{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
460 visninger | Oprettet:

hvalpekøber {{forumTopicSubject}}

smiley smiley smiley jeg har lige haft en hvalpekøber i telefonen, det var virkeligt specielt og sjovt ,for det er nok 7 årsiden hun inviterede os ud at se hendes nye hund for Don-Don var død (af nyresvigt) 7 år gammel.

Han var gamle Rødtops hvalp fra 2006 og vi sås en del på udstillinger og til private sammenkomster , og så pludselig ringer Ida for lidt hyggesnak, det var virkeligt hyggeligt så mange år efter at hvalpe er helt forbi for mig.
Har i andre opdrættere her prøvet noget lignende? det var altså dejligt at høre fra "fortiden" Billedet er af Blondie Rødtops første datter.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvalpekøber
  • #1   26. apr Ja, jeg hører også ind i mellem direkte eller indirekte fra tidligere hvalpekøbere, og det er smadder hyggeligt.
    Der er specielt et par, der har købt 4 hunde hos mig, 2 i første halvdel af 1990'erne og de to sidste et par kuldsøskende fra 2005. De har ikke længere hunde, men hun ringer ca. en gang om året bare for at følge op på, hvordan det går hos mig. Og det bliver altid en rigtig lang og hyggelig snak.
    Der er både op- og nedture som opdrætter, men man lærer mange søde mennesker at kende gennem opdrættet, og det er herligt pludselig at få en hilsen fra "fortiden".


  • #2   26. apr Jeg "har" 14 hvalpe og har kontakt til dem allesammen. Det varierer lidt hvor meget kontakt nogle ser jeg fysisk ugentligt/månedligt og andre går der længere tid imellem. Og nogle "ser" jeg til/følger jeg med i via Facebook blandet andet i den gruppe jeg har lavet.

    Det drejer sig om to kuld som er henholdsvis knap 4 år gamle og 2,5 år gamle.

    Jeg ville nok syntes, at det var lidt mærkeligt og trist, hvis jeg ikke vidste lidt om hvad der skete i deres liv.


Kommentér på:
hvalpekøber

Annonce