{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.653 visninger | Oprettet:

Løbetid eller syg? {{forumTopicSubject}}

Jeg er meget i tvivl om min hund er i løbetid eller bare er syg?

Den gør som den skal lave pølser hele tiden, men der kommer bare sådan noget flydende/blodigt mørkt ting ud af den? er det løbetid eller?
Den kaster også meget op.
Den har lige været i narkose torsdag, for at få fjernet tænder? Er det bare en reaktion på det?

Er simpelthen sådan i tvivl om med den løbetid.

Håber der er en der kan hjælpe mig?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løbetid eller syg?
  • #1   7. dec 2008 Sådan har min tæve aldrig haft det pga løbetid

  • #2   7. dec 2008 Hvis du er så meget i tvivl så kontakt en dyrlæge, det lyder ikke som om din hund har det særlig godt.....

  • #3   7. dec 2008
    Giver den lige til mandag morgen og ser. Den hopper rundt og er glad.
    Dyrlægen sagde også at den godt kunne få det dårligt.

    Tusind tak for det sene svar (:


  • #4   7. dec 2008 Det sene svar ???? Du har det første svar 1 minut efter du har oprettet tråden. ;o)

    For mig lyder det som om din hund er syg, havde det ikke været for opkastet, ville jeg have sagt forstoppelse. Men hold øje med dens temperatur hen over weekenden, og om den drikker og spiser. Hvis din vovse får feber og/eller ikke drikker, skal du kontakte dyrlægen....

    God bedring


  • #5   7. dec 2008 Hvis diin hund har blod ud af endetarmen og ellers er dårlig så er det sku da bare at fatte knoglen og snakke med dr. dyr !! nu !!!!!!!!!

  • #7   7. dec 2008 det koster jo ikke noget at ringe til dyrlægen. Jeg ville bestemt ikke vente til mandag morgen, jeg ville ringer NU. Synes også mere det lyder somom den er syg

  • #8   7. dec 2008 Altså hvis den gør som den skal lave pølser, og der kun kommer noget flydende/blodigt ud, skal du da ringe til dr.dyr har altså ikke hørt om at tæver bløder fra R.... når de er i løb. Så tror altså ikke det er det!! Så få du ringet til dyrlægen, og for at få bedre styr på løbetiden, så skriv ned i kalenderen, start og slut. så har du hele tiden en ide om hvornår det skal starte...
    Held og lykke med hende, håber ikke det er noget alvorligt, men bare noget dårlig mave...


  • #9   7. dec 2008 Det har intet med løbetid at gøre.

    Jeg ville ringe til dyrlægen, hvorfor vente. Er mandag anderledes en søndag, bare et spørgesmål ?


  • #10   7. dec 2008 Jeg ringede til dyrlægen i går aftes og vi aftalte jeg skulle tage alt mad fra hende til over middag og hvis hun ikke har fået det bedre inden for de næste par timer så skulle vi komme med hende..

    Det med det sene svar var bare at det var så sent om aftenen smiley

    Mange tak for alle jeres svar. smiley


  • ulla h
    ulla h Tilmeldt:
    jan 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #11   7. dec 2008 Hey

    har en valp på 5 mån nu , ved ikke om den er komme i løbetid , men en dag, tisse hun på gulve og der var blod ..så jeg tro det er løbe tid ..

    Næste dag sad hun på gulve i badeværelse og der lå også blod så klart hun er komme i løbetid , men nu er det jeg ikke kan se blod mere, heller ikke i hendes kurv eller tæppe.Hun er blive renlig og har være det længe , siger til når hun skal ned , men nu tisser hun nogen gange på gulve og i sin kurv når hun ligger der ...nogen der har et svar ellers gå turen til dyrelæge..måske kan det være noget med hun ikke kan holde på vande , mange tak på forhånd


  • #12   7. dec 2008 Ulla - Jeg syntes at det er meget tideligt hvis din hund skulle være kommet i løbetid.
    Har hendes kønsdele været hævede?
    En tæve i løbetid kan godt havde svært ved at holde på vandet.
    Og de bløder kun de første 14 dage.

    Men din hund kan jo fejle noget andet. Som underlivsbetændelse eller urinvejsinfektion...osv


  • #13   7. dec 2008 Ulla - En hund er jo i løb i ca. 3 uger, hvor blødningen tager til, for derefter at aftage igen. Det er svært at sige om det ER løbetid - umiddelbart er det lidt tidligt....

    Jeg syntes det lyder som om din hvalp har fået blærebetændelse - i og med den tisser i sin seng, når den sover. Få den checket hos dyrlægen. Ubehandlet blærebetændelse kan blive alvorligt.


  • ulla h
    ulla h Tilmeldt:
    jan 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #15   8. dec 2008 hey alle

    Mange tak for jeres svar og råd ...tager til dyrelæge så er jeg 100 på hun er rask ..man takker


Kommentér på:
Løbetid eller syg?

Annonce