{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Frosset".
  • #1   13. okt 2009 der er nogle regler man skal overholde herinde .
    og overholder man ikke dem ja så bliver man frottes som straf smiley


  • #3   13. okt 2009 frottes=frosses

  • Karoline S
    Karoline S Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #4   13. okt 2009 Ok, tak for hurtigt svar smiley Spørg fordi en bruger herinde er blevet frosset, efter hun har afsløret en hundehandler, som pt sælger hvalpe her og på DBA. Far til hvalpe, har dkk tavle,men dkk har indlagt avlsforbud (hunde web) og ejer er smidt ud af Dkk.. Syntes ikke det er fair, når man forsøger at stoppe det..?

  • #5   13. okt 2009 Karoline- synes du skal passe på med at kalde folk for hundehandler.. er SÅ træt af "2-håndsviden"!

  • #6   13. okt 2009 man kan jo ikke vide, hvad personen ellers har sagt/skrievet et andet sted...eller opsparet af overtrædelser.

    men i dette tilfælde har vedkommende nok linket til en bestemt og det må man ikke....det er udhængning



  • #7   14. okt 2009 Der er rigtig rigtig mange ting her på HG man ikke må.. Det har jeg efterhånden fundet ud af, og nogle af tingene er fuldstændigt åndssvagt!
    Men frysningen er en ''straf'' som HA'erne giver.
    Jeg har prøvet at være frosset i alt fra 24-48 timer, og nogle af grundene har været lidt for tynde synes jeg.
    FX var der engang en salgsannonce med en pige der ville bytte sin hund væk til en anden, fordi hendes hund ikke passede i den størrelse hun havde forventet. Hun blev svinet (!!) til at massevis af folk, og så skrev jeg på annoncen, at det ikke var tilladt at skrive den slags på salgsannoncer, og at jeg synes de skulle slette deres indlæg. Men hva skete der så - Så blev jeg frosset! smiley Hehe!
    Men hva' pokker, det er nok også meget sundt med nogle ''Pauser'' herindefra sommetider smiley
    Dog synes jeg den form for udhængning fortjener en ''straf'' - Ved så ikke hvor længe man bliver frosset for den slags.
    KH Ann-Sophie


  • Karoline S
    Karoline S Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #8   14. okt 2009 Tak for alle indlæg smiley Er glad for en hver som hedder gider deltage i debatter/spørgsmål. smiley Men... kære hunde-venner... Hvordan stopper vi En `person herinde, som udelukkende har hunde/& hvalpe på i annoncer(og DBA) ; hvor det er ren pengemaskine ????
    Karoline..


Kommentér på:
"Frosset".

Annonce