{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
422 visninger | Oprettet:

Rally i nærheden af Lygnby/Nærum {{forumTopicSubject}}

En kollega har efterspurgt et godt sted at træne rally i nærheden af Lyngby/Nærum. Jeg kender jo slet ikke rally-verdenen så nu sender jeg spørgsmålet videre smiley
Hun har Tervueren (2 stk) og har trænet DcH lydighed og agility.
Så er der nogen der kender nogle steder de vil anbefale i det område ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rally i nærheden af Lygnby/Nærum
  • #1   19. mar 2019 Jeg har gået til rally et års tid ved Hundklubben Lyngby, træningen er helt fin. Holdene kan godt være lidt store, men så er der også 2-3 trænere på.

    Nogle af trænerne er ret glade for Jan Fennell. Jeg fik at vide, at jeg kunne løse problemet med at Atlas gør, når han skal vente ved hegnet ved, at jeg ikke siger hej til ham, når jeg kommer hjem fra studie osv., men ignorerer ham, til han er faldet helt til ro... Mens andre af dem er glad for Karen Pryor og underviser ud fra det. Det kan godt gøre en lidt forvirret, hvis man ikke selv har styr på, hvordan man selv ønsker at træne.

    Jeg manglede nok lidt mere grundlæggende træning, da jeg startede på holdet. Det var meget at vi fik præsenteret 4-5 nye skilte hver gang, så øvede vi dem lidt, og så gik vi nogle baner, hvor de skilte var en del af det. Men jeg var stadig glad for at gå der.


  • #2   19. mar 2019 Anja Christiansen har rally i Ballerup udendørs året rundt og liiidt pricey.

  • #3   20. mar 2019 Tak for tips - jeg sender dem videre smiley

  • #4   20. mar 2019 Jeg har ikke selv erfaring med dem, andet end at jeg har set lidt når jeg cykler forbi, og luret lidt på hjemmesiden samt selv overvejet et hold hos hende, men nicedog.dk træner ved Vedbæk St, og vist også i Hørsholm smiley

Kommentér på:
Rally i nærheden af Lygnby/Nærum

Annonce