synes det er synd for ham, men han ligger altså som han selv har redt.
    Vi skal ALLE tage konskvenserne af vores handlinger, hvad enten vi hedder kurt eller Yahya .
    Jeg skriver blot, at jeg håber han har lært noget af det, altså tager ved lære, dvs ikke begår de samme dumheder igen og igen.
    Jeg synes at ordet *lære* har fået en negativ betydning efter at man har opfundet sætningen **så kan h*n lære det*

    Vi skal alle lære hele livet. ellers udvikler vi os jo ikke smiley


  • #18   10. feb 2016 Det er ikke ligefrem noget stort tab for dansk politik smiley


  • #19   10. feb 2016 Ej seriøst... Skal gammel nag ind i tråd fordi jeg ikke er enig... så skal jeg da nok holde mig fra dine tråde... Christ altså..

  • #20   10. feb 2016 Du bringer det jo selv på bane ved at gentage processen.
    Igen har du fordrejet mine ord, og det er jo ikke første gang.
    Nu har jeg blot gjort dig opmærksom på, at det er et problem når man går efter personen, og ikke bolden.
    Dvs du vil heller jokke mig over tæerne, end at du deltager sagligt i debatten.
    Det viser dit indlæg som så mange gange før.
    Forskellen er bare at jeg tør godt sige det til dig, og jeg holder også en sober tone, og giver mig ikke til at råbe : F*ck dig og lign grimme ting efter dig smiley

    Og kan vi så komme tilbage til debatten igen smiley


  • #21   10. feb 2016 Der er sjældent kommet noget godt ud af, at slå folk oven i hovedet.

    Selvfølgelig er knægten sindsygt intelligent, ingen tvivl om det, men det er jo ikke ensbetydende med at man er livsklog og har høstet erfaring nok til at begå sig i medier og politik.

    Så vidt jeg ved er Yahya Hassan opvokset på et opholdssted, hvor han blev misbrugt af én, han ellers burde kunne stole på.
    Som jeg ser det bliver han stadig udnyttet, groft!

    Jeg håber der er et voksent menneske som tager hånd om ham, det tror jeg han godt kunne have brug for.


  • #22   10. feb 2016 Jeg kan ikke helt finde ud af, hvad jeg skal synes om ham. Han er pi**e irriterende for det meste, og jeg kan ikke holde ud at høre på ham! Men han er også et frisk pust, der ikke virker til at give en fuck for normer og formaliteter - det er lidt fedt, at man ikke behøver at være ens alle sammen!
    Men mest af alt tror jeg, at han er en meget forvirret ung mand.
    Så som jeg startede med at sige, jeg ved ikke, hvad jeg skal synes om ham ...


  • #23   10. feb 2016 Karen : Han kunne sikkert have godt af at få en ældre mentor.
    (Som ikke misbruger ham smiley )

    Som han kunne høste lidt livserfaringer hos, det ville nok gavne den unge mand en del.
    Og måske også et kursus i takt og tone, der er visse ting man ikke bare spytter ud for åben mikrofon. Den seneste udladning er jo ikke den første smiley


  • #24   10. feb 2016 Han styrer også sin "kriminelle" løbebane i forkert retning, såfremt han satser på en fremtid i venstre. Der er økonomisk uredelighed og småsvindlen klart at foretrække. Er det ikke virketrang, det kaldes? smiley
    Mht intelligens, så tror jeg næppe, at den gennemsnitlige hg'er har noget at lade ham høre for. smiley


  • #25   10. feb 2016 http://nyheder.tv2.dk/2016-02-10-skred-fra-interview-paa-aaben-skaerm-er-han-rablende-gal

    Nu fik jeg hørt hele intervivet med ham.
    Og kan kun sige : Jow, det rabler vist for ham i den grad da smiley
    Mon ikke han kunne trænge til en pause fra medier og hvad der ellers følger af den slags smiley


  • #28   10. feb 2016 Vi er så stopfodrede med konforme, intetsigende, spindoktorstyrede politikere, at vi bliver helt forskrækkede over at kunne forstå, hvad der siges. Hehe

  • #30   10. feb 2016 Han er helt væk , møg uintelligent og så.meget over grænsen! ham kan man da ik have ondt af !

  • #31   10. feb 2016 Jeg kan nu heller hverken have ondt af ham eller kalde ham stakkel.

    Den mand er ude for pædagogisk rækkevidde og ligger som han selv har redt smiley Godt han er ude at politik og håber ikke andre partier tager ham ind smiley

    Sådan opfører man sig bare ikke på landsdækkende tv smiley Klaphat smiley



  • #32   10. feb 2016 # 29 : Møg-barnlig opførsel smiley

    Men jounalisterne skal lade være med at overdrive .

    han tager fat i værtens slips
    han trækker i værtens slips

    De får det til at lyde rimeligt voldsomt, hvilket det slet ikke er, han rør faktisk kun ved det, og løfter det lidt op mens han sammenligner et slips med en hundesnor .


  • #34   10. feb 2016 Haha, ja lad os få noget mere af det "høflige" munddiarre
    https://www.youtube.com/watch?v=9ar0TF7J5f0


  • #35   10. feb 2016 Hahahahahaha ... den kan jeg stadig grine gevaldigt af smiley

    Gik det nogen sinde op for manden hvad han rodede rundt i ?? smiley smiley


  • #36   10. feb 2016 Åhhh, den er grineren den video der! smiley Altså jeg er næsten imponeret over at han selv kan holde styr på den tekst der, og får nogen mening ud af den, for det gør jeg godt nok ikke! smiley Iøvrigt er det vist også første gang jeg er imponeret over den mand.....

  • #38   10. feb 2016 tror nu mere han har brug for en psykolog... er enig i at han ikke er uintelligent, men lidt hjælp til at få bearbejdet fortiden kunne måske lette fremtiden

  • #39   10. feb 2016 Ja Isabelle, Han er vred, og den vrede har han svært ved at styre, det er måske nok hans største problem, og så sprogbruget smiley

    Hanne har nok ret i at han godt kunne trænge til at få bearbejdet sin fortid og at det nok ville hjælpe ham en del hvis han fik en psykolog.


  • #41   10. feb 2016 Så fordi han har det svært kan han opføre sig som en anden blødning ??

    Heldigvis behøver vi ik Være enige og det er da helt fantastisk smiley





  • #45   10. feb 2016 Jeg kan godt tåle at høre det, for min skyld skal han da ikke pakke den del væk, og lade som om det aldrig har fundet sted.

    Dog mener jeg at det efterhånden er hverdagsmad, så måske folk begynder at trække på skuldrene når netop den slags historier dukker op.

    Alt for mange mennesker bruger de sociale medier, hvad enten det er FB eller hundegalleri og hestegalleri, til at vende vrangen ud på sig selv.
    Jeg kan godt blive lidt træt af at læse om det hele tiden må jeg ærlig indrømme smiley
    Jeg kan også godt mærke at jeg ikke rigtig magter at blive ved med at hive empati op af skuffen, men i stedet springer trådene over, hvilket i grunden er lidt trist smiley

    Man kan godt føle at det er unormalt at være rask og ikke fejler en masse forskellige diagnoser, Desværre smiley


  • #47   10. feb 2016 Jeg vil helt undvære begge dele smiley


  • #49   10. feb 2016 Men man skal opføre sig ordentligt og det Gør han ikke !!! så jeg ligeglad med hvad der er sket og ik sket , han hører ikke hjemme på tv og i politik!

  • #50   10. feb 2016 Jeg har ikke læst hans digte, jeg er desværre ikke så literær eller hvad det nu hedder.
    Jeg kan ikke se eller forstå en mening i digte .

    Men at være sig selv ? jo det er han vel, være ydmyg ? det har ingen vist påstået, men han har jo også være i den diekte modsatte grøft af ydmyg.
    DET kan være svært at forholde sig til, der kunne nok have været en mellemvej.
    Meget hen af vejen har han opført sig som en regulær møgunge, så kunne man have tilbudt ham en spindoktor eller mentor , men ville han have accepteret det ?


  • #55   10. feb 2016 Jeg kunne godt få det seriøst dårligt ved tanken om ham trump som usa`s næste præsident smiley

    Men ellers ja, du har ret Isabelle smiley man er lige ved at blive direkte dårlig, sådan mere åhnej... ikke nu igen smiley
    Jeg bliver mest af alt irreteret på mig selv, fordi jeg ikke magter det i den mængde det kommer i.
    Men det kan man helt menneskeligt slet ikke , det er for meget smiley
    Så vil jeg hellere lytte og støtte mine nærmeste og springe alt det andet over, dvs jeg hopper over det på FB, og åbner ikke trådene her hvis de emmer af den slags smiley


  • #57   10. feb 2016 han er simpelthen en uopdragen møgunge der reelt skulle have en gedigen endefuld og sendes i seng til han kan opføre sig civiliseret.

  • #58   10. feb 2016 Isabelle, nu må du lige slappe af. Forureningen af vores undergrund og dertil hørende grundvand bliver næppe et problem i vores tid. Produktionsdyrene presses ganske vist meget hårdt, men heldigvis for dem er deres liv ganske kort.
    Logikken er venligst udlånt af Monrad&Rislunds trafiksikkerhedsudvalg. Vejen er farlig. Øg hastigheden og den på vejen tilbragte tid reduceres betragteligt. Tal om win-win smiley


  • #62   10. feb 2016 Hvis han undlod at sige F*cking, var hans sætninger pænt korte og han sagde sådan set ikke så meget smiley

    Just Saying smiley


  • #67   10. feb 2016 Er det et af hans digte ?? smiley

    Eller var det bare noget du lige fandt på , Lenschow ? smiley


  • #69   10. feb 2016 Åh det er dælme godt skrevet smiley

  • #71   10. feb 2016 Minion : Altså en gang rod uden lige ,og uden hoved eller hale smiley

    Hvordan i himlens navn kan det blive hipt og folk nærmest falder på halen over det ? smiley

    Det kan da simpelthen ikke være rigtigt smiley
    jeg er da ikke gået glip af noget kan jeg se smiley


  • #78   10. feb 2016 Om han behøver hjælp eller ej, skal jeg ikke kloge mig på. Der er rigeligt med folk, der har forstand på den slags. Det, der slår mig, er, hvor let folk stødes over ord og totalt ignorerer tvivlsomme handlinger. Er vi så bornerte, at 'en omskåret pik' overtrumfer overgreb mod vores allesammens moder natur?
    En selvpromoverende mands udsagn om at legalisere voldtægt stikker allieredes fejlbombninger af civile i krigszoner.
    Proportioner, kære venner smiley


  • #80   10. feb 2016 Dét forstår jeg godt nok heller ikke! Forstår ikke at hans formulering og hans lille "udbrud" får langt mere opmærksomhed end det vores kære miljø minister har gang i. Jeg mistænker lidt den generelle befolkning for ikke at vide hvad det er der er så problematisk ved at lade landmændene fylde mere gylle i årerne, og at det på sigt forurener vores grundvand. Tænker at det simpelthen må være pga. uvidenhed at folk ikke kæfter op om dette emne og kræver handling/anderledes håndtering af problemet.

  • #82   10. feb 2016 De såkaldte tavse flertal er lette at pacificere med død gris til lave priser.
    Man skulle fanme tro, at nogle havde gylle i årerne, hehe


  • #83   10. feb 2016 Jamen, du har selvfølgelig ret, skaden opdager vi først når det er for sent, og så er det nogle andre der sidder ved roret og står med lorten. Ej, men jeg forstår bare ikke at man fra regeringens side af, vælger at vægte et erhverv højere end danskernes sundhed. Og jeg forstår så heller ikke at man gør så meget, for at holde det kørende, når det tilsyneladende ikke rigtig kan lykkedes for dem, uden at optage store gæld, som bankerne kvittere med at sende videre til de andre kunder. Man gør, mig bekendt ikke SÅ meget indenfor andre erhverv, heller ikke selvom krisen kradser og forretninger lukker/går neden om og hjem.

    Hvorfor dog tænke og handle så kortsigtet.... Jeg fatter det ikke.


  • #85   10. feb 2016 Jo jo, jeg er godt klar over at en del nok går langt for at komme der ind og sidde i de fire år og få sig en fed hyrer. Men for fanden altså! Det er vores drikkevand og folks sundhed der er på spil! Kan simpelthen ikke forstå at der kan være særlig meget der er vigtigere end det.

  • #86   10. feb 2016 Det er SÅ dejligt med en dansk kultur-mand der ikke er så normal som ens far og så røvfuckingkedelig at det er til at falde i søvn over. Vi brokker os over at alt det spændende sker i new york og paris og så snakker vi sådan her om dem, der ikke passer ind. ha !

  • #87   10. feb 2016 Hvis man lige sakser 'dansk kultur', hvad er så det? Er det bagstræberisk middelmådighed, er det skræmt frikadellespisning i hvidmalede kameraovervågede lidt for små stuer eller er det noget helt tredje? smiley

  • #88   11. feb 2016 Jeg mente det mere som et abstrakt begreb, Søren smiley

  • #89   11. feb 2016 Jeg forstår vitterligt ikke hvorfor han er blevet så kendt smiley

  • #91   11. feb 2016 Rotteberg, det ved jeg. Derfor 'dansk kultur' med '''''ere smiley

  • #92   11. feb 2016 Ja, hehe. Noget der potentielt kunne opstå, hvis alle gjorde en indsats smiley

  • #93   11. feb 2016 Isabelle - Men det gør mange også på facebook... Kender flere der bor i såkaldte ghettoer (bl.a. Vollsmose i Odense) som dansker..

  • #94   11. feb 2016 Ahmad Mahmoud beskriver de samme problemer i bogen "Sort land", men han bliver bare ikke så kendt for han opfører sig ordentligt, flere kvindelige skribenter af anden etnisk baggrund har også skrevet om problematikken i kultursammenstødet og ghettoen, også uden at blive helt så kendte igen fordi deres fremfærd er mindre iøjnefaldende ... så imo blev Yahya ikke kendt fordi han skrev og talte om det, men fordi han a) læser op på den imo ulidelige måde, og b) fordi hans tilgang til "modstandere" og de der bare stiller kritiske spørgsmål er konfronterende på en provokerende måde og c) fordi han fører den retorik han gør og dermed tiltrækker sig opmærksomhed....

  • Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.321
    #95   14. feb 2016 At man kan syntes at det helt fantastisk, at manden er utilregnelig er morsomt. Manden er kendt for nogle dårlige digte,han stod og råbte og folk faldt på røven. Nu viser det sig at han ikke har noget at byde på, men det kunne man aldrig finde på at indrømme.

    Manden er presset der ud,at han er farlig for sine omgivelser. Jeg syntes ikke det er helt fantastisk,at være til fare for andre og bruge politiets tid. Jeg har altid ment at manden er utrolig modig,men det har været for stor en byrde,at bærer for så ung en mand.


  • Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.321
    #97   14. feb 2016 Jeg syntes det er skræmmende,at mennesker skal leve med frygt for deres liv,alene fordi at de fortæller deres holdning. Det er fint at være uenig,men at ville skade andre, fordi man selv har en anden opfattelse,er langt ude.

    Hvor mange skal leve under beskyttelse,før det er nok.


  • #98   19. feb 2016 Nu har jeg været forbi yahya`s FB.profil.... ER det virkelig hans profil ?? Sådan virkelig virkelig ??? smiley

    Det er i alt fald ham på video`erne der er smiley

    Jeg tror jeg ser sådan ud ------> smiley smiley smiley smiley

    Var det min søn, så ville jeg skide på hvor gammel han var, og revsels-retten tillige med, for han ville dælme være blevet hevet over knæet og havde fået en endefuld så stor med en tæppebanker smiley


  • #102   19. feb 2016 Jeg må ærligt indrømme at han pt ikke gør det mere trygt at bo i Århus (Jeg bliver i hvert fald mere utryg af det, og er glad for at jeg bor et stykke ude)
    Jeg ved folk er utrygge ved at skulle igennem botanisk have om natten, og selvom de der forsøger at voldtage de unge piger, selvfølgelig skal fanges og straffes, for det er overhovedet IKKE ok, så hjælper det sgu ikke at lave selvtægt og stå og skyde dem med pile i ryggen (Han har selv sagt at det var en i hans "gruppe" der gjorde det"
    Man bliver sgu nød til at stole på at politiet kan håndtere det her, for det andet gør sgu ikke gaderne mere trygge.

    Jeg har ikke noget imod ham som person, jeg kender ham ikke. Jeg har ikke noget imod hans digte, selvom jeg heller aldrig har siddet og jublet over ham. Jeg synes ikke det er ok at han bliver truet osv. Men jeg må også indrømme at jeg heller ikke ville have det mindste imod, hvis han flyttede langt væk fra Århus.
    Det han har gang i ender uden tvivl galt en dag.


  • #104   19. feb 2016 Minion, det ville være en super god ide. Hvis ikke lige det var fordi (som jeg har forstået det) at det er en bande han er gået i krig med. Vi kender vidst alle banderne, de stopper ikke før de har fået det som de vil ha det, og han er ikke klog nok til at lade politiet styrer det, for han mener jo alle er imod ham og at politiet ikke kan finde ud af deres arbejde. smiley

    P.S. jeg følger ham ikke på diverse medier, har set nogle videoer, fordi hans fb er åben, så man ikke skal følge for at se det, og folk jo deler det rundt omkring. Men det er første gang jeg nogensinde har kommenteret på noget omkring ham (kan godt være jeg nævnte ham til folketingsvalget, men ellers)
    Det er måske heller ikke klogt, men nu er tråden her jo.


  • #107   19. feb 2016 Lige præcis Minion, det er jo bare dumt.
    Selvfølgelig er det ikke ok at han bliver truet osv, men han gør det jo kun værre for sig selv.


  • #111   19. feb 2016 Isabelle, jeg synes det er en rigtig god artikel.
    MEN han kan altså ikke både stå og råbe KRIG til en bande, og samtidig stå og smide skylden over på politiet og sige at det er dem der ikke kan finde ud af deres arbejde.
    Altså enten vil han beskyttes og hjælpes, eller også vil han føre krig mod en bande, og altså stå lige i skud linjen.

    Jeg mener på ingen måder det er ok at han er blevet truet osv. ALLE har ret til at have en stemme, uden at skulle trues osv. MEN der er altså for mig en forskel på hvordan man bruger den stemme.
    Og pt. gør han altså intet for selv at dæmpe optøjerne, han smider kun brænde på det bål, og så er han altså selv medansvarlig for de frygtelige ting der sker.
    Jeg synes som sagt på ingen måder at det er ok, men jeg ser det heller ikke som ok det han selv har gang i pt.
    Og når man selv råber op som han gør, og aktivt er en del af en "krig" som han selv kalder det, ja så kan man sgu ikke blive sur på politiet for at de gør det bedste de kan. Men de kunne jo selvfølgelig spærre ham inde, så havde de da styr på ham, og kunne måske holde ham fra den bande, men det ville jo også være forkert.


  • #120   19. feb 2016 Isabelle, vi SKAL have nogen der tør gå imod, og råbe op osv. Men der er altså forskel på hvordan man gør det. Jeg er ung i dag, så jeg går ud fra at det er min aldersgruppe du mener går imod det, og det vil jeg da faktisk også håbe at vi gør, for min opfattelse af ham, er IKKE at han gør noget som helst godt for nogen. Jo han er kommet med nogle historier, og det vil jeg da bestemt ikke tage fra ham, problemet er bare at han har ødelagt mere ( i mine øjne) end han har gjort godt. Sorry, men det er altså min mening om ham.

    Jeg tager afstand fra ham, men det er fordi han har kørt det alt for langt fra sporet. Jeg har aldrig sådan brudt mig om ham, men jeg havde heller ikke noget imod at han læste sine digte. Så der var altså på et tidspunkt hvor jeg syntes det var fint at han brugte sin stemme. Nu synes jeg det er på tide at han bliver voksen og lige tænker sig lidt om og får vendt skuden inden den synker helt.


  • #121   19. feb 2016 Kunst og kunstnere kan muligvis være for provokerende, men de kan i særdeleshed være for lidt provokerende. Her kunne man så nævne Richard Ragnvald eller måske lade være. smiley
    Een ting er sikkert. Jeg håber aldrig at skulle opleve rindalismens middelmådige og fantasiløse bånd blive bundet om anklen på vores kunstnere.


  • #124   19. feb 2016 Tak, men jeg går ikke så meget op i bold. Det er imidlertid en god social ting. Vi råbte om kap i sofaen og tykke kiggede undrende smiley

  • #125   19. feb 2016 Nej Isabelle, jeg tror vi går forbi hinanden her.
    Da han "bare" lavede sine digte, havde jeg intet imod at han råbte op, at han turde stå frem som sig selv. Jeg personligt var ikke vildt begejstret for ham på nogen måde, men jeg respekterede ham for det han gjorde og fordi han netop var sig selv, uanset hvad andre mente.

    MEN for der er et kæmpe MEN, han er røget af sporet, og det han har gang i nu, ER i mine øjne langt over grænsen for hvad godt er, han får intet godt ud af det her, ikke som jeg kan se i hvert fald. Det eneste han gør lige nu, er at ødelægge det for sig selv, ødelægge sit liv, og ikke mindst optrappe en konflikt med en bande. Hvornår har det nogensinde været en god ting?
    Nej banderne i landet skal ikke bestemme, de skal ikke true osv osv. MEN lige nu smider han som sagt bare brænde på bålet og råber KRIG..
    Det er her at jeg mener at han burde blive voksen og tage ansvar, istedet for at smide den over på politiet og råbe op om hvordan de ikke gør noget, hvordan de ikke hjælper.
    Han burde have holdt sig til sine digte, eller stoppe imens han kunne, for han er på dybt vand og det er dømt til at gå galt, og det er sgu synd.
    Han skulle have haft hjælp for længe siden, han skulle ikke være endt her, og vil da give ret i at medierne bestemt ikke har hjulpet, men noget af skylden bærer han altså også selv.


  • Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.321
    #126   19. feb 2016 Man have håbet om,at manden ville kunne vise en anden side en den vi kender. Det kunne han ikke. Utilpasset og kriminel som mange andre.

    Det er for nogen sværd at indse. De prøver stadig at overbevise om,at manden er intelligent og at det hører med til det at være "kunstner".

    De kan ikke overbevise nogen. Manden er klædt af og det er kejserens klæder om igen.


  • #127   19. feb 2016 Der sker noget omkring manden må man sige ....

    http://www.bt.dk/krimi/yahya-hassan-nogen-har-proevet-at-braende-min-familie-levende

    jeg kan nu ikke forstå at han virkelig skulle være så forfulgt.. mener der er mange der ytrer sig og provokerer uden der sker så meget ....


  • Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.321
    #128   19. feb 2016 Hanne. ? Er nok hvem du provokerer.

  • #130   19. feb 2016 Den udtalelse jeg har set fra Black Army som angiveligt er dem han har lagt sig ud med, er at de ikke tager han seriøst og ikke gider beskæftige sig med ham ...ikke gider spilde tid på ham ....

  • #131   19. feb 2016 Lidt paradoksalt er det, at der indtil videre er skrevet over hundrede indlæg om, at Yahya Hassan får for meget opmærksomhed. Men også lidt sødt smiley

  • #133   19. feb 2016 Hanne, det er da kun positivt, hvis Black Army faktisk har sagt det, og mener det.
    Men kan nu godt forstå hvis han alligevel bliver paranoid, det ville jeg i hvert fald blive hvis jeg var ham, men ja det er jo så uden grund, hvis de faktisk har sagt at de ikke tager ham seriøst og derfor ikke gider bruge tid på det.
    Det er Yahya så tydeligvis ikke enig i, men det må jo så være hans problem, hvis han vil blive ved med at provokere dem. Umiddelbart må jeg dog sige at hvis det virkelig er sådan, så ber han sgu selv om at de på et tidspunkt slår igen, man bliver sgu ikke ved med bevidst at provokere og stikke hele hovedet ind i hvepsereden, hvis man ikke vil tage konsekvensen når hvepsene stikker.


  • #134   19. feb 2016 Bare fordi man er paranoid, betyder det jo ikke at der ikke er nogen efter en smiley

    Når det så er sagt, så har Herren gentagne gange placeret måsen i klaskehøjde.... og så bør det ikke komme som en overraskelse at nogen finder spanskrøret frem.


  • #135   19. feb 2016 Kys min... Jeg siger bestemt ikke at der ikke er nogen efter ham, det ved jeg intet om. Men han siger jo selv at det er Black Army (det er i hvert fald dem han giver skylden og har erklæret krig imod, når han ikke lige brokker sig over politiet)
    Men hvis Black Army har meldt ud at de ikke gider spilde deres tid på ham (det ved jeg jo så heller ikke om er rigtigt, hverken at de har meldt det ud, eller at de faktisk mener det) ja så kan de jo udelukkes.
    igen er det en masse hvis'er, og ting som jeg og stort set resten af danskerne går jeg ud fra, ikke aner noget om, fordi vi netop kun høre en masse ord og så historier fra den ene side. Jeg ved ikke om Black Army har beskæftiget sig med at smide noget op på nettet omkring det, i så fald har jeg ikke set det.

    Men igen der er mange andre mennesker i verden end lige Black Army, så vil da ikke udelukke at der er andre efter ham. Jeg udtaler mig kun om hvad han selv har sagt og påstået, og så på hvad jeg lige har hørt her i tråden smiley


  • #137   19. feb 2016 Genialitet og sindssyge går ofte hånd i hånd, om manden er det ene eller det andet, eller begge dele er der nok mange forskellige meninger om ....

    Men som skrevet langt oppe, tror jeg han ville have stor gavn af en dygtig psykolog ....


  • #138   19. feb 2016 http://www.bt.dk/danmark/bandemedlem-blev-udstillet-af-yahya-hassan-paa-facebook-han-er-ussel-og-beskidt

    det er i dette interview det siges at de ikke gider spilde tid på ham ....


  • Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.321
    #139   19. feb 2016 Når man selv er voldelig,slynger om sig med trusler og kører påvirket i bil,til fare for alle andre,så er han altså ikke let at have sympati med. Hvis han ikke var til fare for andre,ville han om ikke andet, være god underholdning.

    De budskaber han have til at starte med,er druknet i opmærksomheden på selve personen Yahya.


  • #141   13. mar 2016 http://www.bt.dk/krimi/blodig-yahya-hassan-jeg-blev-forsoegt-myrdet-i-aftes

    jeg må indrømme at jeg ikke tror på de sidste hændelser ...der er simpelthen flere i DK fra indvandrer miljøet der stikker næsen frem uden de er så udsatte som han påstår han er .... med risiko for at gå over grænsen tror jeg ærlig talt han iscenesætter det meste selv, om det er reklamestunt, eller manden bare lider af forfølgelsesvanvid, eller en eller anden psykisk "se mig diagnose" ved jeg ikke ... men tror på ham det gør jeg ikke, det er faktisk mit indtryk at de fleste faktisk overhovedet ikke gider beskæftige sig med ham....


  • #142   13. mar 2016 Nu spørger jeg måske rigtig dumt, og der er nok ingen der kan svare. Men hvem ville dog rende med sabler og køller i Århus i 2016? Altså nu er det jo en bande han mener er efter ham, mon de ikke kunne få pistoler?? Hvis de virkelig ville af med ham, ville de nok bare gøre det så let som muligt...

    Sorry men jeg tror altså heller ikke helt på den der. Men er da synd for ham at han er blevet kørt ned, og synd for personen der sad i bilen, sikke et chok smiley


  • Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.321
    #144   13. mar 2016 Er slet ikke i tvivl om han er udsat. At manden så oven i er paranoid, kan jeg nu godt forstå.

    Andre der har stukket næsen fra langt frem,lever under beskyttelse. Det de forhold vi lever under.


  • #145   13. mar 2016 Ahmad Mahmoud, Akari ( ja jeg ved han får trusler, men alligevel ikke så grelle som Yahya), jeg læser ofte indlæg/artikler af et par indvandrer piger, de har også på mange måder taget stærk afstand fra ghettoen, men heller ikke deres liv synes så truet som Yahya´s .... hvis han er så forfulgt er det ikke grundet hans digte, eller politiske udtalelser, så er det fordi han har noget i klemme med noget kriminelle .... og igen så tror jeg bare ikke på det .... Bor jo i området og det r faktisk meget lidt vi hører/læser lokalt om noget som helst, på nær når han sørger for overskrifter .

  • #146   13. mar 2016 Nu læste jeg lige hans eget opslag på facebook. Hvis han sad på sin motorcykel da de kom, hvorfor i hele hulen kørte han så ikke væk på den, i stedet for at hoppe af og løbe ind foran en bil?

    og hvorfor skulle de stjæle hans motorcykel, hvis de er ude på at slå ham ihjel, det giver jo ingen mening?

    og mon ikke de kunne finde et bedre og mere belejligt sted end midt i et lyskryds?

    Jeg har alt for mange spørgsmål... En ting mere jeg ikke forstår er hvorfor han nægter politiet at tage en blodprøve, hvis ikke der er noget at finde kan det vel være lige meget?
    og synes altid politiet har en helt anden historie end han selv har.


  • #148   13. mar 2016 i den grad .... den der med at hans familie er forsøgt brændt inde, den er også sær .... i lokalnyhederne dengang var der interview med en boligforeningen, han sagde at det ikke ville være svært at finde ud af hvem der havde været i opgangen da man åbenbart har et låsesystem der er en form for "personligt" så der var en log der kunne aflæses, og døren var ikke brudt op .... Yahya ville dengang jo heller ikke arbejde med politiet, og sært nok har man intet hørt siden .... han var jo selv gået ud af ejendommen, men holdte vagt i nærheden fordi han havde en "formodning" om noget ville ske ....

  • #149   13. mar 2016 Uhada, den er svær. Yahya Hassan er imod nogle af dem, vi er imod, men han er også stadig een af dem. Skal vi elske eller hade ham? Livet er så fyldt med små finurlige paradokser, og man skal træde varsomt for ikke at blotte sin uvidenhed.
    Livet er kedeligt efter, at "bedrag" sluttede - i det mindste søndag aften smiley


  • #151   13. mar 2016 Jeg hader ham ikke, men jeg elsker ham heller ikke. Men jeg synes det er virkelig tragisk og jeg synes han skulle have noget hjælp på en eller anden måde, for det må da være frygteligt at have det sådan som han har det smiley
    Jeg mener det helt seriøst, uanset hvor uforstående jeg kan være i forhold til ham nogle gange, så ønsker jeg da ikke at han skal have det sådan. Men det er også svært at hjælpe ham, når han ikke vil have hjælp.


  • #152   13. mar 2016 Tror man skal passe på med at gøre sig klog på, hvor udsat han er... eller ja Akari for den sags skyld... De trusler de bliver udsat for kommer 99 % ikke frem i offentligheden... jeg vil ikke være i deres sko.

  • #153   13. mar 2016 jeg hader ham da bestemt heller ikke .... er nu ret sikker på at betragtede man det i Aarhus som et reelt mordforsøg så havde det været i nyhederne, om ikke andet så de lokale, det er ikke nævnt med et ord ..... synes også han virker til at trænge til hjælp. Omvendt kan man sige så længe han ikke skader andre i hans stunts (hvis det er det de er) så kan man jo være ligeglad, men udefra set imo må der være et træls kaos i hans hoved ..... og den der person hvis bil han har "kastet" sig ud foran må da også have fået et chok ....

  • #154   21. mar 2016 Med understregning af at der står at det ANGIVELIGT er Yahya :

    http://www.msn.com/da-dk/nyheder/krimi/privatvideo-yahya-hassan-skyder-ung-mand-i-aarhus/ar-BBqI9H0?li=AAb1P9X&ocid=1PRCMSE


  • #155   21. mar 2016 Wow smiley
    Så har han sgu da ramt bunden smiley


  • #156   21. mar 2016 Han er spild af god energi, magen til tosse skal man satme lede længe efter smiley ..

  • #160   21. mar 2016 Minion - mekanikerens bil, du ved smiley

  • #162   21. mar 2016 Det er ik et fripas til dårlig opførsel .. Det er simpelthen til grin ..

  • #164   21. mar 2016 Jeg siger ik at dem der har der svært ik skal have hjælp !

    men at han med den opførelse ik skal ynkes og fremstilles som en stakkel for den er han ik , han er på tværs og møg flabede !


  • #166   21. mar 2016 jeg er til en vis grad enig med dig Isabelle, er bare bange for at det ikke er nok med medfølelse, jeg tror det om han så selv føler det eller ej, er behov for decideret udredning og hjælp .. jeg tror han er syg, og både for hans egen og andres skyld burde der være nogen der tog fat i ham, inden han alvorligt skader sig selv eller andre mere eller uskyldige ....

  • #167   21. mar 2016 Isabelle, jeg tror desværre ikke at det Yahya har brug for er noget vi som befolkning kan give ham, han har brug for proffesionel hjælp.
    Og for at være ærlig så jeg ham altså hellere i fængsel end på gaden pt, for han er til fare for både sig selv og for andre som han har det lige nu. Man kunne jo så håbe at han kunne få noget behandlingsdom eller lign, så han måske kunne få hjælp, men knægten ønsker jo heller ikke hjælpen, det giver han i hvert fald ikke udtryk for.

    Det er ikke fordi jeg ikke føler med ham, jeg synes det er virkelig tragisk, men jeg tror virkelig ikke at det har hjulpet ham på nogen som helst måde at blive så kendt som han er.
    Hans facebooks side flyder over med kriminalitet og had, og uanset hvor forstående vi som mennesker kan være, uanset hvor gerne vi bare ville blive den der mor figur der giver ham et kæmpe kram og viser ham kærlighed, så er det bare ikke nok.

    Uanset årsagen til hvorfor han er som han er, hvilket jeg gerne vil have forståelse for, så er det jo bare ikke okay og han bliver jo nød til at blive stoppet på en eller anden måde.


  • #168   21. mar 2016 Hvis man ser hans facebook profil og ser nogle af de videos han selv lægger op, så får man det det decideret dårligt, og krummer tæer i skoene smiley
    han er ikke en falden engel, han er til dels naboens skidte knægt, og han virker selv skide ligeglad med hvordan han ses af andre, han gør hvad det passer ham.
    Han bugner af had, især til de der black army, han lægger den ene video op efter den anden hvor han truer dem med at *choppe* dem med en stor køkkenkniv, eller på anden måde at slå dem ihjel, i det hele taget er han nærmest ude efter at *nogen* skal være efter ham, og forsøge at enten tæve ham, eller slå ham ihjel.
    Hvis det virkelig er ham der har skudt den unge mand, ingen ved det endnu, selv om pressen har forsøgt at få politiet til at fortælle hvem det er, så håber jeg at han kan få noget hjælp i fængslet, men det sker nok ikke smiley


  • #171   21. mar 2016 tja, man ha jo en gang haft en tro å at der sad nogle psykologer og tog fat, fx via organisationer og centre så man fik fat med det samme, men det gør der næppe ...

    jeg ved ikke hvor de få hjælp. hvem der får øje før det er for sent.


  • #173   21. mar 2016 Der er åbenbart ingen der kan be- eller afkræfte om det er ham eller ej, der har gjort det. smiley

Kommentér på:
Yahya Hassan forlader politik ....

Annonce