{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
829 visninger | Oprettet:

Sikken en i.... {{forumTopicSubject}}

Puha, jeg havde en grim oplevelse idag.......

Da jeg mødte på arbejde idag (jeg er lærer), var der en løs schæferhund i skolegården. En forældre havde fanget ham ind, og der blev forsøgt at ringe til ejeren, den havde hundetegn på - med navn. Der var så ingen der tog telefonen, og da hunden er løbet omkring 2 km. væk fra hjemmet, kontaktede en anden forældre politiet. Det er jo helt hen i vejret med en løs hund i en skolegård.

Herefter var jeg så alene med hunden - en ung hanhund, der ikke kunne de basale komandoer.
Jeg kontaktede igen politiet, der lovede at Falck ville komme hurtigt, det skal lige nævnes, at det ikke er første gang at hunden er løs, ej heller første gang det er blevet meldt.

Der var dog elever, som havde alternative numre til ejerne eller deres børn, og de havde så ringet. Så mens jeg stod med hunden, og inden Falck kom, kom ejeren og hentede sin hun. Han greb hårdt om hundens halsbånd og flåede den ud af mine hænder - hunden pev højlydt så jeg slap ret hurtigt. Han råbte de værste ord efter mig og en anden forældre, mens 25 elever hørt på det. Det så ret voldsomt ud, har jeg fået at vide.

Manden får nu en bøde for at lade hunden rende løs, jeg fandt ud af hvem harn er, hvilket ikke er første gang. Og hvis politiet kan, får han også en bøde for uterlig opførsel.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikken en i....
  • #1   13. mar 2008 stakkels hunnibasse... man kan da tænke og forestille sig sit.. forbandet måde at opføre sig på..

  • #4   13. mar 2008 Han skal slet ikke have lov til at have hunden. MIN MENING.

    Den var rigtig sød, ikke noget ondt der. Men en schæfer skal altså skoles - det er jo en bomstærk hund - fandt jeg du af.