{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hunde vs katte
  • #1   3. okt 2007 skal lige sige de to katte er meget sure så de sprytter og hvæser lige så snart en hund kommer tæt på, hvis det stod til dem gemte de sig i et skab på toilettet.

  • #2   3. okt 2007 Vabber har boet sammen med kat før og det var ikke noget problem. men jack ved jeg ike med, han har mødt voksne katte, som bare har givet ham en på snuden, når de her gør det bliver han helt vild som om han gerne ville slå dem ihjel.

  • #3   3. okt 2007 Slet ikke nogen med erfaringer?

  • #4   3. okt 2007 Min erfaring er at det er lettest at have hunden først. Hunde er meget bedre til at accepterer andre dyr i flokken end katte er.
    Jeg ved ikke hvad man gør ved katte der ikke kan lide hunde - håber at der er nogen derude der kan hjælpe dig - held og lykke.


  • #5   3. okt 2007 takker, jamen hundene skal nok lærer det, men det er den anden vej problemet opstå...
    Jeg tør ikke bare lade hundene komme til kattene de har jo søm i vanterne de søde kræ


  • #6   3. okt 2007 Vi fik for et par måneder siden 4 killinger som sku være staldkatte...men vi er nødt til at give dem til en ven, for astro kan slet ik acceptere dem:-( vi har forsøgt en masse men det virker ik. Synes også det er synd for astro at han ik kan være i gården hvor han elsker at være, og ik kan gå ud af døren uden snor i fare for at der kommer en kat. Kattene er slet ik bange for ham og går lige hen til ham selvom han hapser efter dem, det gør det heller ik nemmere...
    Held og lykke! Håber at dine hunde er lidt bedre til det end astro:-)


  • #7   3. okt 2007 Jo - har grimme erfaringer - ..

    Min kat har netop haft 14 dages sygeleje - fordi hundene mente der ik var plads til kat i huset -

    Lorte hunde...

    Men hun er røntgen fotigraferet fra top til tå, - og alt vel - skal bare komme sig -

    PAS PÅ - ad dem ikke væe alene - Min Idun fx er godheden selv når jeg er der - hører hun mig kører går jagten ind - og kattene skal IKKE være i nærheden, -

    SÅ lad kattene få fred i rum alene - når i ikke er hjemme...


  • #8   3. okt 2007 Julie: Det er lige præcis det jeg er bange for - hvis nu han får fat i en af dem!
    God bedring med den lille mis:-)


  • #9   3. okt 2007 pyha håber virkelig de finder ud f det, nu står hundene ude i haven og kigger ind på kattene, håber lidt på at kattene så finder ud af det ikke er dræberdyr.

  • #10   3. okt 2007 Juile er det alle katte han gør sådan med?

  • #11   3. okt 2007 pyha en skræmme historie.. held og lykke med det lille pus

  • #12   3. okt 2007 Jeg ville så nok aldrig anskaffe mig en kat, før jeg vidste hvordan min hunde reagerede på dem... Men det er jo en helt anden sag :o)

  • #13   3. okt 2007 Eller var sikker på, om kattene kunne med hunde..

  • #14   3. okt 2007 Altså, for mit vedkommende har der ikke været de store problemer. Vi har haft kat i 5 år, og fik Samson i sommers. Han ville selvfølgelig meget gerne sutte på hendes hale og sådan, men han blev sat godt og grundigt på plads.
    Sådan som jeg forstår det, har du valgt at få kattene efter hunden. Hvordan har du sat dem sammen? Hvordan lærte kattene hunden at kende? (Gøede den ext?)


Kommentér på:
hunde vs katte

Annonce