{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
654 visninger | Oprettet:

Katte vs hunde {{forumTopicSubject}}

Hej, har lige fået min lille hvalp og er på vej hjem, men kom til at tænke på om i har nogle gode ideer til hvordan de kan sættes sammen bedst muligt? Hvad skal jeg forvente og samtidig hvad skal jeg gøre, så de får så meget godt sammen på længere sigt? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katte vs hunde
  • #2   23. nov 2016 Det havde været optimalt med en plan på forhånd. Opdrætter har uden tvivl fif til den slags.
    Er katten vant til hunde? Er hvalpen vant til kat? Hvor lang tid har du til træning, før de skal være alene?


  • #3   23. nov 2016 Jeg har læst op på det mange gange smiley men jeg syntes bare aldrig man kan være for sikker på det møde, det kommer jo til at skabe deres forhold til hinanden resten af sete liv smiley

  • Albusandme
    Albusandme Tilmeldt:
    aug 2016

    Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 245
    #4   23. nov 2016 Ore en fin lille en, intet konstruktivt herfra - men et stort tillykke!

  • #5   23. nov 2016 Ja, første møde er vigtigt. Derfor ville jeg nok også kende planen, inden jeg hentede hvalpen. Kan du ikke ringe opdrætter op? Hun kender jo hvalpen som den eneste.

  • #6   23. nov 2016 Jeg satte sådan en feliway i stikkontakten 3 uger i een hvalpen kom hjem, men det er lidt sent nu. Derudover så havde jeg børnegitteret sat op, således hvalpen kun kunne være i stuen, og så kunne de 2 så se hinanden an på afstand.

    Min kat havde dog andre planer, så hun sprang over gitteret og hilste på hvalpen samme aften hvalpen kom hjem. Når hun ikke gad hvalpen mere, så kunne hun dog altid smutte væk over gitteret. Jeg gav altid hvalpen godbidder for at opholde sig i ro nær katten. Min kat voksede op med hund, så det er nok derfor hun tog det så pænt.

    Hvis din kat er udendørs kat, skal du forhindre den i at gå ud, da nogle udendørs katte bliver så urolige over den fremmede hvalp, at de vælger ikke at vende hjem igen.


  • #7   23. nov 2016 Lad ikke hvalpen jage katten, de kan godt få smag for det, når først de har prøvet det et par gange. Men din lille nuser vaps kan forhåbentlig ikke skræmme din kat smiley Tillykke med han/hun. Giv gerne en update på hvordan det går/gik.

  • Rikke T
    Rikke T Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #8   23. nov 2016 Vi ændrede ikke super meget, hunden kom hjem og katten fik lov art kravle op i sit træ og ligge dér indtil hun selv valgte at komme ned. Men vores hund var så også vant til kat, da forrige ejer havde to.

    Men altså Ja, her fik katten lov at tage det i eget tempo, og så holdte Vi selvfølgelig meget øje med dem i starten.


  • #9   24. nov 2016 Hvordan gik det så??

  • #10   24. nov 2016 Det går rigtig fint, kattene kikker stadig hende an, men hun har jagtede den ene rundt på værelset smiley den ene hvæser lidt af hende mens den anden helst ser hende på lidt afstand smiley men det virker til at det er tiden ser skal til.

  • #11   24. nov 2016 Godt at høre smiley

Kommentér på:
Katte vs hunde

Annonce