{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
700 visninger | Oprettet:

Tinna
Tinna
Tilmeldt:
29. apr 2005
Følgere: 123 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.822

Farvel til hvalpene {{forumTopicSubject}}

Har sagt farvel til Sofus og Sally i dag - de er nu flyttet ud til deres nye hjem. Har stadig Billy indtil på onsdag.

Men nøj hvor er det hårdt at sige farvel til de små pus - i går aftes følte jeg mest af alt for bare at beholde dem alle sammen *GG*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farvel til hvalpene
  • #1   26. apr 2008 Og derfor bliver jeg aldrig opdrætter -jeg ville ende med aaalt for mange hunde *G*

    Men det må jo hjælpe at vide at du har valgt nogen gode hjem til dem:o)


  • #2   26. apr 2008 nåårh forstår dig godt smiley

  • #3   26. apr 2008 Jeg tror heller aldrig nogen sinde jeg blir opdrætter. Jeg skal da hvertfald lige være lidt mere koldhjertet før det kan lade sig gøre.
    Jeg knytter mig alt for meget til de små.

    Er dog glad for at slippe af med deres bæ ;D


  • #4   26. apr 2008 Jo Sofus (Jalte) og Billy (Coda) er herinde.
    Dem der har fået Sally har også lovet at oprette hende og det blir under hendes eget navn. De har nemlig valgt at beholde navnet Sally smiley


  • #5   26. apr 2008 Gud hvor jeg kommer til at tude når Billy bliver hentet :'o(

  • #6   26. apr 2008 Jeg tror at jeg ville stille så store krav til eventuelt købere at jeg aldrig ville komme af med en eneste hvalp.......*GGGGGGGG*

  • #7   26. apr 2008 Mette: Jeg har også afvist flere og måske været mindre sød ved diverse interesseret, fordi jeg ville have hvalpene kom det rette sted hen.
    Men jeg er sikker på at de alle kommer til 3 gode hjem og det har jeg det godt med. Ville være værre hvis jeg ikke havde en god fornemmelse af de hjem de skulle til.


  • #8   26. apr 2008 Mette -LOL det kunne godt lyde som her.

    Særligt med tanke på at jeg nu for nylig har fået min gamle konkurrencepony hjem på pension, fordi helt væk skulle han jo ikke dengang jeg blev for gammel, så halvdelen tilhører stadig mig. Samt jeg har stadig min første pony, som er udlånt til hun engang skal på pension, osse fordi vi ikke nænnede at sælge hende
    Og en 1.klasses-springhest som bare blev ved at blive skadet, så den nu er blevet kørehest, for sælges skulle han jo ikke *G*

    Puha -nej hvalpe det går ikke her i huset LOL


  • #9   26. apr 2008 Joann du må komme og hilse på ham en sidste gang inden onsdag

  • #10   26. apr 2008 Tinna:

    Jeg ville også afvise en masse, ingen tvivl om det!! Det kuld, som Lotus kommer fra, er også kommet ud til super familier, undtagen en enkelt. Opdrætter havde en ikke helt god mavefornemmelse ved denne køber, men havde ikke noget at have det i, så hun ignorerede det. Hunden vejer idag 48 kilo og ligner en rigtig gammel hund. Og aldrig har opdrætter fortrudt så meget!!! Hunden har det jo ikke godt!!! Og da den oven i købet er opereret for en ledmus, har den problemer med bentøjet. Ejer har nu sagt at hvis det ikke bliver bedre, bliver den aflivet. Jeg har sagt at DET gør de ikke, så må de hellere aflevere den her!!!


  • #11   26. apr 2008 Ja det skal jeg også gøre ... godt du har Silas og Lilly der kan fylde lejligheden når i er her..SNØFT *GG*

  • #12   26. apr 2008 Held & lykke til dem med deres nye hjem *s*

    Kan godt forstå det er hårdt. Jeg blir heller aldrig opdrætter - tror jeg da ikke i hvert fald pt.


  • #13   26. apr 2008 åhh ja en skrækkelig dag. kender det kun alt for godt

    men det hjælper når man ved det er gode familier, de kommer ud til

    hvis du en dag skal have hvalpe igen (blive opdrætter) håber jeg sandelig ikke du bliver mere koldhjertet.

    både min mand og jeg står der med tåre i øjnene, når hvalpene rejser -
    og så alligevel - man får sin hverdag tilbage - og kan atter nyde de voksne hunde. det er nu også rart

    du må give Silas alt den overskydende kærlighed du får.


  • #14   26. apr 2008 En af mine var reserveret til en familie og de betalte depositum - men havde det sært med dem i lang tid - nok pga deres manglende interesse for hvalpen (de andre købere skrev og var på besøg hele tiden) - men ellers ubegrundet
    Så efter lidt tid betalte jeg deres depositum tilbage - og solgte hvalpen til anden side.

    Det har jeg det fint med i dag - og jeg ved nu at hvalpen kommer til et godt sted. Selvom jeg måske var lidt ond ved denne familie (som nu har fundet en anden hvalp)


  • #15   26. apr 2008 Jeg ville ikke kunne gøre det.. Jeg har det som Mette og Michelle siger.. der er ingen, der ville være gode nok, tror jeg *GG*

    Men det er dejligt at du kan følge dem herinde *S*


  • #16   26. apr 2008 Jeg havde det nøjagtig på samme måde før hvalpene kom. Alle sagde om mig at jeg var nød til at beholde alle hvalpene fordi jeg ikke mente nogen var gode nok.

    Men så kiggede jeg på mig selv. Ville jeg havde solgt til mig selv, den gang jeg købte Lilly? Jeg var 19 år, på SU, boede i en bette lejlighed og havde ikke en dyt forstand på hunde.
    Svaret var nej - men jeg mener da selv at jeg har gjort det godt med Lilly.
    Så jeg åbnede lidt op for folk(havde allerede der skræmt flere købere væk) og fandt så efter lang tid, 3 gode hjem til de hunde. Håber jeg da...
    Kan ikke andet end at håbe.


  • #17   26. apr 2008 de gange jeg har haft sværest ved at slippe en hvalp, har været overfor folk som var meget anderledes end jeg.

    Man skal hele tiden have hvalpens tarv for øje. folk kan jo være gode hundemennesker fordi de ikke tænker det samme som mig eller lever deres liv på samme måde.

    den sværeste gang var nu Jaques. han skulle til Tyskland og for en gang skyld accepterede jeg at de ikke skulle komme på besøg først, så første gang vi traf dem, var også den dag de skulle have Jacques med hjem.
    De havde villet vente til han var 12 uger, det gør man i Tyskland, sagde de, så vi nåede bare at blive rigtige glade for den lille trold.
    og så stå der og give sin hvalp fra sig til nogen, man kun havde talt i telefon med. Heldigvis gav de sig god tid og vi var da overbeviste om, at han nok skulle få det godt, men alligevel og så så langt væk

    men tænk jer - de kommer på besøg hvert år - skøøøønt
    Jazques er det bedste der er sket i deres liv siger de - men vi savner ham nu stadig - her 3 år efter


  • #18   26. apr 2008 Det er dejligt med sådan nogle hvalpekøbere smiley

  • #19   26. apr 2008 Tinna

    Jeg har stadig ikke tilgivet dig , at du ikke satte dem i en papkasse uden for MIN dør......*GG*


  • #20   26. apr 2008 Hahaha jeg vidste der var noget jeg havde glemt ;D

Kommentér på:
Farvel til hvalpene

Annonce