{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rally i Kbh/storkbh
  • #3   13. jan 2018 Jeg kan godt lide i min klub i HF70 på Amager.
    Både vores begynder og vores øvet/ekspert instruktører er rigtig gode smiley


  • #4   13. jan 2018 Jeg ved ikke om hun har plads, men vi tager fra Humlebæk ind til Amager for at træne hos Vores Hundeskole v. Nette Stormlund smiley Det er nok noget af det bedste træning jeg har fundet, har gået der med Nicki on/off i 1,5 år (det er lidt besværligt og dyrt fordi vi desværre ikke har bil).

    Hun har en Facebook gruppe, der hedder Vores hundeskole.


  • #5   13. jan 2018 Harmonisk hundecenter i Valby er et godt sted til begyndere smiley

    Jeg går selv i aktivt hundecenter, og er umanerligt glad for det:)

    Det er dog ikke deciderede klubber de to.


  • #6   13. jan 2018 Jeg har gået på en hel del hold hos Mia, der har nordhund.dk i Hillerød
    Pt. går vi på rally begynder hold og øvet hverdags lydigheds hold

    Hun er så fandens dygtig og der er super gode faciliteter til træning smiley


  • #7   13. jan 2018 Københavner Snuden er rundt omkring i København

  • #8   13. jan 2018 Ellers er der DcH Hvidovre hvor vi har 2 Rally hold om mandagen

  • #9   15. jan 2018 Den garvede dommer Frank Kuhfeld har hold i Brøndby, hvor han underviser med to andre. Man melder til via en FB-gruppe, der hedder "Lydighed Brøndby". Det er et superoptimalt sted, hvis man har konkurrence-ambitioner.

    Ellers har jeg også været virkelig glad for at gå hos Tina Hougaard. Hun underviser i Herringløse ved Hedehusene og i Stestrup-hallen ved Roskilde. Hun har mest NW-hold nu, men der dukker også lidt Rally op indimellem.


  • #11   27. feb 2018 Forsinket mange tak for alle jeres svar! Skæbnen ville at jeg ikke længe efter jeg havde oprettet tråden blev nødt til at flytte.
    Jeg har dog kigget nærmere på nogle af forslagende i Hillerød og omegn, men mange starter først træning op i april desværre og ville gerne i gang hurtigst muligt. Fandt dog noget rally i nærheden, som vi nu er meldt til med start i april smiley


Kommentér på:
Rally i Kbh/storkbh

Annonce