{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
689 visninger | Oprettet:

Skal - skal ikke. Genoptage rally-konkurrencerne :-) {{forumTopicSubject}}

Jeg er i lidt af et dilemma.
For omkring 5 år siden holdt jeg op med at konkurrere i Rally-lydighed med Aqui, da han havde mistet motivationen, og ganske enkelt ikke længere syntes, det var sjovt.

I stedet brugte vi nogle år på DKK-lydighed, som han stadig synes er fantastisk.

Planen var, at han rent konkurrence-mæssigt skulle pensioneres, når han fyldte 10år, og det gjorde han i november 2016. På det tidspunkt var Zeven 1,5 år, og ville være klar til at tage over.

Men men men, sådan gik det jo ikke, og nu står jeg med en Aqui, der stadig træner både DKK-lydighed og rally-lydighed hver uge. Som danser, stråler, og elsker hvert eneste minut. Og det kribler VIRKELIG i hele kroppen, for at komme ud og få scoret de to pinde, han mangler til den næste titel.

Men er det rimeligt, at genoptage konkurrencerne med en hund, der er over 11 år? Selvom han er frisk, glad og fit for fight?
Jeg SAVNER det smiley

Det skal tilføjes, at vi har været afsted til to hygge-uofficielle rally-konkurrencer indenfor de sidste to år - hvor han den ene gang scorede max.point (100) og den næste gang 97....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal - skal ikke. Genoptage rally-konkurrencerne :-)
Kommentér på:
Skal - skal ikke. Genoptage rally-konkurrencerne :-)

Annonce