{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.083 visninger | Oprettet:

Helle F
Helle F
Tilmeldt:
10. maj 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5

Foder: Hvilke af disse ville i vælge? {{forumTopicSubject}}

Jeg har 4 dk/sv gårdhunde - alle tæver.
De er hhv. 12, 5, 5 og 4 år gamle. De er hovedsagligt familehunde. Kommer i skoven i en time til halvanden 4-5 gange om ugen og ellers luftes de normalt.
Altså et ret almindeligt aktivitetsniveau.

Den gamle får Obesity control fra Royal Canin da hun er til den runde side - så det er vi kommet frem til med dyrlægen og det holder jeg fast i.
De 3 andre har fået Olivers gennem et års tid. Olivers Adult blev de trætte af, så jeg skiftede til den ny Selected Fish. Den er de meget glade for!

Jeg har så hørt at Olivers måske ikke er den bedste kvalitet i forhold til andre mærker og jeg vil gerne give mine hunde det bedste. Desuden er Olivers en dyr løsning i forhold til andre mærker, hvis jeg vel og mærke handler i England.

Har kigget lidt rundt og er kommet frem med disse muligheder. Nedenunder er hvad det vil koste mig pr. md. for de 3.

Hill's Nature's Best Canine Adult Mini / Medium
311,- pr. måned

Eukanuba Adult Normal Activity Small and Medium Breeds Arrow
269,- pr. måned

Hill's Canine Adult Tuna & Rice
278,- pr. måned

ORIJEN Adult Fresh Fish Dog Food Arrow
351,- pr. måned

ORIJEN Adult Dog Food
279,- pr. måned

Pro Plan Adult Salmon & Rice Arrow
206,- pr. måned

Til sammenligning:
Olivers Selected fish
404,- pr måned

Puh, jeg synes det er et forvirrende marked. Så oplys mig, hvad er bedst? Evt. noget andet end det der er listet ( Ikke BARF)?

Jeg har så vidt muligt valgt noget med fisk, da jeg erfarer at mine hunde elsker smagen af fisk. Er der nogen ulemper i foder baseret på fisk ifht. andre kødgrupper?

Nu vi er ved det... hvilket hvalpefoder er det bedste? Min ene tæve er drægtig og jeg har tidligere brugt olivers til mine kuld, men er som sagt ikke sikker på det er det bedste...?

Mvh. Helle


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder: Hvilke af disse ville i vælge?
Kommentér på:
Foder: Hvilke af disse ville i vælge?

Annonce