{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
490 visninger | Oprettet:

Alene hjemme - igen. (lidt langt) {{forumTopicSubject}}

Ja som nogen af jer måske ved, havde Bella alene hjemme-problemer de første 5 måneder, efter jeg fik hende. MEN! Til sidst lykkedes det at få hende vendt til at være alene! Og hurra for det!

Nu flyttede jeg jo så i hus, i oktober sidste år og der gik det i starten okay med at være alene. Hun kunne i hvert fald være alene i ca. 2 timer. Så var der en dag, hvor at jeg blev nødt til at lade hende være alene i 6 timer og siden den dag har hun altså ikke kunnet være alene.

Det skal så også siges at jeg har været meget hjemme hos hende de sidste 2 måneder, hvor jeg ikke har skullet noget, plus at jeg har passet en anden hund, så jeg har ikke haft mulighed for at træne alene hjemme i den periode.

Det skal jeg jo så igang med igen.

Jeg er så småt begyndt, med at ignorere hende de sidste 10 min. inden jeg går hjemmefra og så lade radioen køre og kaste nogle godbider ud på gulvet. Men lige så snart jeg lukker lågen til forhaven HYLER hun. Jeg forstår bare ikke, for det var præcis den rutine vi havde i min gamle lejlighed og det virkede jo? Jeg har tænkt på om hun mon kun skulle have soveværelset at være i og så ellers samme procedure. Det ville måske gøre at hun ikke hørte lågen til forhaven, som jeg tror udløser "gråden".

Nogen der ellers kunne komme med nogle fif?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af toilet 1.500 kr.
  • Samle spisebord 356 kr.
  • Mureropgave. Se på og evt lave en revne på en mur 3.000 kr.
  • Tilslutning og opsætning af vaskeskab 2.500 kr.
  • Gummibælg vaskemaskine 1.050 kr.
  • Vaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alene hjemme - igen. (lidt langt)
  • #1   15. feb 2011 hej
    hvis jeg kaster godbider til Anton og går begynder han at pive og gø, det jeg gør er at jeg går bare, når han er falde til ro så kan han være alene hjemme.
    jeg ved ik om du kan gøre det, men jeg synes du skulle prøve samt evt. træne alene hjemme igen

• #2   15. feb 2011 jeg er jo netop gået igang med alene hjemme igen. Det begyndte jeg på i sidste uge. Men det kunne da godt være at jeg skulle prøve at droppe godbiderne...

• #3   15. feb 2011 Jeg tror nu godt at jeg kan klare det selv smiley men det var mere hvis nogen havde nogle fif til hvad jeg ellers kunne gøre, ud over hvad jeg er begyndt på igen og som har virket før.

• #4   16. feb 2011 Køb dig et stort gnaveben.. et af de der røgede hvor der stadig sidder røgede rester på.

Vi skiller hundene ad når vi forlader huset og giver dem sådan et kæmpe ben hver (selv den lille chi får en kæmpe knogle ggg) og når vi kommer hjem ligger de nærmst stadig og gnasker.

Måske det kan få hunden til at tænke på noget andet. Godbidder slipper jo hurtigt op.

• #5   22. feb 2011 puha jeg har samme problem så jeg læser lige med. Min hun er godt nok kun 11 uger og kommer fra et kuld på 11 så hun har jo aldrig været alene. Når jeg går ud af døren hyler og gør hun også.. hun stopper ikke... slet ikke. Jeg har givet hende aktivitets legetøj osv. Ved godt hun stadig er en lille baby men det er svært at træne det når hun starter med at hyle op så snart dren er lukket.. kan man give sådan en lille en et ben? det kan hendes mave vist ikke tåle?? Jeg prøver at træne alene hjemme træning men når man træner det er det så konstant man går ind og ud af døren? Har haft andre hunde fra hvalp førhen og det har aldrig været så stort et problem som det er med hende her

Kommentér på:
Alene hjemme - igen. (lidt langt)

Annonce