{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

Progesterontest. {{forumTopicSubject}}

Er erfaringerne med progesterontestene at de er upaaregnelige? altså dem dyrlægen selv laver..

Tiah er jo i løbetid og på 10. dagen i dag, i går prøvede de nok 6 gange men lige når han ramte blev hun sur. Jeg lod mig fortælle at det var fodi det var en smule for tidligt. Idag virker han bare ikke vildt interesseret selv om hun virker temmelig hooked på projektet idag. De er skildt ad mest af dagen så han netop ikke mister interessen.

Sidst hun blev parret var det på 10., 11. og 12. dagen.
Jeg har hannen boende indtil onsdag, det er første gang jeg alene står for parring og selv om jeg har læst en masse er det bare anderles at stå med hundene i hånden.
Ville progesterontestene give mig et hint om det var helt forket tidspunkt eller jeg skal opmundtre ham lidt?

* en meget stresset kennelejer som er rundt på gulvet over de hormonhunde*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Progesterontest.
  • #1   13. feb 2009 Her passede testen ok. Dyrlægen mente søndag,mandag. Hun var klar mandag og tirsdag.


  • #2   13. feb 2009 Jeg har rigtig gode erfaringer med testen, men jeg har hørt om nogen, hvor den slet ikke har passet.
    Jeg tror, at der er forskel på hvor omhyggelige dyrlægerne er, når de laver testen. Min dyrlæge var så sød at forklare mig alt om hvad han gjorde og han lod mig endda kigge i mikroskopet, så jeg kunne se hvad han mente. Vi baserede en weekend-tur til Stockholm på resultatet af progesteron-testen og der var bid smiley


  • #3   13. feb 2009 Naa ringede lige til min dyrlaege og de har den ikke engang fordi de siger den for det meste er for upraecis.

    Har lige vaeret ved at regne og sidst var det foerst gang paa 11. dagen ikke 10. saa maaske jeg bare er for utaalmodig.
    Der skulle vel ikke bo nogen opdraettere med mere erfaring i naerheden af horsens og vejle som vil hjaelpe mig hvis de nu skal saettes sammen (have lidt hjaelp) her i weekenden?


Kommentér på:
Progesterontest.

Annonce