417 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Alene hjemme træning - dagplejer Alene hjemme træning - dagplejer

Hej HG smiley
Vi har brug for jeres hjælp eller rettere min svigermor har.

Hun har en pomeranian hanhund på 2 år, som ikke kan lide at være alene hjemme. Han piver MEGET - selv naboerne kan høre det smiley ..
Han ødelægger ingenting, og er renlig når han er alene.

Alene hjemme træning er yderst svært da hun er dagplejemor og derfor er hjemme i hverdagen.

Er der nogle i samme situation eller andre som har nogle fif til hvordan han kan lære at være alene hjemme?? ALLE FIF er velkommen!

- gerne i step by step forklaring smiley

Rigtig godt nytår smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle IKEA-møbler 800 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Stoppet handvask på badeværelse 900 kr.
  • Rensning af sofa 475 kr.
  • Skal have hængt tre egetræsrundstokke (trærør) op. De skal monteres fra en væg til en anden samt en hylde. 1.400 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til 3 forskellige ting. 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alene hjemme træning - dagplejer
  • #1   1. jan 2015 Jeg vil gerne lige følge med her, da jeg også gerne vil træne noget mere alene hjemme da min hvalp piber i 10-15 min hver gang, før der bliver stille. Vil gerne lære hende at det er ok at vi går fra hende.

• #2   1. jan 2015 Her har konen også været dagplejer i alt den tid vi har haft Berta. Men som dagplejer er hun jo ude med børnene hver dag så den har fra start prøvet at være alene i et til tre timer. Ja da vi fik hende som hvalp havde vi ferie så vi startede selvfølgelig med minutter osv. Men det bliver jo holdt ved lige når hun er ude med børnene hver dag. I weekenden skal vi jo også nogen gange noget så der er hun nogen gange alene i 6 timer. Nu har konen fået nyt job men der er ingen problemer i det for hunden. Hun er højest alene fra kl.8 til 14 men mange dage er det mindre.
    Hun må jo træne alene hjemme i en ferie og derefter fortsætte når hun har fri om eftermiddagen f.eks. tage ud og handle når alle børnene er hentet.

Kommentér på:
Alene hjemme træning - dagplejer

Annonce