{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hest og hund
  • #1   17. feb 2008 Man planlægger sin tid (:

  • #2   17. feb 2008 Jeg kunne kun klare det et år. Døgnet havde ikke timer nok til 3 heste jeg skulle lukke ud muge, vande, fodre ride, træne, og så 3 hunde og hvalpekuld og hvalpekøbere, og så 8 timers vagt. Nope. Jeg valget så hundene.

  • #3   17. feb 2008 jeg mener også at det er noget man finder sig tid til jeg har 4 heste og en hund som trænger til meget motion dagligt plus jeg også selv har godt af motionen og hunden kan sagtens være hos hestene, og kan den ikke blive på plads kommer den i en boks til jeg er færdig, det er den godt tilfreds med. smiley nu har jeg så også min theia med alle steder fordi jeg elsker at være sammen med hende, hun er faktisk kun alene når jeg er på arbjede. smiley men man finder tiden hvis man brænder for beskæftigelsen

  • #4   17. feb 2008 Man prioriteret. Mit hus "skinner" ikke men er pænt og rent fordi børnene er efterhånden blevet store (16 og 19) og kan hjælpe til med hund eller hest. Vi havde hesten stående på en rideskole med selvpasserstald. Og på rideskolen hjalp vi hinanden med at tage ind fra fold osv, hvis der var brug for det. Ellers havde det ikke kunnet lade sig gøre hos os, da børnene var mindre. Har ikke hest mere, men masser af "dyre-besøg".

  • #5   17. feb 2008 ja, jeg tror også jeg kan finde tiden, men nu vil jeg gerne prøve at træne min hund op til konkurrenceplan. Vil det hele lige meget.
    Så har jeg lige et spørgsmål. Hvor meget koster det ca at holde hest om måneden? Ved godt opstaldning har forskellig pris, men tænker mere med forsikring og foder osv


  • #6   17. feb 2008 Tine- jeg skal have sygeforsikring i hvert fald smiley kan bare se hvor uheldig jeg har været med min hund, og det kan også ske med en hest, og så er det rart at man har en forsikring som dækker.
    Men tak for hjælpen smiley


Kommentér på:
Hest og hund

Annonce