{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.540 visninger | Oprettet:

Forbyd Halal, så vil muslimerne flytte af sig selv eller sulte :-P {{forumTopicSubject}}

Ahahahahahaha. Ej men hold nu op hvor bliver det parti simpelthen mere og mere tragikomisk.

Tror lige jeg vil spørge i bilka i morgen, hvor halal-grøntsagerne står smiley

https://www.facebook.com/24syv/posts/2693652533996806?comment_id=160767578288456&notif_id=1558446786872605&notif_t=comment_mention


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forbyd Halal, så vil muslimerne flytte af sig selv eller sulte :-P
  • #1   21. maj 2019 Hvis der ingen alternativer er må en muslim spise gris fx. eller ikke halal. Der er endda eksempler på hvor befolkninger har spist hunde pga akut sult.

    Så det bliver ikke nok at forbyde halal kød. Der skal mere til. halal betyder tilladt. Det dækker over enorm mange ting.... en halal butler var dog ny for mig

    ilt er halal.... måske han snart boykotter det? og vand.


  • #2   21. maj 2019 Lens: Ahahahahahahahaha, så er det bare ærgeligt det går udover alle andre også, men SÅ ramte vi i hvert fald muslimerne smiley

  • #3   21. maj 2019 Det der er så komisk, er jo at jaja man kan godt forbyde halalslagtning, men man kan jo ikke forbyde alt mad muslimer spiser, så ville vi andre jo ikke kunne spise andet end svinekød og ting der indeholder svin på den ene eller anden måde.

    Ej men det er både sjovt , dumt , uintelligent og himmelråbende vanvittigt det klip der smiley


  • #5   21. maj 2019 Rikke
    Du lyver, din ræverøde lejesvend.


  • #6   21. maj 2019 Søren: Ahahahahahahaha, jeg ved det godt, fyyyyyyha smiley

  • #9   21. maj 2019 Hvis faen er det for en flok kandidater de har fået... Det er sjovt men var der virkelig ikke andre at tage af? det virker helt vildt altså

  • #10   21. maj 2019 Men retorikken er knap så sjov...

    PS kan ingen af de følgere stave? det undrer mig oprigtigt


    profilbillede
  • #11   21. maj 2019 Lad os lige tage en genudsendelse. Se især det lange interview nederst på siden! Han er min helt - sammen med Peter Griffin smiley
    https://www.tv2nord.dk/artikel/ny-folketingskandidat-stiller-op-stram-kurs-i-nordjjyland


  • #13   21. maj 2019 Ahahaha, det er SÅ sjovt det klip . "Jamen det siger Paludan" ahahahahahahaha

  • #14   21. maj 2019 Det må være et vink med en vognstang til væmmeligboeren Niels Hausgaard om, at der kommet en ny satireboss i det nordjyske smiley
    Kongen er død, kongen længe leve


  • #15   21. maj 2019 Hl- jeg tror det klip har en vis grad af ironi. Måske inkl stavningen.
    Stem både på listen og personligt. Ergo 2 krydser... smiley


  • #19   21. maj 2019 Ja Eller en der ikke ved hvordan man stemmer... Jeg kender ikke personagen men vedkommende virker meget glad for SK.

    staveproblemerne er gennemgående i disse indlæg. tjek sks side fx


  • #21   21. maj 2019 Ida: Ahahahahahaha smiley

  • #22   21. maj 2019 så i debatten... kæft det her var klamt sagt af rp men godt spillet retur af Nima. Du har inviteret på børnehave så må du være pædagog


    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10157389797983713&id=654418712


  • #23   21. maj 2019 Det er sørme dejligt for jer, at i har fået en ny "Trump" at grine af. smiley

    https://youtu.be/ZjAVKuwiGtA?t=1107 (Starter selv ved 18 min 25sek.)
    Sejr! smiley



  • #25   21. maj 2019 Otte byer på een dag Minion.
    Nakskov, Maribo, Sakskøbing, Nykøbing Falster, Vordingborg, Næstved, Haslev og Faxe.

    Han er en rendyrket supermand. smiley


  • #27   21. maj 2019 Altså, man må give manden, at han formår at få Pia K, og Pernille V til at lyde som mere fornuftige mennesker.




  • #28   21. maj 2019 "Paludan har én (falsk) tangent at spille på. Når den så ikke virker, er han på røven."

    OVERHOVEDET ikke! Han er stærk i enhver diskussion og han har edderbankeme viden og intellekt bag sine ord. Det ved man hvis man følger lidt med i hans demonstrationer.

    Men han har intet tilovers overfor Radio 24/7 og Nirma. Og det forstår jeg godt..


  • #29   21. maj 2019 "Han tænkte vist bare som ethvert normaltfungerende menneske, at.."

    Så alle som ikke foragter Paludan er ikke normalt fungerende?

    Er JEG ikke normalt fungerende?


  • #31   21. maj 2019 OVERHOVEDET ikke! Han er stærk i enhver diskussion og han har edderbankeme viden og intellekt bag sine ord


    profilbillede
  • #33   21. maj 2019 Ida,

    Nej han skal snakke alle i søvn ligesom de politikere vi har flest af, eller hvad?
    Ikke enig, han er et kærkomment frisk pust og jeg håber han kan ruske lidt op i de bovlamme levebrødspolitikere vi trænges med.


  • #34   21. maj 2019 Det er muligt Minion.
    Du er jo også Superwoman. smiley


  • #37   21. maj 2019 Ida,

    Hvis hans modstandere kunne sætte et eksempel, så følger Paludan det.
    Taler man pænt så gør han også.

    Synes du Mimi Jakobsens opførsel i Aftenshowet var ok? Hun sad og havde det tydeligt dårligt over at være i samme rum som ham, værdiger ham ikke et blik og får små ticks i ansigtet når han taler. Og så bruger hun den første mulighed hun fik for at trække nazi-kortet overfor ham.
    Jeg skreg af grin. smiley Den gamle forstokkede pulverheks fik som fortjent.

    Det er jo næsten som i eventyret om Kejserens nye Klæder, vores politikere (nuværende og tidligere) samt vores såkaldte "meningsdannere" har jo ikke noget tøj på..


  • #40   21. maj 2019 Jeg ser alt med Paludan Isabelle, så jeg så også Debatten på (D)DR1

    Og jeg medgiver at han virkede træt, og ikke var så skarp som vanligt.
    Men det udgør måske 5% af de diskussioner jeg har set med ham. Så det flytter ikke min velbegrundede mening om hans debatevner og hans viden og intellekt.


  • #42   21. maj 2019 Ida,

    Hvis du synes han svinede i Debatten, så skulle du da se når han rigtigt sviner.
    Vi er blevet alt for "uld i mund" vante.


  • #43   21. maj 2019 Det billede er en børnehave Isabelle.
    Tangerende til voksenmobning.


  • #48   21. maj 2019 Hun sad og havde det tydeligt dårligt over at være i samme rum som ham, værdiger ham ikke et blik og får små ticks i ansigtet når han taler.

    Samme ville ske for mig...Og forhåbentligt andre normalt fungerende mennesker.


  • #51   21. maj 2019 Argh, nu bliver det sgu for seriøst. Jeg gider ikke blive bombarderet med ting jeg skal tage stilling til, jeg troede det var en løssluppen tråd hvor man ikke skulle tage ting så alvorligt.

    Men det er nok fordi jeg ikke tager jer så alvorligt. I kloger jer jo som i har forstand til, og Paludan er ikke så højt på jeres "need-to-know" skala at i gider gøre en indsats for at kende ham.. og fred være med det. smiley

    I har fået en ny Trump at hade på, og det skal i bare gøre.
    Så sætter jeg mit kryds ved liste P d.5/6. smiley


  • #52   21. maj 2019 Men det er nok fordi jeg ikke tager jer så alvorligt.

    Lige over...


  • #53   21. maj 2019 Jamen jeg var da slet ikke i tvivl før du skrev det Nissen. smiley

  • #55   21. maj 2019 "En mand, der opfører sig SÅ idiotisk, ubehøvlet, løgnagtigt, barnagtigt, bølleagtigt og tåbeligt..."

    Det er 10% af Paludan. Og de 10% kan jeg sagtens se imellem fingre med, når de resterende 90% er 500% mere værd end alle andre udenomssnakkende fjolser i dansk politik.
    Elefanten i rummet går ikke væk af at vi ikke nævner den, eller taler udenom i floskler.


  • #57   21. maj 2019 "Den måde nogle herinde taler om paludan og hans støtter er da også at tilsvine, der er da ingen forskel i adfærd."

    Det er jo "de gode" som taler sådan Jinx, og det må de jo godt - synes de selv. Det er i en større sags tjeneste..

    Jeg tænker at Paludan tænker lige sådan. smiley


  • #59   21. maj 2019 smiley smiley smiley

    smiley


  • #60   21. maj 2019 Jeg synes nu at musen var temmelig elefantastisk på Nørrebro Isabelle..

    Og sikke mange vælgererklæringer den gav Paludan.


  • #62   21. maj 2019 Paludan og hans tilhængere der er SÅ bange for en helt religion, kunne også prøve at lære en gruppe HELT almindelige muslimske familier at kende, fremfor bare at bræge løs om hvor faaaarlige de alle er.

    Bare se ham der landsbytossen fra det klip Søren smed ind, der bor jo ikke engang nogen der hvor han er , igen et eksempel på at dem der hyler højest op om hvor farlige muslimer er, oftest er dem der slet ikke bor i nærheden af de steder hvor der er er problemer smiley


  • #63   21. maj 2019 Det er ikke muslimer som er farlige, det er islam.

    Bare se på historien. Islam har dræbt og fordrevet flere mennesker end samtlige andre "ismer" i verden tilsammen.
    Nazismen var det rene vand sammenlignet med islam.

    Man kan så sige at muslimer har en voldskultur som gør mange af dem farlige, hvilket også bevises til fulde i statistikkerne. Men det har ikke nødvendigvis noget med islam at gøre.


  • #65   21. maj 2019 RP forbliver en ligegyldig politisk parentes. Måske bliver han valgt ind, men om fem år så er han enten i spjældet eller bare glemt, og hans tro væbnere har fået nye ting at gå op i. De har måske fået kæreste og børn, eller noget.

  • #66   21. maj 2019 Islam er en mus men ender som en elefant, hvis vi ikke sætter os imod.

    Og det er ikke min personlige mening. Det er bevist igen og igen og igen i alle 1400 år islam har eksisteret på jorden.

    Og der er altså problemer mange andre steder end Nørrebro.
    Selv i Skive, Hobro og Tønder..


  • #67   21. maj 2019 "Vi HAR problemer med nogle visse steder i Danmark. Det ved alle. Det siger de fleste hjertens gerne højt. Det gøres der noget ved. Paludan er kommet for sent - og det ærgrer ham grusomt. DERFOR bliver han nødt til at skrige sådan (også for at overdøve Vermund selvfølgelig)"

    I 40 år har man "gjort noget".
    Hvornår er man begyndt at gøre noget som virker?


  • #68   21. maj 2019 Det giver ingen mening at forbyde halal.

    Men det ville give god mening, at forbyde halalcertificering.
    Det kan ikke være rigtigt, at vi skal støtte islam, hver gang vi køber mælk, kylling, sodavand osv. smiley
    Jeg har meldt mig ud af folkekirken, fordi jeg ikke vil støtte kristendommen økonomisk. Nu må jeg jo så fravælge diverse danske produkter, fordi jeg ikke ønsker at støtte islam økonomisk.



  • #71   21. maj 2019 Hvad med fordrivelser Isabelle?

    Islams mord og fordrivelser fortsætter den dag i dag: https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ny-rapport-jagt-paa-kristne-tenderer-folkemord/7638235


  • #73   21. maj 2019 Må indrømme, at jeg allerede er MEGA træt af valgkampen.
    Men valget bliver spændende. Skal på job d. 6.6, så jeg må vente med at se resultatet til jeg får fri.


  • #75   22. maj 2019 Jamen lad os bare importere mere afskyelighed Isabelle?
    Eller tror du ikke at vi får mellemøstlige tilstande af at importere mellemøstlig mentalitet?

    Islam kan IKKE sameksistere med andre end muslimer.
    Og det kan islam ikke engang..


  • #79   22. maj 2019 De fleste danskere ville ånde lettet op hvis de vågnede en morgen og alle muslimer var væk og et kæmpe samfundsproblem var løst..

    "Mht. indvandring går det vist rimelig fredeligt nu - og lad det bare blive sådan ved"
    Tror du skal spørge nogle af de lande som ligger først for i migrantstrømmen. De er ikke enige.. Bare fordi medierne ikke interesserer sig for det, så skal du ikke tro at presset imod europa er gået væk. Forleden måtte der skydes imod migranter ved grænsen i Bulgarien, og for et par uger siden satte migranter ild til naturen i Grækenland i forsøget på at overrumple politiet.
    Der sker MASSER af ting i sydeuropa, og det ligner ofte en ren invasion med den aggression migranterne udviser.


  • #80   22. maj 2019 "Jeg forstår stadig ikke hvordan man kan være kandidat udelukkende med politik på ét område!"

    Jeg forstår stadig ikke at man udtaler sig om noget man absolut INTET ved om..

    Paludan har masser af holdninger til stort set ALT.
    Det ved man hvis man kender ham, men det kræver jo at man bruger tid på ham.


  • #83   22. maj 2019 Jeg skrev "de fleste danskere."
    Men man kan ikke være dansker hvis man hedder Mehmet og er muslim..


  • #87   22. maj 2019 Caroline,

    Så efter fem minutters kig på en hjemmeside, er du nu fuldt opdateret med hvad Paludan mener om diverse ting?
    Det er du ikke..

    Men flot du gjorde en indsats EFTER du har dannet din mening om manden.
    Det er alligevel mere end de fleste andre venstreorienterede gider..


  • #90   22. maj 2019 En hund født i en kostald bliver ikke en ko.

  • #92   22. maj 2019 Måske du skulle have talt med manden da han demonstrerede i din by...

    Jeg har seriøst ikke set ham stillet EET ENESTE spørgsmål som han ikke havde en politik omkring.
    Lige fra forsvaret til minimumsnormeringer i daginstitutioner og alt der imellem.


  • #94   22. maj 2019 Caroline,

    https://youtu.be/15qNPYnfPrI?t=1065
    (starter ved 17 min 45 sek.)


  • #96   22. maj 2019 Når du ikke selv gider sætte dig ind i hans politik, så ser jeg ingen grund til at diskutere hans politik i detaljer med dig.

    Hans vælgere skal nok holde sig oplyst.

    Men godt der både var grillpølser OG kebab at købe ved jeres byfest. Det er jo vigtigt.. eller noget.


  • #98   22. maj 2019 Mike,

    Fordi hvis man har fat i ungdommen, så har man fat i fremtiden. Og det går jo ikke han får det, og så bliver man udemokratisk. smiley

    (Skolerne og de primært røde lærere har fat i ungdommen hver dag, hele dagen. -Måske ungdommen også har godt af at få en dosis Paludan)

    Men det var nok også for at undgå at de unge lavede ballade og hjalp med at udstille problemerne, og dermed gav stemmer til paludan.


  • #100   22. maj 2019 Nemlig Mike. Det kaldes demokratisk dannelse.. smiley

  • #101   22. maj 2019 ikkesom når nu du kender paludans politik så godt, må jeg så spørge om noget? jeg kender den nemlig også rigtig godt og for mig er der klart ting han skjuler bevidst og som ingen indtil nu har fået konkret svar på. måske du kan svare tænker jeg.

    Det er egentlig ret simpelt

    lad os sige stram kurs har 90 mandater. så lover han et muslimfrit Danmark. hvor mange skal så ud?

    lad os sige 400.000 for at holde os til de mest korrekte tal ikk. så ryger alle kriminelle. Det er let at måle. Skal vi sige det er 200.000.

    så har vi 200.000 tilbage.

    så ryger alle på statslige ydelser. Skal vi sige 150.000 bare for at gøre det nemt for Paludan.

    så er der 50.000 tilbage. hvordan får stram kurs dem ud?

    og hvad er en værdsat fremmed?

    du kan jo ikke både have en værdsat fremmed og en muslim i et muslimfrit Danmark.

    I alle interviews afviser han at uddybe den del af politikken. Det vil vise sig til den tid er svaret. lige som han ikke vil definere værdsat fremmed. spørger du ind til det er svaret.. ikke nødvendigvis.

    endelig hvis disse folk ikke rejser frivilligt hvordan skal de så tvinges? hvordan vil i afsløre dem hvis de fx ikke skilter med hvad de er? hvordan tjekker man om en faster fx?

    hvem skal tjekke disse ting? skal der laves et art vagtværn som arbejder med dette? eller skal borgere indrapportere hinanden?

    Hvad hvis de har dansk statsborgerskab? hvordan vil i så smide dem ud?

    Hvad vil i gøre ved modstandere i den etniske danske befolkning som samarbejder med muslimerne om at blive, skjuler dem, dækker over dem osv? og hvordan vil i håndtere de oprør der vil komme fra store grupper af etniske danskere som er imod jeres politik? man må forvente en art krig i gaden tænker jeg i værste fald. tror du ikk?

    endelig må man forvente en reaktion fra resten af verden. hvordan tror du den bliver? og hvordan vil stram kurs håndtere det?

    hvis de muslimske lande nægter at modtage danske statsborgere og egne borgere hvordan vil stram kurs håndtere det?

    nogle etniske danskere må forventes at anlægge sag mod partiet ved domstolene og Menneskerettighedsdomstolen forventes også at reagere på politikken. hvordan vil man håndterer det?

    Paludan vil ikke svare på disse meget konkrete og vigtige spørgsmål. selvom jeg synes de svar burde sidde lige for og komme rapt da det hele omhandler hans politik og jeg går ud fra at han har gennemtænkt sin egen politik. Jeg har derfor selv fået det indtryk at han ikke vil svare fordi det vil afsløre ham som fuldblods nazist. og så er svarene jo lige for men måske svære at sige højt fordi man så mister en strategi om at blive valgt? Jeg kommer til at tænke sådan fordi det er helt åbenlyse udfordringer ved partiets politik som formanden ikke vil svare på. selv nægter han jo at det forholder sig sådan men så må han jo kunne svare noget andet mere stuerent. det undrer mig. og det efterlader mange med en følelse af en mand der ikke er ærlig om sin politik. Det sidste tror jeg ikke partiet har noget at vinde på. med mindre man har en skjult agenda som man ikke vil have frem eller med mindre man simpelthen ikke har svarene og dermed ingen reel politik....

    men svare vil han ikke. Han går i stedet over i grimme gloser som feltmadras og landsforrædere og røde lejesvende.

    så der kommer vi nok ikke videre med svar, men du skal have muligheden når nu vi er så heldige at der er en her på nettet der åbent i en offentlig synlig tråd melder ud at kende politikken bedre end os andre. mange redaktioner vil gerne have de svar kan du tro

    så jeg håber du vil svare seriøst på disse for mig at se meget lige til spørgsmål og udfordringer der må.følge med stram kurs politik.

    PS ingen grund til at smide en masse links osv.vi har set al paludans materiale uden at finde svarene. bare ganske korte konkrete svar. Det ville være en hjælp når man skal forstå hans politik til bunds. samtidig ville disse svar kunne fjerne nazi stemplet. noget jeg går ud fra at stram kurs også kun ønsker.


  • #103   22. maj 2019 Isabelle omkring din datter og hendes lille familie.
    som jeg har forstået Paludan skal faren ud, børnene skal ud fordi deres afstamning ikke kan spores i var det 2 led? tilbage som etnisk dansk og moren er en landsforræder som kan rejse eller komme i motivationslejr i Grønland. Hvad der præcist skal ske hende er lidt uklart men de gloser partiets formand og støtter anvender om kvinder som hende peger ikke i en god retning.

    Det er dog lidt uklart Det hele jvf mine spørgsmål herover som Paludan indtil nu ikke har villet svare på selvom skiftende medier har rejst dem. så i bund og grund må sådan en familie bare vente og se som Paludan udtrykker det...

    og det synes jeg bare slet slet ikke er i orden. har man en politik må man derfor melde den ud. klokkeklart i stedet for al den udenomssnak.

    lige nu skifter forklaringerne alt efter om solen skinner eller det regner.

    hvorfor ved jeg ikke. Det er nyt for mig i politik at et parti ikkr vil svare og uddybe især ting der rammer så mange borgere


  • #108   22. maj 2019 I begyndelsen troede jeg, at RP's frustrationer bundede i det faktum, at han er uberørt af kvindehånd og dermed teknisk jomfru. Den fejl beklager jeg. Han er faktisk glad for at være ignoreret af det smukke køn, vil rygtet vide.

  • #110   22. maj 2019 Men man ved det ikke Isabelle for det må en familien som den du beskriver vente og se iflg Paludan. at skabe den slags uro hos almindelige borgere som sådan en usikkerhed gør er svært for mig at forstå formålet ved.

    jeg undrer mig over manglende konkrete svar på ens politik. Det er helt normalt at politikere gerne vil uddybe, fortælle og forklare. her oplever vi det modsatte og hvorfor?


  • #113   22. maj 2019 #112
    Hvorfor skulle det ikke være i orden? Man skal bare overholde grundloven smiley


  • #115   22. maj 2019 Hvis de overholder grundloven, så behøver det ikke at være i orden med mig. Men jeg stemmer ikke på dem, for de vil ikke tilbyde meget, der er på min ønskeliste. Nok mere end RP, men stadig ikke nok.
    #denræverødelandforræddersagtmedlæspendestemme


  • #118   22. maj 2019 for mig ville sådan et parti være ekstremt og da jeg ikke kan se noget positivt ved ekstremisme uanset fortegn ville det ikke møde opbakning hos mig med en stemme plus hvad skulle jeg bruge deres mærkesager til... men alle har jo lov iflg dansk lov til at forsøge sig. ganske som stram kurs. Det er klart. Hvis det er det du spørger om?



  • #121   22. maj 2019 jinx den side er også bare total ekstrem styret... Hvis det er de samme som for nogle år tilbage og det tror jeg det er... Jeg var der i nogle måneder og skændtes vildt med folk indtil jeg fandt ud af at dem der står bag støtter hbt mfl... så faldt femøren og jeg forlod gruppen.

    De er total offermentalitet enig


  • #126   22. maj 2019 Han siger ikke det samme som Paludan.. igen er jeg forvirret. Hvad er politikken?

    https://www.skivefolkeblad.dk/artikel/har-aldrig-modt-paludan-dennis-blev-stram-kurs-kandidat-over-telefonen


  • #129   22. maj 2019 åh altså... Det var en kort debut i politik men han virker også alt for flink til det der

  • #133   23. maj 2019 Ja Eller en der ikke ved hvordan man stemmer... Jeg kender ikke personagen men vedkommende virker meget glad for SK.


    Det med flere krydser på én stemmeseddel: en stemme er ikke ugyldig, hvis der er 2 krydser på en stemmeseddel, forudsat at den er inden for samme partifelt smiley Der tillades op til 3 krydser inden for samme partifelt.

    Hilsen damen der vurderer ugyldige stemmer


  • #134   23. maj 2019 A Tak smiley det ligner heller ikke et forsøg på sabotage af valget i den tråd indlægget ligger.

    btw
    der kommer vist heller ikke svar på de spørgsmål jeg rejste herover denne gang. man må håbe vælgerne ved hvad de selv stemmer på for politikken er godt nok uklar


  • Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.321
    #135   23. maj 2019 Det er det godt nok også hos socialdemokraterne. Det hindre ikke folk i at stemme på dem.

  • #136   23. maj 2019 synes du virkelig....

Kommentér på:
Forbyd Halal, så vil muslimerne flytte af sig selv eller sulte :-P

Annonce