{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kamphund brugt til angreb
  • #1   17. okt 2018 Charmerende ...

  • #4   17. okt 2018 om de bliver brugt til kamp, eller bare er afstivere for nogle med lav selvværd skal jeg ikke kunne sige, men så sent som i sidste uge mødte jeg en i den skov hvor jeg ofte lufter hunde ... stod inde i hundeskoven sammen med andre, den ene havde mødt ejer og hund før og havde da takket nej til leg mellem hundene, hvilket fik muskelhundens ejer til at kalde hende dumme kælling og luder ... ¨så charmerende ...

    som jeg skrev i anden tråd herinde, så ses den slags hunde ikke sjældent i dele af Aarhus V, og vi der bor i nærheden føler ikke at politiet håndhæver hundeloven ... den hvalp jeg så for et par måneder siden er selvsagt født længe efter hundeloven ...

    og jo, selv om jeg generelt kan lide alle hunde, så er jeg mere bekymret når jeg møder de racer, om jeg kommer med mine 2 små mundfulde, specielt i sommer da der ofte blev luftet en uden snor på i området, ejer var aldeles ligeglad med opfordringen til at tage snor på den, og mundkurve har jeg ikke set på nogen i årevis ...


  • #5   17. okt 2018 ja de bruger dem i banderne... på Esbjergegnen var der en rocker som indkrævede penge for ha. han gav dem der åbnede stød med en grisestøder og slap sine hunde løs på dem....uanset hvem der åbnede... børn.. kvinder... pushere... grim fyr

    men ja hunde bruges i narkomiljøet ... desværre


  • #6   17. okt 2018 Sørgelig historie smiley Der findes desværre mange psykopater derude, som aldrig burde have haft hund smiley

  • #7   17. okt 2018 Så gemmer de da godt nok de hunde væk grundigt siger en fra Esbjerg området. For godt nok bor vi ikke i Esbjerg by, men det er nu engang vores storby.

    Politiet er jo konstant på nakken af de grupperinger der er i Esbjerg, og skulle nogen have en ulovlig race elle bare en blanding, så bliver de jo hapset.

    Jeg tror det er sjældent at hunde bliver brugt hundekampe. Arrangede hundekampe i Esbjerg har jeg aldrig hørt om, og byen er da stadig så provinsiel at sladderen ville gå stærkt hvis det skete. smiley

    Jeg kan ikke tale om Århus og Kbh, men jeg ser det ikke som problem her.

    Men i vores lille by har vi en enkelt Amstaff tæve (dem der ejer den er bestemt ikke banderelaterede). Hvis altså ikke lokal betjentene har hapset den. Har ikke set den i nogen måneder.


  • #8   17. okt 2018 smiley

  • #10   18. okt 2018 har sendt dig en pb holly da det er tæt familie involveret som jeg helst ikke vil risikere at hænge ud selvom det ligger en del år tilbage

    måske John husker ham fra Esbjerg arrest? mener han hed Morten. men det kan jeg finde ud af næste gang jeg er i Esbjerg. det var nogle grimme sager. jeg tænker jv skrev om dommen?

    fra min egen tid som narkoman kender jeg også metoder med hunde fra bander. I Esbjerg var der flere bander som brugte hunde. om de lavede kampe ved jeg ikke men de blev brugt som våben og til at skræmme med

    og helt enig det er skrækkeligt men overrasker ikke desværre


  • #11   18. okt 2018 Jeg vil også gerne læse historien, hvis jeg må smiley

  • #13   18. okt 2018 Hvor er det naivt at tro, at listeloven har nogen særlig indflydelse på hundekampe.
    Hundekampe er ulovlige, men det vover idioterne alligevel. Men de tør åbenbart ikke at eje en ulovlig race. Kom igen!
    Skydevåben har i mange år/altid været ulovlige for menigmand at eje, men det har ikke stoppet skyderierne i de kredse.
    Altså listeloven standser ikke en kamp i de særlige miljøer, men forhindrer naturligvis undertegnede relativt lovlydige medborger i at afholde hundekampe, som jo ellers er eneste grund til at eje fx en amstaff


  • #14   18. okt 2018 Martin så lige dit indlæg. der har nu altid været snak om stengårdsvej og Kvaglund mht kampe som blev arrangeret. Det undrer mig hvis du aldrig har hørt om det.

    miljøet er næppe blevet mindre barsk de seneste 14 år. Det er mit indtryk at det snarere er mere råt

    men brug af hunde til at skræmme og bruge som våben er i hvert tilfælde ikke er nyt fænomen i de kredse

    ang racer... andre racer end kistebunden blev også brugt den gang. dobermann rotte... you name it


  • #16   18. okt 2018 "Hvilken race er kistbebunden"
    Uh, et helt nyt ord


  • #17   18. okt 2018 hahaha listehunde.... møgmobil lool

  • #21   18. okt 2018 smiley

    profilbillede
  • #22   18. okt 2018 hahaha Martine smiley

    der er ikke et link. jeg har tæt familie der sad i Esbjerg arrest sammen med manden.

    jeg kommer ikke til at hænge familie ud i tråden naturligvis så derfor har jeg tilbudt at spørge næste gang jeg er i Esbjerg om de vil fortælle detaljer

    resten er mine egne dyre erfaringer så dem er jeg link på.


  • #24   18. okt 2018 link? jeg forstår ikke til hvad? er nr til nogle fra min fortid..? . jeg vil gerne forsøge at spørge næste gang jeg er i Esbjerg

  • #26   18. okt 2018 Der er ikke et link... mit familiemedlem sad i arresten med ham. og resten er mine egne erfaringer fra ds jeg var i narkomiljøet i Esbjerg.... jeg kan spørge om mit familiemedlem vil forklare det men ellers tænker jeg at jv har skrevet om ham da han blev dømt?

    jeg kan desværre ikke bevise det... men jeg var i miljøet og så deres metoder..

    John kan du mon huske ham i arresten? han pralede voldsomt med det. Det var da red n White support crew var store i byen... men jeg ved naturligvis ikke hvor han har færdes blot at han fortalte om sine hunde.... møllesaks og de der gutter... mano som døde... måske John kan huske det persongalleri?

    jeg tror mit familiemedlem taler sandt. Det er et tæt familiemedlem og han har da ingen grund til at lyve om en anden... men jeg skal spørge ham og så må man vel kunne finde dommen på personen tænker jeg selvom det er nogle år siden.

    men skal nok spørge ham når vi ses

    hvorfor er det vigtigt? Jeg ved hunde blev brugt som våben og til at skræmme med og jeg tror bestemt ikke miljøet er blevet mindre råt


  • #30   18. okt 2018 Hvorfor kommer jeg til at tænke på et indlæg fra Søren i en af de andre tråde ??? Tænke tænke ...

  • #32   18. okt 2018 jeg gider ikke bruge mere tid på det så.

    så siger vi bare det er en værtshusjoke...

    jeg vinger af


  • #34   18. okt 2018 Jeg må erkende, at jeg også undrer mig lidt over, at der ikke kan findes en artikel om det. Der lyder som en ret vild historie og det undrer mig, at der tilsyneladende ikke er skrevet noget om det. I hvert fald ikke noget, jeg har kunne finde smiley

  • #35   19. okt 2018 Visse historier flyver under radaren - denne er tydeligvis en af dem smiley

  • #36   19. okt 2018 Her i byen har to dræberhunde (kategorien over kamphunde) bidt et ben af en islandsk hest, har jeg hørt. Men det passer nok ikke. I går talte jeg hesteben og nåede op på 48, hvilket i følge min gamle matematiklærer umiddelbart skulle være deleligt med 4. Han lider dog af middelsvær demens smiley

  • #37   19. okt 2018 Selvfølgelig eksisterer der hunde her i Dk, som bruges til hundekampe. At vi ikke ser dem i gadebilledet, skyldes jo muligvis at klaphattene der ejer dem, ikke er alt for begejstrede for at lufte dem i fuld offentlighed, pga. risikoen for at miste deres ulovlige hunde. Tænker at de nok også er ret ligeglade med at motionere, aktivere og mentalstimulere deres hunde.
    Motion klares med løbebånd og weightpull i en mørk kælder et sted, så hunden er i topform til næste kamp smiley


  • #39   20. okt 2018 det er de helt sikkert ikke, de udgør en statusforlænger, et skræmmevåben en støttepædagog for ikke at være den der selv er mest i farezonen ...

    her kunne den ellers give mening ... svin :
    http://www.msn.com/da-dk/nyheder/krimi/mand-og-kvinde-mist%c3%a6nkes-for-voldt%c3%a6gt-af-et-barn/ar-BBOCRL5?li=BBr5MK0


  • #40   21. okt 2018 men ellers vil jeg give dig point for forsøget på at male dit billed af at danskere også er nogle svin med deres kamphunde og det ikke kun er de der “søde” muslimske drenge der render rundt og laver ballade her.

    Jeg fik en PB om denne kommentar, for havde vinget af.

    Holly jeg skal lige forstå dig ret her: Sidder du og siger at jeg fortæller om den skide rocker (fra Piraterne i Randers, siden HA, dømt i en af DKs største narkosager og inkassosager hvor de tilsammen stod til 100 år men fik 62 år, hvoraf han fik de ti) fordi jeg forsvarer andre bander og narkokriminelle på grund af deres hudfarve eller tro?

    Det er mig en gåde at så klam en kommentar fra en bruger kan få likes på hg

    Jeg har spurgt i miljøet i weekenden: Folk tror på historien. Han praler med det, eller gjorde. Ikke alt anmeldes og nogle gange lyver kriminelle. Hvad der er tilfældet her, må man gøre op med sig selv. Og ellers må man jo spørge ham selv. Så svært er han ikke at finde.
    Og det er jo "bare en motorcykelklub".... smiley


  • #41   21. okt 2018 Lens, visse ting kan ties ihjel, også visse brugere. Hans eneste mål er at pisse folk af, og den dag det ikke lykkes længere, forsvinder han. Lidt som vores gamle ven Voldemort.

  • #43   21. okt 2018 Søren, jeg napper lige en med stegepanden:

    Bye bye, Holly. Jeg gør hermed en ekstra indsats for at tie dig ihjel, eller i det mindste holde dig ude af mine tråde smiley


  • #44   21. okt 2018 Kære A
    Jeg har til sinds at udbygge vores relationer. Her til aften genfandt jeg min støbejernsgrillpande og vil nu fremover benytte den i vores seancer. Tilgodehavende dask med slipletpande ombyttes i forholdet 2:1. Altså to slag med teflon ombyttes til eet slag med rillet støbejern (ved halve slag rundes op). Ikke noget dårligt bytte, hvis du spørger mig.


  • #45   21. okt 2018 God gammeldags støbejern, det er der noget slaw i smiley Jeg tror nok at jeg er på 12 - med støbejern smiley

  • #46   22. okt 2018 Jeg kan så ikke forstå, at i ikke bruger æbleskivepanden …….

  • #47   22. okt 2018 smiley smiley smiley

Kommentér på:
Kamphund brugt til angreb

Annonce