{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
980 visninger | Oprettet:

Farvel Mynthe.. :'( {{forumTopicSubject}}

Pu ha, den værste dag meget, meget længe.
Tirsdag er min fridag og min kusine kom forbi. Vi havde aftalt at hygge mmed morgenmad og så gå en lang tur med min hund og hvalpene.
Ja.. Vi gik ned på den sti vi plejer, en sti der løber langs havnen, er godt hegnet af og hvor alle hunde altid løber frit. Jeg slipper hundene fri som jeg lejer og vi går, snakker og leger med hundene.
Men... Pludselig kommer der en stor Golden Retriever bl. (tror jeg) løbende aggressivt imod Bella mens den blotter tænder og gøer.
Og hvad gør man så? Man retter selvfølgelig al sin opmærksomhed imod Bella og den store hunde.
Imens har hvalpene fundet ud af at det her er spændene og løber med.
Da de bliver bange for den store hund løber de tilbage på stien igen og her kommer en cyklist.
Hun rammer desværre Mynthe.
Den lille fine hvalp ryger under hjulet og vrider sig af smerte. Jeg skynder mig at løfte hende op og holder hende så tæt som muligt for at få hende til at slappe af. Men hun har så ondt at hun begynder at bide mine fingre i stykker. 30sek senere er det forbi.
Min kusine tager de to sidste hunde imens jeg løber alt hvad jeg kan imod dyrlægen, den lå heldigvis kun få 100m væk, men desværre. Mynthe var væk, død af indre blødninger.
Græd som pisket og har stadig ikke forstået at hun ikke er her mere, Har fået hende emd hjem i en kasse og hun skal begraves i min mors have.

Jeg er helt knust.
Noget af det hårdeste var dog også at skulle ringe til hende som har købt hende, hun græd stort set ligeså meget som mig. Det var forfærdeligt.

Skulle bare lige af med frustrationerne.



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farvel Mynthe.. :'(
Kommentér på:
Farvel Mynthe.. :'(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce