{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

Gæst G
Gæst G
Tilmeldt:
21. mar
Emner: 1 Svar: 3

Puddel-opdrætter {{forumTopicSubject}}

Kære Hundegalleri

Jeg er så småt i gang med at undersøge mulighederne for en ny hund om nogle år og jeg har forelsket mig meget i pudlen, nærmere en dværg eller mellem i farven hvid eller fawn/abrikos.

Men det er lidt svært når man slet ikke er inde i den race, er der mon nogle kenneler I kan anbefale at se nærmere på?

Jeg hørte for nogle år siden at det kunne være en god ide at kigge mod Sverige, men det virker endnu mere uoverskueligt uden hjælp.

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puddel-opdrætter
  • #1   21. mar Jeg kender en hvid dværg Pudel fra mystellas på Fanø, og han er den skønneste Pudel jeg nogensinde har mødt, og har indtryk af at det er en generel ting fra hende. Så det ville være den første jeg kontaktede hvis jeg skulle have racen smiley

  • Gæst G
    Gæst G Tilmeldt:
    mar 2024

    Emner: 1 Svar: 3
    #2   21. mar Fedt, tak for svar!

    Pudler slår mig bare generelt som skønne og glade, jeg bliver mere og mere overbevist om at det er den perfekte race smiley


  • #3   21. mar Jeg har to mellem pudler fra Zalanka smiley jeg har købt derfra fordi hun hd fotograferer sine avlshunde;) det er der ikke så mange andre der gør.
    Mine er ind til nu super søde, sunde og frække, men de er kun 4 og 8 måneder smiley


  • Gæst G
    Gæst G Tilmeldt:
    mar 2024

    Emner: 1 Svar: 3
    #4   21. mar Zalankas er faktisk en af de kenneler jeg har kigget på over nettet, skønne hunde!
    Jeg tror faktisk jeg er faldet over Knirkes profil før når jeg har siddet og surfet lidt rundt på nettet smiley


  • #5   22. mar Der er en Puddelopdrætter herinde som, er meget seriøs, som blandt andet opdrætter de skønneste harlekin puddler.
    Kan ikke lige komme i tanke om hendes navn lige nu, men mon ikke en anden herinde kan.


  • #6   22. mar
    Så kom jeg lige i tanke om, hvem jeg mente i # 5.
    Det er Ada, elsker hendes Puddler.

    https://www.hundegalleri.dk/bruger/141361-ada


  • Gæst G
    Gæst G Tilmeldt:
    mar 2024

    Emner: 1 Svar: 3
    #7   22. mar Ja Adas hunde er skønne, og hun virker som en rigtig god opdrætter. I første omgang vil jeg dog gerne have i farverne hvid eller fawn/abrikos (selvom jeg godt ved at en god hund ikke har nogen farve smiley ), men det kan jo være man revurdere på et tidspunkt.

Kommentér på:
Puddel-opdrætter

Annonce