{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.752 visninger | Oprettet:

Hjælp jeg skal giftes (alligevel) {{forumTopicSubject}}

***Hemmeligheder i dette indlæg***

Det korte af det lange, vi skulle giftes til sommer.. det store bryllup med kirke, fest osv. Vi begyndte at planlægge i 2016.
Men så købte vi hus, smed alle vores planer på gulvet og satsede alt på drømmehuset, og slap afsted med skindet på næsen.

Så det bryllup is not gonna happen!

Men vi vil faktisk stadig gerne giftes. Både for at fejre vores kærlighed igennem 12 år, og sikre hinanden i forhold til død.

Så vi tager på rådhuset.. så langt så godt! Mit dilemma er at jeg ikke har nogen familie, eller veninder, så jeg har nogle følelser som er svære i forbindelse med den dag..

For mig er det vigtigt at det ikke bliver traditionelt, og med sange og taler, da det bare vil sætte stor tyk streg under ovenstående. (Føler jeg).

Vi er jo heller ikke helt almindelige. Jeg selv har svært ved at være yndig i kjole, og min kærestes førstevalg at tage med på en øde ø er hans træsko
Men dem som kender os, vil heller ikke undre sig over at vi dukker op i tylskørt træsko rockabilly kjole og western hat.. vel?
Men kan man lave et billigt bryllup (ikke tema) i vores ånd uden at det bliver trashy eller komisk?

Jeg har svært ved at finde en rockabilly kjole som kan bruges, som ikke er hvid.. Jeg har ikke lyst til at ligne en der skal konfirmeres

Og hvad med reception? vi kan være ca 20 i vores stue, flere hvis vi sætter telt op på terrassen. Men vi er ikke til små søde pindemadder eller nuttede retter, vi er mere til et godt måltid mad, med sovs! (og kaaaaage)

Jeg vil ikke røre en finger den dag, så der skal også være råd til køkkenpersonale..

Kommentarer på:  Hjælp jeg skal giftes (alligevel)
Kommentér på:
Hjælp jeg skal giftes (alligevel)