{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.354 visninger | Oprettet:

Hmm.. Pedigree! {{forumTopicSubject}}

Okay, her for noget tid siden var der en tråd om hvad man kunne gøre hvis ens hund fælder meget, og der kom vi så ind på at det også kunne have noget at gøre med foder etc.. Så skete der det at Cali begyndte at klø sig meget bestemte steder, dog har hun ikke udslet eller hårtab, plus hendes pels var begyndt at være meget ”ru” og ikke særlig pæn, og oveni det, ja så var hun begyndt at få skæl. Jeg kontaktede vores dyrlæge, og fortalte hende om alle disse ting, og det første hun sagde var ”Pedigree? Det er da det værste du kan give din hund”.. Hun fortalte at mange hunde faktisk ikke kan tåle Pedigree, og nogle hunde endda kan risikere at få kæmpe udslet af det..

Så hun anbefalede mig at skifte foderet, hvilket jeg gjorde – Cali har nu fået Royal Canin i 10 dages tid, og jeg kan allerede se forskellen på hende.. Hun fælder ikke så meget som hun plejede, hun klør sig næsten ikke, hendes pels er blevet mere blød og pæn igen, samt så skinner den som den plejede at gøre.

Jeg blev frarådet af folk her på HG at give Pedigree, og derefter af min dyrlæge – og så er det jeg bare vil lave denne tråd til alle de mange nye hundeejere, (har lagt mærke til at der er mange tråde fra nye hundeejere der vælger pedigree, da de tror det er super godt).
Så denne tråd er bare en lille advarsel, til dem der enten bruger Pedigree eller har problemer med jeres hund enten ved kløe eller fældning.. Se lige på hvilket foder i bruger, det er desværre ikke alle der er lige gode..

Og sidst men ikke mindst, tak til jer herinde fra der gav mig rådet!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hmm.. Pedigree!
Kommentér på:
Hmm.. Pedigree!

Annonce