{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godt eller dårligt?!
  • #1   19. aug 2005 DÅRLIGT !

  • #2   19. aug 2005 Jeg er enig med jer! Den skulle være aflivet med det samme i stedet for at stå på dødsgangen. Især når den var "dømt til døden".

    Mia: Det med blod... Det er jeg nok ikke helt enig med dig i. Jeg mener ikke at en hund bliver aggresiv og farlig, hvis den har smagt blod, men sådan har vi jo så forskellige meninger ;o) Mille har også smagt blod (så vidt jeg husker fra en høne, men af den grund har vi ikke fået hende aflivet...)


  • #3   19. aug 2005 Hmm dumme mænd

  • #4   19. aug 2005 det va da godt..

  • #5   19. aug 2005 *loooooooooooooooooooooooooooooool*
    Laila.. mon ikke de "kære" dyreværnsfolk efterhånden selv er klar over at de ind i mellem, har jokket gedint i nælderne ? *ler*
    Her tænker jeg især på :Befri "minkene" syndromet *ler*

    Hvad angår hunden, vil de fleste incl. hundemennesker, nok dele synspunktet, at den skulle have været aflivet omgående *ss* Og det både for omgivelserne og hundens eget bedste.



  • #6   19. aug 2005 Jeg tror det omdiskuterede billede er et såkaldt "modelbillede" *ss*

    Og i dette tilfælde, tror jeg ikke på det er en "upser" og uvidende tankegang, der har gjort hunden sådan.. Desværre !
    -Jeg tror det er helt bevidst fra ejers side, at skabe en kamphund.. Der har også været flere indslag, i radioen, her de sidste par dg. Netop om probs. ang dette, spec. i Ishøj-området..

    Anja, jeg vil ikke vælge at kalde det uforståenhed alene, men absolut også primitiv tankegang og adfærd.. Jeg ville lige så lidt, bryde mig om at møde ejeren, som hund !

    Og ja, Anja ! Jeg er meget enig med dig i, at der skulle en form for "kørekort" til *ss*


  • #7   19. aug 2005 *loooooooooooooooooooooooool* Ang. Billede, der var jeg for laaangsom igen *ss*

  • #9   19. aug 2005 Håber de fanger hunden, og afliver den med det samme istedet for at først sætte den i bur.

    Meeeen med hensyn til at aflive hnden bare fordi den har smagt blod, synes jeg er lidt vildt.
    Da Dinky var ca 10 uger, flåede hun tråden af kaninburet og knækkede nakken på min nyindkøbte avlshan.Hun blev ikke aflivet og har ikke gjort det siden(har godt nok opgivet kaninerne).Hun går heller ikke efter andre dyr, og er absolut ikke spor aggressiv!Hun tar rotter og knækker nakken på dem, men en hund ER altså intelligent nok til at kende forskel på rotter- andre byttedyr og så mennesker og andre hunde.


Kommentér på:
Godt eller dårligt?!

Annonce