{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
531 visninger | Oprettet:

Tørkost {{forumTopicSubject}}

Lige nu kan jeg ikke få Liva til at spise tørkost. Det er bare irriterende at hun ikke vil spise. Håber virkelig at hun går i gang igen. Der er efterhånden gået 3 dage, siden hun har spist. Har sommetider tænkt på, om jeg selv skulle tilberede maden til hende. ... men det må også være besværligt, det er jo let med færdigfoder.
Måske er der nogle af jer, der har samme problem?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tørkost
  • #1   27. aug 2010 Vil det så sige at hun så heller ikke har haft afføring de sidste tre dage ?
    Er hun blevet tilbudt andet mad ? Hvis hun har- har hun så spist det hun ellers er blevet tilbudt ?
    Drikker hun vand som hun plejer at gøre ?
    Virker hun træt ?


  • #2   27. aug 2010 Hun har haft afføring, men ikke så meget som hun plejer.
    Ja, hun har fået godbidder, da vi var til træning mandag aften og både i går og i dag har hun fået godbidder (pølse- og ostestykker), da jeg har trænet hende.
    Ja, hun drikker vand.
    Hun er noget træt, men det er måske p.gr.a. træningen.
    Fint, du stillede alle de spørgsmål. Konklusionen er nok at det er godbiddernes skyld at hun ikke spiser tørkost.


  • #3   27. aug 2010 Tja- det kunne det jo godt være. Altså med mindre at hun normalt får godbidder til træning og hun så alligevel spiser sin tørkost.
    Du kan evt blande lidt leverposteg og vand i hende mad og se om hun så spiser det.


  • #4   27. aug 2010 Jeg har prøvet at blande leverpostej i tørkosten om morgenen og om aftenen får hun lidt kød i.

  • #5   27. aug 2010 Noget helt andet er, at hun har maden stående fremme hele dagen. Måske er det en god ide bare at stille den frem om morgenen og aftenen.

  • #6   27. aug 2010 Ja, nøjes med at have maden stående fremme 15 minutter om morgen og igen 15 minutter om aften ( hvis der er blandet leverposteg eller andet i, skal det enten stå overdækket i køleskabet eller smides ud, efter at hunden har haft chancen for at spise )

  • #7   27. aug 2010 I stedet for leverpostej vil jeg foreslå tun i olie blandet i tørkosten da det er sundt for hunden og det er leverpostej bestemt ikk.

  • #8   27. aug 2010 A&D:
    Hvorfor er leverposteg ikke godt for hunden?
    (Kan i høre min dårlige samvittighed: jeg giver Julius et par skiver med leverposteg, skåret i tern og smidt ud over græsplænen HVER morgen)


  • #9   27. aug 2010 Tak for jeres gode råd, som jeg vil følge... håber så at Liva snart vil spise sin tørkost igen.

Kommentér på:
Tørkost

Annonce