{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

Så blev 2 til 3----- {{forumTopicSubject}}

Ja så kom den lille bitte hvalp hjem igår. Hun vejer hos dyrl. 4.7 kg. som lige 8 uger gammel.
Balder truede med at ville æde den lille stakkel, og da han for 3 gang for på hende, så fik jeg nok af ham.....Min gamle vandkande af metal fik han lige i r---- og så fortalte jeg ham havd jeg mente om hans opførdsel, og ved g--- om han ikke kom med en knurren-----men samtidig skete der noget fuldstændigt uforklarligt imellem os.......Jeg vidste bare at han ikke ville gøre det mere----Hans nakkehår lagde sig også langsomt ned-----------Lady gik i coma på badeværrelset, fordi jeg havde skældt Balder ud i de næste par timer. Så blev det sengetid, Lillepigen kom i det dertil indkøbte bur, så vi kunne sove som vi plejer hvalp eller ej....... Men efter en times skrig i meget høje toner, ja så opgav jeg og hun kom op i min seng hvor jeg fik en masse slik af hendes lille tunge. Lady og hun og mig sagde pølsen sov så arm i arm et par timer-
Så skulle hun ud og tisse mm.... så i seng igen et par timer. I dag følger Balder hende som en anden høne.... se nu har sådan skal du gøre, og se nu her.... De er bare så dejlige at betragte, Har været med ude ved stranden med Lady, som om hun aldrig havde lavet andet--
I morgen starter vi på hvalpemotivation hos DKK.
Hun har en energi og en vilje ud over det sædvanlige, så nu skal hun bare have noget ordentligt foder, så hun kan komme til at ligne en schæferhvalp----Men lige så forslugen hun var hver gang jeg besøgte hende lige så ligeglad er hun nu for sin mad, til min overraskelse.... Og det bedste af det hele. Hun har ikke tisset eller b--- inden for overhovedet................. Nå nu kom Balder med sin bold, og spør hende om de ikke skal lege...... Men hun er træt og ligger nu med sit bitte hoved på min ene fod og sover... Balder har så lagt sig ved siden af, for tænk nu hvis?????????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev 2 til 3-----
Kommentér på:
Så blev 2 til 3-----

Annonce