{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

Hvad/hvem stemmer din hund på {{forumTopicSubject}}

Hvis jeres hund kunne stemme, hvor ville de så sætte X?

Jeg er ret overbevist om, at Liva ville stemme blåt. Hun synes, der skal skabes flere (hunde)jobs. Hun vil også gerne have naturen (læs fasaner) tættere på byen. Og til sidst mener hun ikke, katte bør være i byerne, de skal ud på landet, hvor de ikke generer nogen (eller måske ud på en ø?) smiley

Kommentarer på:  Hvad/hvem stemmer din hund på
  • #1   5. jun Kenzie ville stemme Alternativet! Hun er sådan en lidt sær hippie og hun ønsker fred til alle i verden smiley

• #2   5. jun Baby ville klart stemme Df eller venstre...
    Han har det ret stramt med fremmede! Af alle slags!

Han er ret pinlig at gå med, fordi han gøer af folk med tørklæde eller hvis de er meget mørke i huden.... Møg køter! smiley

• HL
    HL Online Tilmeldt:
    apr 2018

Følger: 30 Følgere: 345 Emner: 8 Svar: 4.491
    #3   5. jun Hugo ville have stemt alternativet og Aslan den danske national etniske hund er klart til stram Kurs og ud med alle fremmede racer fra DKK... smiley

• #4   5. jun Bellen - Nye Borgerlige.
    Hun stemmer for alle for sig, du beholder alt, du får og hun kan kun lide sig selv og sine egne...
    Og enkelte andre på hendes nåde.

Coffey stemmer SF. Han elsker hvalpe, børn, damer, beskytter venligt og godmodigt og slipper gerne alt, han har, hvis andre ønsker det og opdager først sin egen skuffelse after the fact.

• Christina & Slædehundene
    Christina & Slædehundene Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 7 Følgere: 326 Hunde: 4 Emner: 14 Svar: 1.625
    #5   5. jun Hundehvalp ville spise papiret og Merle løbe på væggen smiley

• #6   5. jun ....kaptajn krævepote... prinsesse gustav og hans mulethed den 1 tror på enevælde og diktatur...<3

• #7   5. jun Obster, ja, men vel kun hvis han selv kan regere? smiley

• #8   5. jun Ja ja...hvem ellers?! smiley

• #10   5. jun Min hund kan generelt ikke lide fremmede mennesker og slet ikke nogen af anden hudfarve.

Så DF eller Stram Kurs vil jeg gætte på.

Det er godt at han ikke kan stemme! smiley

• #11   5. jun Bobo ville have stemt på dem, der lover flest godbidder smiley

• #12   5. jun @Therese.
    Det er nemt, det er enhedslisten, de tror jo at penge kommer af sig selv! smiley

• #13   5. jun Min Lilly er klog og fornuftig smiley

profilbillede
  • #14   5. jun Thor ville klart stemme på alternativet, han er nemlig også en glad hippie.

Hera er nok også mest til noget med enevælde, hvis hun kunne blive dronning.

• #15   5. jun Balder ville slet ikke have tid til at sætte et kryds, han ville løbe rundt på valgstedet og kysse alle damerne. smiley smiley smiley smiley

Og æde al chokoladen !!!

• #16   5. jun Dorit ville stemme på Alternativet - sådan noget med solskin og kærlighed til alle smiley

Bella er lidt skizofren. Hun hader alle mørke mennesker, men ud over dét, er hun sådan ret meget peace, love and harmony smiley

• #17   5. jun Padde og Mike har stemt på nye borgerlig...

• #18   5. jun Martin - det kan godt være, det skulle være dem smiley

Det skal i hvert fald ikke være stram kurs, for Bobo var brun! smiley

• #19   5. jun Coco ville klart forråde mig og stemme Alternativet smiley
    Hun er all in på natur, klima og at vi alle skal sortere skraldet - særligt madresterne har hun en plan for: de skal gå til Herself smiley

• #20   5. jun Elmer har stemt på DF - han vil gerne have flere politi(hunde) til at administrere kattepopulationen, og han hader som udgangspunkt alle fremmede, dog særligt mørklødede (og folk der ikke taler på syngende fynsk). Han elsker til gengæld ældre mennesker, særligt hvis de sidder i kørestol, af en eller anden grund smiley

• #21   5. jun Ciwi, som elsker fremmede, børn og ældre, ville nok vælge SF, hvor Coda, som ikke rigtig gider alt for mange fremmede, men ellers elsker ældre, ville vælge DF smiley

Man plejer at sige at hunde ligner deres ejere, men ikke lige her, godt de ikke kan stemme smiley

• #22   5. jun Asger ville stemme DF. Han elsker at gø af alt muligt, men er faktisk ret medgørlig og kan sno de fleste om poten hvis han vil. Han møder nyt og fremmede med lettere mistro, men samarbejder gerne. Og så elsker han at markerer ved matriklens grænser.

Mynte ville stemme Socialdemokratisk. Hun er forholdsvis fornuftig, stikker ikke ud i nogen retninger. lader alle klø hende på maven og elsker alle og deler ud af sig selv til hist og pist. Hun elsker at lave noget, men vil også have noget for det. Hun ønsker alle har det godt og er gode venner.

• #23   5. jun Buller ville stemme stram kurs. Han kan ikke li nogen fra den anden side af hækken, råber op men har det hele i munden og har brug for beskyttelse.

Diablo stemmer alternativet. Og nok nus til alle.

Bamse er sværere. Tænker han stemmer Andreas Steenberg fra radikale. Lille, ordentlig manke og kommer med mærkelige lyde

• Sofia A
    Sofia A Online Tilmeldt:
    feb 2019

Følger: 14 Følgere: 55 Emner: 16 Svar: 884
    #24   5. jun Bobo ville have stemt på dem, der lover flest godbidder

#121 time siden@Therese. 
    Det er nemt, det er enhedslisten, de tror jo at penge kommer af sig selv!

Der er enhedslisten mere "Vi deles om godbidder!". Jeg tror, Bobo skal stemme Liberal alliance smiley De er mere "Fuck de sultne hunde i den anden ende af byen, jeg vil have mine godbidder i fred!"

• Sofia A
    Sofia A Online Tilmeldt:
    feb 2019

#25   5. jun Jeg kan fornemme, DF har stor tilslutning blandt hundene smiley Haha, måske det er de røde pølser og bacon der lokker? Jeg véd da, Liva kan købes for en frikadelle smiley

• #26   5. jun Baby kan absolut ikke købes!

• #27   5. jun Molly er der slet ingen tvivl om, hun er til Alternativet! Molly er spejlblank, og kan slet ikke være i sin lille krop, når hun begejstres. Hun drøner forvirret rundt som en lille klovn, og ingen tager hende sådan rigtigt seriøst....oftest bærer folk bare over med hende, de ved jo godt, hun aldrig får indflydelse med den underlige opførsel.

Milas er noget mere tænkende og realistisk. Han har ikke behov for at skabe drama omkring sig, og vil egentlig gerne holde sig nogenlunde på god fod med de fleste. Jeg tænker, han kaster sin stemme på de Konservative.
    Måske stemte han blankt smiley

• #28   5. jun Haha, fed tråd smiley

Atlas ville vidst også stemme DF. Han kan rigtig godt lide ældre mennesker, men er ellers ikke særlig vild med fremmede. Han møder fremmede hunde med mistillid og dømmer alle dem i berner sennen farver som nogen slemme nogen smiley .

• #29   5. jun @Amalie.
    Du må mene i Grosser farver!

Altså Berneren er jo en fin hund, men det er jo trods alt bare en wannabee Grosser! smiley

• #30   5. jun #Martin
    Ja, jeg burde faktisk have skrevet Grosser, for det er faktisk pga. en Grosser at han ikke kan lide hunde i den farve smiley smiley .

• #31   5. jun Har ikke spurgt dem.

• #32   5. jun Maika ville stemme blankt! Med mindre et parti ville skrive under på at varte hende op resten af hendes liv, så er det et stort fedt NEJ TAK! fra hende.

• Sofia A
    Sofia A Online Tilmeldt:
    feb 2019

#33   5. jun #31 Jeg tror heller ikke, du ville få noget svar, hvis du gjorde smiley De fleste af os ved godt, hvordan vores hunde tænker smiley

• #34   6. jun Jeg ved ikke helt hvem Ziva ville stemme på, men hun kan altid bestikkes. Hun bytter gerne sin stemmeseddel for en fiskefrikadelle.

Hvis ingen bestikker hende går hun i hvert fald ind for at alle skal lege sammen. Hun sænker tempoet ved hvalpe, og skruer det helt op hvis der er en, der vil løbe-lege. Hun deler meget gerne bamser og bolde, og hun kommer gerne og ligger dem i dit skød eller mellem poterne selv når du slet ikke vidste du manglede flere gadgets eller flere tæpper. Hun tror på det bedste i alle, og indbrudstyve er meget velkomne og vil blive hilst med logring og fremvist samtlige bamser.

Hun putter, nusser og leger med alle uanset om de har to eller fire ben.

Den har tjent til føden, får føden, og hvis du er for langsom til at sluge din - tager hun også gerne for sig af andres. Hun er meget aktiv omkring kampagnen "Stop madspild"

• #35   6. jun Conor ville stemme Sinn Fein, men han er også sådan lidt en smålummer racist. Paludan er for feminin i udtrykket efter Fast Eddies smag.

• #36   7. jun Einstein ville være sofastemmer - Hun ville ikke gide ned til valgstedet.

Jesse... Tror hun er på Alternativet smiley

• #37   7. jun Chutney ville stemme på dem som vil lave en lov om, at alle skal hilse på ham og lade ham slikke dem i hovedet smiley smiley

Men ellers ville han ikke have tid til at stemme, for han vil hellere snakke smiley

Ozzy vil være bange for at gøre noget forkert, så han vil vælge at "glemme" at stemme smiley

• Sofia A
    Sofia A Online Tilmeldt:
    feb 2019

#38   7. jun Haha, ikke at stemme er nok det eneste forkerte man kan gøre til et valg smiley Man kan jo bare stemme blankt. Men jeg vil foreslå Ozzy at stemme på Kristendemokraterne til næste valg, så kan han i hvert tilfælde være sikker på, de ikke laver rav i den i Folketinget smiley smiley

Kommentér på:
Hvad/hvem stemmer din hund på