{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
791 visninger | Oprettet:

Irene Jarnved {{forumTopicSubject}}

Godaften HG,

Jeg overvejer at tage et par kurser hos Irene, evt. en hel uddannelse. Det er på overvejelsesniveau, så indlægget her er for at høre om Irene stadig, eller nogensinde har været, toppen af poppen indenfor hundetræning?

Er der andre alternativer jeg med fordel kan kigge på?

Prisen på kurserne er som sådan ikke det der nødvendigvis skal diskuteres, det er mere indholdet af kurset/uddannelsen.

Kommentarer på:  Irene Jarnved
  • #1   9. jan Jeg har engang for mange år (det må være ca 20 år snart smiley ) siden taget et par af hendes kurser. Dengang gjorde hun tingene på en ny måde. Det var gode 'solide' kurser med ganske få deltagere, hvor der var rigtig meget tid til den enkelte. Dengang lærte jeg meget på de kurser som jeg ikke synes jeg kunne få andre steder. Det virker dog ikke somom hun har lavet synderlig meget nyt siden og hendes tilgang til fx udfarene hunde er den samme som man har vist de fleste andre steder. Hvordan hendes uddannelser er ved jeg ikke.

• #2   9. jan Jeg har trænet en del hos Irene igennem årene, og har også flere gange været figurant for hendes instruktør-elever både under forløbet og til deres eksaminer.

Det er min klare opfattelse, at hun uddanner virkelig kompetente familie-hunde-instruktører.
    Hvis man vil noget andet end det, så er der andre steder, der har andet fokus/mål

• #3   16. jan Jeg ved ikke noget om hendes uddannelser, men har været både på hold og deltaget til online kurser, og hun er rigtig dygtig til at formidle viden. Tænker at det nok også reflekteres i hendes uddannelser.

• #4   17. jan Jeg har gået på et hold hvor træneren var uddannet under Irene - og det var noget at det mest kompetente undervisning jeg har deltaget i. Hvor man virkelig fik noget ud af at deltage - og det var mit indtryk at det gjorde vi alle på holdet. Uanset hvilken hund vi stod med eller hvilken baggrund vi havde til teorien hver i sær.
    Og var det ikke fordi jeg havde 1 time og 20 min. Kørsel til træningsstedet, så var det der vi trænede vores hvalpe fremover..
    Hende selv har jeg deltaget i en online foredrag ved - bestemt også informativt. Det handlede om hvalpens første tid hjemme i sin nye familie. Det var ikke vildt nyt for mig, men teorien bag blev beskrevet godt, og jeg er sikker på mange ville ha godt af den info.

Kommentér på:
Irene Jarnved

Annonce