{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlkoder på opvaskemaskine Bosch Serie 8 1.000 kr.
  • Radiator termostat sidder løst 500 kr.
  • Opvaskemaskine installation og reparation af vand rør 1.950 kr.
  • Udskiftet vandhane til opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Montere en 15 m lang lyskæde i 10m højt valnøddetræ lyskæde og plastcstrips haves 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trænings øvelser
  • #4   11. dec 2015 Tak for de gode råd dem vil jeg tage i brug med det samme smiley

Og vi træner indkald hvor dag når vi går tur, vores hvalp er en Beagle så vil gerne at han lærte det som helt lille, da jeg ved det er noget der er problemet at lære racen og det samme med kontakt smiley

Når du skriver selvbeherskelse øvelser hvad mener du så

• #6   11. dec 2015 tusinde tak.

vi har gjort det sådan at blande det hele, der er mange børn og hunde i vores område, så han møder en masse, og der træner vi kontrol osv.

og ellers så går vi ture men kun rundt om blokken, han nyder det da vi kombiner det med snuse øvelser og han får brugt næsen. vi bor i lejlighed så vi kan ikke bare lukke ham ud, så hvis han skal køre krudt af er det på en "gå tur" men det kan også bare være ned på plænen og løbe eller søge godbidder eller lege aftaler med en af de utallige hunde

• #7   11. dec 2015 Dat jeg skulle træne op til DKK´s trickprøve (10 tricks, så vidt jeg husker) lavede jeg en oversigt, og trænede så 2-3 af dem i hvert træningspas (helst af dem, der ikke lignede hinanden for meget) Så snart ét af dem sad i skabet, blev det "hakket af", og kun genopfrisket kort inden prøven. På den måde blev vi klar på ca. 3 uger smiley

• #8   11. dec 2015 Vi tager en af gangen. Ellers bliver Mille forvirret og så tager det bare længere tid

Kommentér på:
Trænings øvelser

Annonce