{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

Natazja K
Natazja K
Tilmeldt:
25. maj 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Lille mops {{forumTopicSubject}}

Hej min mops Leah der er oprettet under min datters navn er, synes vi selv ret lille, er det normalt at en mops hun på 10 måneder vejer ca 6 kg? Ifølge opdrætter burde hun veje omkring de 8 kg nu. Men er lidt i tvilvl hun har aldrig fejlelt noget og trives fint. Jeg mener selv at hun måske bare er en lille en af slagsen, hun er hverken undervægtig eller for tyk. Hvor meget bør en mops af hendes str veje?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lille mops
  • #1   16. feb 2009 Det er jo svært at sige når du ikke fortæller om størrelsen? Det kommer jo an på højde og drøjde.....
    Hvad siger jeres dyrlæge?


  • Natazja K
    Natazja K Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   16. feb 2009 må desværre indrømme at jeg ikke lige har målt hende men vil da gøre det imorgen, vi har ikke været til dyrelægen siden i sommer da der ikke har været nogen grund til det, men har da tænkt at vi nok skal derned snart om ikke andet så for at få klippet negle på hende så kan dyrelægen vel samtidig vurdere hendes str. Er jo i den heldige situation at have fået en mops der ikke fejler noget som helst, hun er bare skøn, bedårende og lækker..... smil

  • #3   16. feb 2009 ....Tja..... teoretisk ved du jo ikke om hun er syg eller rask, når ikke du har fået hende undersøgt....

  • #4   16. feb 2009 Min egen Audrey vejer 7,8 kg.. hun er 1 ½ år.. , mopser kan godt være små .. nu har jeg ikke set din datters profil..
    du må lige smide et link *ss*

    men du kan jo tage forbi dyrlæge til vejning.. det har vi gjort.. bare for at passe på overvægt osv.. og hvis jeg er i tvivl om noget så er de jo lige ved hånden.. og så et plus... hunden er vant til at komme til dyrlægen.. for det er jo hyggelig når man er der 1 gang om mdr. bare for at blive vejet.. *smiler* vægten bliver skrevet ned i deres skema.. , så der er fuld kontrol og så er det Gratis !!

    nå nu kalder sengen...


  • #5   16. feb 2009 Nu har jeg set profilen.... og kan ser, at hvis dette er din datter ??

    http://hundegalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=60378

    at hunden vejer 8,1 kg v/ 8 mdr.

    Jeg håber ikke at hun har tabt sig 2 kg på 2 mdr. for så er der noget i vejen. hvis man regner det om til % så er det temlig meget hun har tabt.. :o(


Kommentér på:
Lille mops

Annonce