{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
664 visninger | Oprettet:

Foder {{forumTopicSubject}}

Hej med jer...

Et emne der tit er oppe og vende - nu er det min tur til at få lidt hjælp...

Jeg har Tux & Oliver, begge vejer ca. 30 kg. de spiser SINDSYG meget, det er nok mest Oliver der spiser meget, lige før jul (dvs. den 23/12) fik jeg 15 kg fra Olivers Petfood - jeg vil skyde på at der ca er 2 kg tilbage idag. Jeg er måske ikke så god til det der med at veje og måle foder af da begge hundene er "perfekte" i deres størrelse dvs. de vejer hverken for lidt eller for meget. De får mad morgen og aften. Det skal lige tilføjes at de har hvert deres mad & vand skåle men de spiser kun af det ene og det er selvfølgelig det samme de spiser af..

Jeg plejer altid at fodre med Hills eller Olivers. Men jeg er begyndt at overveje evt. at prøve at blande et billligere foder i Hills eller Olivers - simpelthen for at spare lidt penge...
Og ja selvfølgelig viste jeg godt da jeg købte mine hunde at de skulle have noget at spise...
Men er der nogen af jer der har erfaringer med billigt foder - er der noget i kan anbefalde...???

For mig er billigt foder, når det koster under 350 kr. for 15 kg.

Håber ikke i misforstår mig, jeg vil ikke gå på kompromsi med kvaliteten, da det er vigtigt for mig at mine hunde er sunde og raske og at det foder de får er et godt foder - men hvis der nu er nogen af jer der bruger et foder der er billigt og i har gode erfaringer med vil jeg gerne vide besked...

på forhånd tak

mvh

Malene J & co..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder
  • #1   3. jan 2006 Ja har overvejet det med at købe i store mængder - jeg har også gjort det før - bla. med Olivers - problemet er bare at der hvor jeg skal have foderet stående er et sted hvor der er MANGE mus og de har før bidt hul i både fuglefrø og hundefoder... Et problem der vil blive løst engang til foråret...
    Hvilket foder bruger du???
    Tro mig jeg går skam ikke på kompromis med kvaliteten - kvaliteten er vigtigt for mig..


  • #2   3. jan 2006 hej Malene....
    jeg skrev lidt m Oliver`s fodermærket igår...prøv at læse det....

    Lykke


  • #3   3. jan 2006 det står under overskriften " Artemis er kanon foder" eller noget i den retning...

  • #4   3. jan 2006 Jeg synes det lyder godt at dine hunde hverken er for tykke eller tynde.

    Men da Honey var unghund, var hun meget tynd(dengang fik hun tørfoder). Jeg fandt hurtigt ud af at jo mere hun fik at spise jo hurtigere og mere løb hun.
    Hun holdt vægten på det anbefalede mængde, men øgede ikke vægt hvis hun fik mere(selvom det var den ønskede effekt).
    Jeg ved ikke om du kan bruge min erfaring!?
    Men det er ikke altid at hundene har brug for alt det fodder de vil spise, du kan jo prøve at følge anbefalet dosis, hvis de taber sig kan du bare sætte mængden op igen?

    Nu fodrer jeg med BARF, det er nok ikke billigere for dig.
    /Alissa


  • #5   3. jan 2006 Jeg synes Olivers leverer en super service - jeg fodrede Nelly med halvt af det og halvt Hills - hun hadede det, men opdrætteren sagde helt fra start af at hun ik var glad for tørfoder...

    Jeg ville fodre med Regal Petfoods eller Magnusson hvis jeg skulle bruge tørfoder til en anden hund end Nelly - men Nelly skal have BARF resten af livet - og det er hun glad for!


Kommentér på:
Foder

Annonce