Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  den nemmeste hund
  • #1   30. jun 2008 labrador tror jeg de finder sig iALT

  • #2   30. jun 2008 (ikk seriøst, men kan ikke lade være)
    en tøjhund=)

    ej jeg ved det faktisk ikke ...
    godt spørgsmål


  • #3   30. jun 2008 vi snakkede om det i forbindelse med det der priksystem de har på giv pote...

  • #4   30. jun 2008 Hvordan nem? Jeg tror ikke du finder en hund der er nem på alle områder.

  • #5   30. jun 2008 Min hund....
    dvs 25% hund 75% dovendyr


  • #6   30. jun 2008 jamen med alt.. pelspleje, aktivering osv..

  • #7   30. jun 2008 Kommer nok an på hvad du tænker på... Går pelspleje ind under ?

    Jeg ved en whippet er rigtig nem at have med at gøre, men tror tit det er en smagssag hvad man synes er nemt


  • #8   30. jun 2008 vi snakkede om chihuahua..

  • #9   30. jun 2008 chivava (staves)

  • #10   30. jun 2008 At en hund finder sig i alt gør den vel ikke nem? At en labbe vil finde sig i tåbeligheder gør det jo ikke mindre problematisk når den får for lidt motion og aktivering (osse en labbe gnaver hjemmet i stykker osv i sådanne tilfælde).

    Jeg kunne ofrestille mig (uden dog at kende meget til racen) at en engelsk bulldog er en nem hund -her tænker jeg i forhold til at de ikke kræver lange gåture og masser af hjernegymnastik for at trives... tror jeg...


  • #11   30. jun 2008 Cavalieren er en nem hund

  • #12   30. jun 2008 Cavalier king charles er en fantastisk familiehund, - nem at opdrage. Har aldrig haft en sådan hund i adfærdskonsultation, - kun til alm. træning.

  • #13   30. jun 2008 Chihuahua'en er en forholdsvis nem hund, men kræver dog en del træning som hvalp, ellers kan man risikere at få en larmende hund. Men som voksen vil jeg mene den hører under kategoríen "nemme hunde"

  • #14   30. jun 2008 Helt enig michelle.....jeg får grønt udslæt af sætningen "man kan gøre alt ved den".....det er ikke meningen at man skal ved nogen som helst hund.

    Når vi kommer til den nemmeste må det være Emma.

    10 % aktivitet
    89 % udstoppet
    1 % savl


  • #15   30. jun 2008 ka jo kun sige en lab. de findes ikke nemmere tror jeg smiley

  • #16   30. jun 2008 GD´en. Dén er nem!!

    Det, man aser og maser mest med er, at slææææbe fodersække hjem!! ;o)


  • #17   30. jun 2008 Kom nu kom nu.
    Vi vil ha et svar!! ;o)


  • #18   30. jun 2008 oscar...kender ikke svaret :o))

  • #19   30. jun 2008 jeg ved ikke hvilken race der er nemmest.

    men jeg har mødt mange mennesker der ikke har formået at stimulere en lab. så er den altså ikke særlig nem at omgåes. kender labber der har ædt indboet, der har væltet høje hække, der er hoppet ud af vinduet, ja kort sagt har løbet på væggene.

    en velopdragen lab er nem at omgåes.
    men det er alle velopdragne hunde vel

    mit temperament er ikke til Labber, så jeg vil ikke sige de er nemme

    jeg har nemme hunde. de har nem pelspleje, glade, opfindsomme, høre rimelig efter.

    tror bare jeg har fundet en race der passer på mit temperament, og derfor virker de nemme for mig.



  • #20   30. jun 2008 Meget enig med Connie omkring det med labrador... det er da synd for racen, at den betragtes som nem. det vil jeg nu ikke mene og det giver jo igen den der "Vi krydser bare en race med blakket ry med en labrador, så er der intet med hunden - der er jo labrador i..."

    maria


  • #21   30. jun 2008 jeg er enig med oscar..

    har også hørt fra alle der har GD at de er nemme.. eller nemme og nemme.. ingen hunde andre en udstoppede hund der helt nemme.. en GD kan jo trække hvis den ikke er opdraget ordentligt... men ellers skulle en GD hvile meget i sig selv... har selv en blandings GD og han lærer meget nemt.. han er da selvfølgelig en laban han er jo kun 3 mdr men sådan er alle hunde jo alle hunde har stadier hvor de er mere laban agtige... men hvis vi tager en hund på 5år som er godt opdraget ville jeg nok sige at en GD er en nem hund..


  • #22   30. jun 2008 jeg ville aldrig syntes at en lab er nem.. nok fordi jeg kender flere der har haft nogle lorte labs...

  • #23   30. jun 2008 nu har jeg jo lab og den er meget nem. self kan man ikke generalisere sådan men den gør jeg dog alligevel smiley vi har kun gode erfaringer med labber. de forstår lynhurtig havd de skal, de er super lærenemme. der er jo også en grund til at de bruges som bl.a. politihunde, narkohunde, servicehunde og jagthunde. så kom ikke og sig det er en svær hund at have med at gøre...

  • #24   30. jun 2008 en lab gør sjældent, er meget koncentreret. vil gøre alt for en godbid, kærlig, min lab behøver kun at introduceres for en ny øvelse to gange og han har lært den. jeg er meget glad for racen ellers havde jeg den self heller ikke smiley

  • #25   30. jun 2008 Gitte R - der er ingen tvivl om, at du stimulerer din lab korrekt og derfor oplever du ikke de problemer, som folk der køber hund første gang og at de har hørt, at labbere er så nemme. der er det jo det går galt

  • #27   30. jun 2008 der er da sikkert også nogle der oplever noget andet end mig med labbere, men det er mine erfaringer og dem jeg kender der har lab, har været utrolig glad for valget at netop den race fordi den er så nem at træne også af førstegangshundeejere. jeg anbefaler varmt racen til nybegynder. smiley
    har også hørt at king charles spaniel skulle være en fin og nem hund smiley


  • #28   30. jun 2008 Hva med en papillon??


  • #29   30. jun 2008 kender ikke meget til papillon men dem jeg kender har været lidt agressive. (bider og har ejerfornemmelser) men jeg vil ikke turde sige noget generalt for racen, bare mine få erfaringer med dem .-)

  • #30   30. jun 2008 Jeg har mødt både søde og arrige, er mere eller mindre opvokset med en papillon.

    men er også lidt mere nysgerrig om hva folk mener om dem, da mine svigerforældre overvejer en, de vil gerne have en nem lille hund.


  • #31   30. jun 2008 Nu har jeg lige haft en gåtur til at tænke i, men kan stadig ikke helt hitte ud af hvad en nem hund er.
    Jeg synes jo ikke Reiki er svær -men en som ikk evar til lange gåture og masser af træing ville sikkert synes han var det. Grundet skade har jeg emlig netop fundet ud af hvordan han er med minimum aktivitet i en uge *GG*

    Jeg kan godt se en labrador træningsmæssigt er ret ukompliceret og "nem" -den vil jo meget gerne lære det man beder den om (sammenlignet med f.eks. de fleste terrierracer), men en labbe er jo alligevel lidt krævende i forhold til aktivitet.

    Hmm... ja jeg nå stadig frem til en EB må være den nemmeste hund (ejere af racen må endelig rette mig hvis jeg tager fejl. Som sagt kender jeg ikke meget til den).

    -og dog. For jeg ville blive skør af at have en hund der ikke orkede de aktiviteter jeg selv gerne vil:o)



  • #32   30. jun 2008 mit bud ville nok også vare cavallier king charles.. de sku ikke være så stædige, kræver ikke det vilde pels pleje, ikke meget motion, og så er det en lille hund.. så i forhold til priksystemet tror jeg den ville ligge meget langt nede..

  • #33   30. jun 2008 Tanja -jeg har gået til agility med en der havde en papillon. Om den var nem ved jeg ikke, men den var i hvert fald dygtig, og ikke arrig:o)

  • #34   30. jun 2008 nu siger du en EB skulle være nem? men så vidt jeg ved om dem. hvilket nu ikke er meget. skal man så ikke gøre dem rene både det ene og det andet sted fordi de ikke selv kan..

    Mødte bare en i skoven engang, og han havde haft amerikanske, og synes hans engelske var såå besværlig.. Men ja, som sagt er det nok umuligt at se det uden sammenhæng til hvordan man selv er...


  • #35   30. jun 2008 Misja -det ka godt være. Jeg aner det ikke *S*. Jeg tænker bare at hunden så vidt jeg ved ikke ligefrem kan kaldes aktiv, den er korthåret (= minimal pelspleje), og mentalaktivering mener jeg heller ikke den har et stort behov for.

    -derudfra kalder jeg den nem. Men er der en hulens masse pleje/rengøring, så er den det nok ikke alligevel:o)


Kommentér på:
den nemmeste hund

Annonce