{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
738 visninger | Oprettet:

naser og afpresning {{forumTopicSubject}}

Har I fulgt denne sag?

https://www.b.dk/politiko/kvindelig-imam-naser-khader-har-private-billeder-af-mig-og-nu-vil-han-presse-mig

Jeg har oplevet hans kvindesyn tidligere og hver gang jeg ser ham får jeg derfor kvalme. Den kvindelige part er til gengald kendt for at kämpe for kvinder I Islam og mange mänd vil gerne have hende ned med nakken

Jeg har set pb han har sendt til kvinder online og han vil gerne fremstå så ren men for mig er han en klam type. Jeg tror derfor gerne at han har forsøgt at true til tavshed

Hvad Tänker I om sagen. Det er da en med noget kulør på må man sige

Kommentarer på:  naser og afpresning
  • #1   3. dec Måden jeg læser hans besked på er med en subtil trussel.
    Jeg er ikke i tvivl om, at det er hans budskab.

Klamt.

Han har i mine øjne længe fremstået utroværdig og glat som en ål.

• #2   3. dec Ja jeg läser den lige sådan....

• #3   3. dec Naser har alt for længe stået som den rene Messias i højrefløjens optik. I mine øjne er han mere en brøndpisser. Ikke alene tager han afstand fra sin egen historie, men han forsøger også at latterliggøre en hel religion. Desuden er han levebrødspolitikeren par excellence, der konstant surfer rundt efter et "ben".
    Føj for en bankebæ!

• #4   3. dec Jeg læste "Ære og skam" og var rigtig glad for at blive lidt klogere på bl.a. islam.
    Jeg fandt Naser sympatisk og et absolut plus for Danmark og de danske muslimer engang.
    Med tiden oplevede jeg mere og mere, at Nasers projekt var ............. Naser. Han opførte sig som en anden Jesus (noget med at kunne gå på vandet ). Han opførte sig som om han og han alene lå inde med SANDHEDEN, når det handlede og handler om islam og muslimer.
    Så langt så godt I denne sag er der da ingen tvivl om, at han har truet implicit, men jeg kan ikke rigtig finde ud trådene i forhistorien. Umiddelbart er min sympati hos Sherin Khankan, men hun har vist også lavet fejl i forløbet.

• #5   3. dec Er fuldstændigt ligeglad med den slags pjat.

Hørte et interview på 24/7 af kvinden og lad mig være helt ærlig. Hellere Nasser end den aggressive tone hun lagde for land overfor journalisten. Hun var simpelthen led at høre på.

Ændrer ikke på, at smådumme trusler ingen steder hører hjemme. Det pudsige er, at det ikke er intime billeder der tales om, men nogen almindelige feriebilleder med tøj på. Men det kan sikkert være slemt nok i henhold til deres kultur.

Nasser har jeg mødt privat til nogen fester, og ham kan jeg nu heller ikke lide. Men det er hans type jeg ikke bryder mig om. Han var ikke led eller nedladende.

• #6   3. dec Hmmm ... aner ikke hvad jeg synes om ham ( synes han er lidt svær at finde ud af ) ..... MEN eet kan jeg sige ......
    Han er ikke en pot pis værd som politiker .

• J0hN
    J0hN Online Tilmeldt:
    aug 2010

Følgere: 53 Hunde: 3 Emner: 5 Svar: 3.069
    #7   3. dec Kender også Naser privat. Det ligger godt nok lidt år tilbavse nu.
    Fin fyr privat, men ikke en jeg ville stemme på.
    Er prototypen på en levebrødspolitiker lige som de fleste andre på borgen.

Sherin Khankan er heller ikke min kop the.
    https://jyllands-posten.dk/debat/blogs/runeselsing/ECE9931915/sherin-khankan-er-fundamentalist-og-islamist/

Men når alt kommer til alt. Hvad fanden rager deres privatliv os.

• #8   3. dec Sherin Khankan har vel det problem, alle troende muslimer har: Står Koranen til troende og skal følges ordret, eller står Koranen ikke til troende og skal ikke følges ordret? Må der tolkes?

• #9   3. dec Personlig fnidder bør de selv tage. Hvad skal vi andre dog blande os i det for?
    Jeg ser det som typisk x kæreste problemer. Helt ærlig så kom dog videre.

• #10   3. dec Jeg tror så ikke, at det har en skid med X kæresteproblemer at gøre. Der er noget andet på spil, men jeg kan ikke lige gennemskue, hvad det er.

• #11   3. dec Tja de er gamle kærester og de har et internt problem. Hold det internt.

• #12   3. dec Det, at de er gamle kærester, bliver brugt PÅ GRUND af noget andet. Det er dette andet, der er væsentligt.

• #13   3. dec Væsenlig for hvem?
    Lad dem da klare deres interne stridigheder selv. De har begge råd til en advokat.

• #14   3. dec "De har begge råd til en advokat."
    Skulle det være et argument for Nasers ret til uredelig opførsel?

• #15   3. dec Søren
    Har jeg da skrevet det?
    Der er næppe nogen af os der ved hvad der egentlig er foregået og hvorfor skulle vi også vide det?
    Sladder pladder er ikke lige mig. Men derfor kan I jo godt hygge jer med sagen.
    Jeg vinger af God søndag!

• #16   3. dec Jeg er enig, Isabelle.
    Jeg vil æde min gamle hat på, at det er i offentligheden af en årsag.

• #17   3. dec MFere er ikke inhabile som fx kommunalpolitikere. At true er aldrig i orden - uanset hvad årsagen er. Manden tror han er hævet over loven. Det har intet med Islam at gøre, det har et gøre med at true andre til tavshed - eller forsøge på det. Naser siger det er uskyldige foto - det matcher ikke hendes reaktion. Hun går ikke tildækket og uskyldige foto - foto gemt i 16 år! hvilket også er sygt... og vidner om at han har ventet på at hun en dag ville komme på tværs dvs jeg tolker det som at hun har en viden han er utryg ved skal frem - ville hun næppe reagere på ved at overveje advokat.

Ja hun er skarp for tungen - det havde journalisten godt af. Det virkede som om de ikke havde gjort en skid research og som om der i medierne hersker en tendens til, at det kan man slippe af sted med live... Det kunne man ikke her. Jeg elsker, at hun har den facon - men det skræmmer mange mænd Hun har åbent fortalt om sin fortid og hvorfor hun som imam svarer teologisk på et spørgsmål. Der er intet radikalt over hende - tvært imod. Hun bærer ikke en gang slør og går tit i kort nederdel.... Hun er islamisk feminist om noget.

Naser er i mine øjne levebrødspolitiker, og kæmpe partihopper! Hver gang jorden brænder under ham, så skifter han parti. De mange spring vidner om et menneske, der ikke har let ved at indordne sig og samarbejde med andre. Hvilket igen matcher mit indtryk af ham som arrogant og enevidende. Hans bagland tager afstand fra dette med de foto og nu hopper han nok igen. Spørgsmålet er om ha ender hos Nye Borgerlige eller Dansk Folkeparti.... Og hvor længe han bliver der.

Denne sag er for mig endnu en i række af folkevalgte i vores regering og samarbejdspartnere, der bryder loven og tror de kan slippe af sted med det. Løkke, støjberg..... De er SÅ arrogante. Loven gælder alle andre end dem der har magten.

Jeg husker dette indlæg fra ham... hvordan pokker kan en demokratisk valgt politiker mene, at kolonisering er i orden?

• #18   3. dec Og der er meget af denne slags kan I tro... her er nogle i den milde ende.... Er det en adfærd vi gerne vil bakke op om med stemmer? Ikke her! Hverken politisk men sandelig slet ikke som kvinde.

Sådan svarer han i debatter - kæft man tror man er verdensmand så! Det pisser mig vildt af!

• #19   3. dec Og så skrev han dette i en PB til en anden af mine veninder..... sig mig.. er manden gal? Det er sexistisk, nedladende og jeg ville forvente alt andet fra en politiker.... Bare det, at han går ind og sender dette til min veninde.... det er for mig en grænseoverskridende adfærd - bemærk han kontakter hende først..... Årsagen er, at hun har kritiseret ham på hans side. I en sober tone. Da hun ser dette, acceptere hun anmodningen og svarer. Hun bliver naturligvis sur - men hendes tone er stadig mere sober end hans.

Og disse var bare to eksempler. Der er mange. Og nogle er meget værre.. med seksuelt indhold..... jeg vil ikke en gang poste dem her. hvis jeg kunne få dem tilsendt... . Alle der siger manden i mod på FB blokeres....

Det er ikke muslimer der har oplevet dette. Det er normale danske piger, som jeg vil tro er ateister eller kristne - bare lige så det er på plads. Han taler grimt til alle, der ikke rygklapper eller klapper af hvor stor en MAND han er....

• #20   3. dec Jeg kan se, at det var Parwani, der var i Radio 24/7 - hun er endnu skarpere Elsker de to!

https://www.dr.dk/nyheder/indland/khader-imamen-og-exitcirklen-her-faar-du-striden-dag-dag

Sidste nyt:

Hun politianmelder ham ikke for truslerne, men for injurier omkring det med stening osv

https://www.kristeligt-dagblad.dk/danmark/imam-fra-exitcirklen-vil-ikke-politianmelde-khader

• #21   3. dec Jeg anser manden maksimalt for medium begavet, og han er derfor en perfekt talsmand for den mørkeste politiske side. De bruger ham på samme måde, som Joachim B O også bruges af sine partifæller. Og hvad er vel bedre, end når en "perker" taler grimt om andre "perkere"?
    At han nu (midlertidigt)befinder sig hos de konservative, er noget overraskende, da netop kons. til dels har holdt sin sti ren. Ja, jeg ved godt, at de også har Jarlov Derfor til dels

• #22   3. dec Her forklarer hun selv om Islam - ikke just radikal vel....

https://www.facebook.com/sherin.khankan/posts/10155204493433732

• #23   3. dec hvad der er og har været i deres privatsfære burde blive der, det er smagløst at tage det ud i det offentlige ...

derudover synes jeg de begge fremstår som nogle der er i det de er fordi de finder et levebrød der, og en skare der støtter dem, men jeg står tilbage med en følelse af at man ikke rigtig kan stole på dem hele vejen igennem ...

Naser har både udtalt ting man kan have sympati for, men bestemt også det modsatte ligeledes synes jeg Sherins sag og synspunkter har sympatiske sider, men en person der mener Sharia i nogen form overhovedet er foreneligt med det danske samfund vil jeg aldrig føle jeg 100% ved hvor jeg har ...

• #24   3. dec Her er hans sms i fuld ordlyd.... jeg tolker det som en trussel om at vise meget private foto hvis hun ikke retter ind og klapper i.... Plus igen - hans kvindesyn skinner igennem...

Ja Søren - "onkel Tom"....

• #25   3. dec en person der mener Sharia i nogen form overhovedet er foreneligt med det danske samfund vil jeg aldrig føle jeg 100% ved hvor jeg har ...

Sharia er jo Koranen... Den beskriver en vej til Islam, som er en tilstand. Følger du den vej, er du muslim. Der er flere ting i Sharia - mange tror det kun er et middelalderligt straffesystem, men det er også alle de andre ting i Koranen. Det svarer derfor til at bede en kristen tage afstand fra Biblen. Naturligvis kan du ikke få en muslim til det.

Der er ingen lande i dag, der følger Sharia i sin fulde form. Dele af den følges her og der, og det giver nul mening fx kun at have straffesystemet og ikke resten. Straffene er netop så hårde, fordi de skal ophæve deres eget formål - fx skal alle have lige goder, ingen skal sulte, alle arbejde med moral og etik, uddannes..... Koranen beskriver vejene til disse mål. Dette vil iflg Koranen give et samfund, hvor der INGEN GRUND er til kriminalitet -fordi der er mennesker præget af ansvarlighed, medkærlighed, dannelse og gode levevilkår. Har man ALT DET - hvilket intet land har pt - så er man sgu et dumt svin hvis man går ud og stjæler selvom man har alt - og så falder hammeren.

Men det er en middelalderlig måde at tænke straffe. Ingen moderne muslim vil sige, at Sharias straffesystem er ok anno 2017. Det er klart, og de, der siger det, har ikke fulgt med i udviklingen. At studere Islam betyder ikke at læse EN bog men flere. Tingene skal - ganske som biblen og dens grusomme straffesystem - læses sammen med de historiske bøger, der forklarer, hvorfor man gjorde sådan på denne tid, og hvorfor man drog i krig, med hvem, hvordan stammerne sloges, hvem der var fjende og ikke mindst: hvad en vantro er, og hvorfor Profeten dengang fik besked på at dræbe alle vantro... Det sidste misbruges jo af ISIL og deres tåbelige typer i stor stil - men det er revet ud af en sammenhæng og solgt til mennesker, der gerne vil slippe for at søge reel viden. Vantro er IKKE bogens folk - dvs Jøder og Kristne. Det er de stammer og onkler til Profeten der PÅ DEN TID dyrkede en masse afguder i Mekka, tjente styrtende på byens Kaba og solgte aflad til fattige som de udnyttede og som truede profetens liv - fordi han kom og truede deres eksistens, ved at fortælle om en gud og Islam.... Han skulle derfor dræbe DISSE specifikke vantro DEN GANG historisk set......

Det var en KORT beskrivelse af hvad Sharia begrebet dækker over. Og naturligvis skal ens religion og tro tilpasses det samfund man lever i, og den tid man lever i. Men al den fokus på de straffe skyldes nok, at visse lande har indført disse - på frygt! Og uden at give resten af pakken. Det er IKKE sharia.

I Dk har vi en domstol og et retssystem, der tager stilling til folks straffe. Voldtog en min datter, ville jeg dog med glæde se vedkommende få skåret dilleren af - men sådan er der jo så meget, når det kommer til hævn som ikke giver mening for en som menneske ellers. Og hævn er ikke knyttet til religion. Ateister ville sikkert også gerne se svinet få den skåret af... men det dur jo ikk... for vi er ikke dyr men mennesker. Så den frygt er ubegrundet, men mindre du frygter alle der følger Koranens vej.

Sharia kommer i øvrigt aldrig til at ske. Muslimer opfører sig alt for skidt til at vi ville kunne gennemføre de etiske og moralske sider af begrebet. Og uden dem ingen samfundsmodel.... Og nu vil jeg understrege hvad jeg mener ved at gå ud og ryge, så min mand kan nyde sin øl i fred.....

Men Naser skal stadigvæk tale pænt til kvinder og lade være med at true kvinder. Uanset hvad religion han har og hvilket parti han er medlem af. Grrrr. Jeg kan mærke min indre feminist i gang med at brænde BHer i haven!

• #26   3. dec Hvad er det lige præcis den trussel består i?
    Hvilket kvindesyn skinner igennem?
    Det du vælger at slå op på et offentlig debatforum er et sceenshot af en helt privat SMS.
    Hvorfor ikke bare lade de to fjolser passe deres eget tøjvaskeri?
    Hvorfor bliver der ved med at komme notifikationer på denne tråd når man HAR vinget af flere gange

• #27   3. dec beklager for mig skal religion og politik være skarpt adskilte .... og dele af sharia og de der er tilhængere af sharia mener at sharia kan/skal have indflydelse på politik og love, det vil jeg aldrig mene ....

• #28   3. dec AG: Fordi vi har en debat. Og du skal ikke bestemme, hvad vi debattere Du kan lade være med at deltage, hvis du finder det privat.

Jeg finder det principielt dybt interessant at vi ser endnu en folkevalgt bryde loven eller opføre sig dybt forkert og som et rigtigt magtmenneske og så tro, at det kan man slippe af sted med.

Jeg synes den indstilling kendetegner vores regering, og jeg kan godt forstå mange har politikerlede

SMSen er delt af Naser selv. Så du skal ikke have ondt at at jeg deler den her - det har han det fint med - for han er urørlig....

• #29   3. dec beklager for mig skal religion og politik være skarpt adskilte .... og dele af sharia og de der er tilhængere af sharia mener at sharia kan/skal have indflydelse på politik og love, det vil jeg aldrig mene ....

Jeg er fuldstændig enig. De fleste moderne muslimske lande har også det adskilt - undtagen i små landsbyer, hvor stammefolk bruger en kultur, som naturligvis ikke er noget normale moderne mennesker kan bakke op om.

Jeg så også gerne stat og kirke helt adskilt i DK.

• #30   3. dec Næ jeg vil sgu heller ikke bestemme hvad I debattere det har jeg vist også skrevet en gang.
    Snag I bare alt hvad I orker.
    Jeg gider bare ikke have notifikationer hele tiden. Så håbede faktisk jeg kunne få lov at slippe for dem...
    Er det fordi det er en person man følger der har oprettet tråden eller?

• #31   3. dec Det ved jeg ikke AG.... jeg får ikke hvis jeg vinger af.....

Indrøm bare det er fordi du gerne vil læse om det sladder! Drille drille

Nej spøg til side: Jeg synes ikke det er snagen. Jeg synes det er vigtigt at vores folkevalgte har en redelig adfærd og ikke bryder loven.... Dette er en sag i en lang række af sager.... Og hvor de dækker over hinanden..... Jeg er træt af at de er så arrogante....

• #32   3. dec Nix hader sådan noget sladder.
    Og for mig at se er det udelukkende sladder og internt fnidder.
    Hvis nogle folkevalgte bryder loven så hører man nok om det i nyhederne. Det plejer andre politikere jo at koge suppe på i årevis.
    Nu prøver jeg at slette “følger dig” så håber jeg det lykkes at slippe for notifikationer
    God debat

• #33   3. dec Det er I nyhederne ag...

• #34   3. dec Ja ok i sladder spalterne
    Nu opgiver jeg altså. Jeg må ikke slippe for denne vigtige info ifølge HG åbenbart

• #35   3. dec Dr har historien, berlingske.... Men Nej du må ikke slippe lol jeg kan godt forstä det er irriterende... Også särt den bliver ved når du har vinget af....

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 5 Emner: 10 Svar: 2.918
    #37   3. dec Så forstår man da godt at politiet ikke har tid til alvorligere sager.

Der er ingen tvivl om at man skal tænke sig om i forhold til hvad man støtter med penge. Det har i alt for mange år været for let at udnytte.

Alt det andet er ligegyldigt støj.

• #38   3. dec Nu er jeg lige nysgerrig BEHØVER man en religion og en masse religiøse bøger med præcise anvisninger på "den rette vej" for at være et godt menneske, Lens?
    Hvad sker der, ifølge Koranen, med alle os "vantro", når vi dør - sådan modsat hvad der sker med rettroende muslimer?

• #39   4. dec Tjaaaa ... hvad mon der sker med os ....Både "vantro" og muslimer..... ??? .... hvor end vi lander

Vi slås sikkert videre ... både foroven...... = -----> Lyn og Tordenbrag .
    Og vi slås sikkert også forneden..... helvede og lynild ..... = -----> Vulkanudbrud .

• #40   4. dec Isabelle Nej da. Det bestemmer man Jo selv. Nogle har en tro og studere meget, andre har ikke. Det er ens egen sag.

Du er ikke vantro. Prøv at se min forklaring. Begrebet omhandler specifikke personer på profetens tid som truede ham og hans familie

Jeg ved ikke hvad der sker når vi dør nogle af os. Desværre.. Det tror jeg ikke nogle ved... Uanset tro. Koranen siger ting som Biblen om Paradis og helved og ens handlinger som bestemmer det men den siger ikke entydigt at muslimer er sikret og folk der ikke er ikke er sikret. Det afhänger af ens handlinger imens man lever. Karma kaldes det. Endelig taler den om En gud og derfor at alle er at Anse for en slags muslimer da vi alle er skabt af samme gud og at man derfor aldrig må dømme andre fordi man ikke ved hvad godt de gør osv og man derfor kan risikere at dømme en der gør mere godt end en selv... Der er mange eksempler på folk der har gjort godt og blevet tilgivet alt. Fx en kvinde der dømmer en prostitueret og da hun dør kommer hun ikke I Paradis fordi samme prostituerede hver dag gav en gadehund vand ig derfor gjorde mere godt den end muslimske arrogante kvinde... Osv osv

Selv Håber jeg at se mine elskede dyr og venner igen som er døde før mig

• #41   4. dec Hvis nogle vil debattere Islam så lav en tråd. Dette emne skal ikke drukne I det. Det handler om lovbrud og vanvittige folkevalgte der tror de kan tillade sig alt så til emnet

Max så du synes det er ok at Vores politikere bryder lov på lov? Jeg synes det er vigtigt at politiet ser dem efter I kortene

Hvad er dit kendskab til exitcirklen?

Til alle..

Hvad synes I om hans beskeder til folk der går ham imod verbalt? Er det en adfärd I forventer fra en politiker?

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

#42   4. dec Selvfølgelig er det ikke ok at de ikke holder loven. Jeg har meget svært ved at se at der skulle være begået noget ulovligt. Det sagt i selv om jeg ikke synes om hverken manden eller hans opførsel

Mit kendskab er ikke den store til exitcirklen. Nu har vi jo set mange tilfælde at man siger et og gør noget andet. Selvfølgelig skal man være på vagt i forhold til hvem man støtter.

Det burde vil ikke være nødvendigt at have specielle tilbud for en så lille gruppe. Der er ingen der kan have noget imod at de tilbydes hjælp. Den hjælp må tilbydes i samme system som alle andre kan få gavn af.

• #43   4. dec Det er ikke en lille gruppe de hjälper. Så vidt jeg kan se däkker de alle religioner. Jeg kender dem meget lidt men kan se de får gode anmeldelser af kvinderne rundt omkring

Red barnet osv gør også en stor indsats på et område der burde däkkes af andre instanser for børn og familier. Jeg tror ikke det offentlige kan løfte opgaven alene mere

• #44   4. dec Hvem modtageren af hans besked er og gør er for mig komplet irrelevant.

Nogle jurister mener, den er på kant med straffeloven og det synes jeg er pointen.
    Langt over grænsen..

• #45   4. dec Netop ch

• #46   4. dec Retfærdigvis skal det vel med, at Naser var skide sur over, at Khankan i radioen insinuerede, at han havde friet til hende - at det med billederne KUNNE handle om, at han mener, at disse viser et mere platonisk forhold. Men, men - det lugter af såret mandfolkestolthed. Khankans reaktion med at gå til pressen med Nasers besked til hende lugter så lidt af hævn over Nasers angreb på hende gennem årene.

• #47   4. dec Ja begge er barnlige... Enig. Men er jeg den eneste der forventer lidt mere af vores folkevalgte? Og bør man egentlig det...

• #48   4. dec Hvis det nu bare handlede om noget helt personligt, ville jeg have det OK med, at en af vores folkevalgte dummede sig. Men denne sag handler ikke bare om noget personligt. Derfor er det IKKE i orden, at Naser opfører sig, som han har gjort.

• #49   4. dec Folkevalgt eller ej, ingen skal true folk til tavshed..

• #50   4. dec Hvis nogen synes det er klædeligt for en organisation, at have en talsmand der taler til andre mennesker (i dette tilfælde journalisten), så må jeg indrømme, at det til tider godt kan være svært at forstå hinanden.

Det er muligt at du bare synes at hun er skarp, jeg kalder det simpelthen upassende, og dæleme ikke en kvinde jeg personligt gider at støtte.

Så selvom jeg ikke kan lide Khader, så bryder jeg mig bestemt heller ikke om, at se skatte penge gå til den slags personer.

www.radio24syv.dk/programmer/24syv-morgen/19187512/borgerlige-stiller-sporgsmalstegn-ved-exitcirklens?start=513

Angående Khaders måde at tale på, så jeg allerede fortalt, at han er ikke min kop the.

Der er bare den forskel. At Khader er folkevalgt, og derved har han sit bagland i orden. De må åbenbart godt kunne lide hans adfærd, for ellers satte de kryds ved en anden. At jeg eller andre i denne tråd ikke er fan af ham, er jo sådan set irrelevant.

Han er valgt ind af nogen mennesker som sympatiserer med ham/hans holdninger.

Det er hans job at stille sig kritisk overfor projekter som støttes med skattepenge. Du kan jo også finde politikkere der støtter op om projektet.

Exitcirklen er afhængig af støtte fra staten (det er vores allesammens penge), og så længe de er det, er de nødt til at lære at håndtere kritikken fra offentligt folkevalgte.

Ellers skal man da lave noget andet, som man har kompetencerne til.

Sådan er det at leve i et demokrati.

• #51   4. dec Naser lever højt på og godt af den lille lumre racist, der bor i ganske mange danskere. Det er samme årsag, som gør, at DF holder hånden både over og under ham. I mine øjne er han en skændsel for folkestyret. Altid på jagt efter en ny platform - de radikale, ny alliance, liberal alliance og senest (formentlig ikke sidst) de konservative.
    Han er bedst til at skabe had - faktuel viden, not so much

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

#52   4. dec Han er samtidig blevet en mand der for nogle er let at hade. Manden taler dansk og tjener sine egne penge. Problemet er vil at han taler imod sine "egne" og det kan man ikke have.

• #53   4. dec Bemærk lige, at det IKKE er Khankan, der bliver interviewet, Martin

• #54   4. dec @Isabelle.
    Nej, det er Khaterah Parwani deres talskvinde.

Jeg huskede forkert i mit første indlæg (det er lang tid siden jeg havde hørt det). Jeg er ikke så god til at huske "udenlandske" navne.

Interviewet omhandler selve sagen generelt, og ikke i mine øjne en eller anden latterlig personfnidder sms. SMS'en er jo en afledet effekt af sagen omkring Exitcirklen så vidt jeg har forstået.

Ret mig gerne hvis jeg tager fejl.

• #55   4. dec Men journalisten har Jo ikke. Gjort sit job Martin... Det e på tide nogle siger fra synes jeg

• #56   4. dec @Lens.
    Nå, det er vist et debat emne i sig selv så.

Det er et ret enkelt spørgsmål Khaterah Parwani eksploderer over.

• #57   4. dec Manden har jo forsøgt at begå karaktermord på Khankan og Exitcirklen. At man overhovedet kan anklage de folk, der hjælper kvinder med at komme ud af voldelige ægteskaber og religiøst motiveret undertrykkelse for radikal islamisme, er mig fuldstændigt uforståeligt.

Og alt andet lige, hvorfor er det fuldstændigt i god tone at afkræve af alle muslimer, også især de reformerte. Vi drager da ikke samtlige kristne eller jøder til ansvar for hvad der står i biblen om slavehandel og polyester-/bomuldsblandinger?

"Hej jeg er kristen"
    "Ok, korinterbrevene? Hvordan forholder du dig til at kvinder taler i offentlighed? Du er jo faktisk kvinde? Er du ude på at få genindført kvindelig tavshed i offentlighed? Du er måske faktisk igang med den pureste femte-kolonnevirksomhed?"

Nej, vel?

• #58   4. dec Jeg synes faktisk, at hun er ret sej - den quinde i inteviewet. Irriterende for journalisten? Helt sikkert. Skinger? Helt sikkert også. Men hun får skisme fremført det, hun vil - og det synes jeg er temmelig godt gået OG temmelig væsentligt

• #59   4. dec Isabelle: Jeg har det på samme måde. Og journalister har godt af at blive sat lidt til ansvar. Det er ren lala - de har ikke researchet før hun kom.

Og så er det faktisk sundt for nogle muslimske kvinder at se at en muslimsk kvinde også kan være sådan her

Se her fx - https://www.information.dk/kultur/anmeldelse/2017/11/foerst-yahya-hassan-sara-omar

Sara Omar er også en af "det slæng" - så lad DK få flere af dem tak

• #60   4. dec Her får man lidt et indblik i hvorfor hun er som hun er...

https://www.information.dk/debat/2016/09/eneste-perkerbarn-finde-bede

• #61   4. dec Jeg er helt enig mht. journalisten. Hun har ikke lavet ordentlig research - kunne lære en del af Krasnik

Jeg bestilte, for et par dage siden, to eksemplarer af Saras bog. Det ene er til mig selv. Det andet er en julegave til min søster

Kommentér på:
naser og afpresning