{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

En lille update.. {{forumTopicSubject}}

.. måske et par dage forsinket..

I sidste uge skrev jeg herinde ang. Basse dårlige mave.
Vi var hos dyrlægen om tirsdagen, og fik nogle sprøjter samt penicillin med hjem. Hun havde høj feber, og var meget sløv (dog var hun selvfølgelig frisk hos den spændende Dylle)..

Onsdag aften var hun dog stadig sløv og havde meget tydeligt feber, og virkelig trætte øjne, samt hun var meget træt og faldt hurtigt i dyb søvn indenfor. Maven havde det dog lidt bedre..
Torsdag snakkede jeg med dyrlægen, og hun var meget bekymret. Basse har jo tabt sig næsten 4 kg, og min dylle frygtede at det skyldtes nyresvigt eller andre sygdomme i organerne..
Fredag inden arbejde skyndte vi os så forbi dyrlægen og få trukket blod.. Kom lidt for sent på job, men fuck det.

I går fik jeg så svar på blodprøverne: Hun havde højt antal hvide blodlegemer, som skyldtes infektionen hun behandles mod. Andet var der ikke galt, og de andre tal så rigtig fine ud. Altså har hun ikke tabt sig grundet noget medicinsk, men bare fordi hun er som hun er, med den høje forbrænding. Og den dårlige mave og feber skyldes en infektion som behandles, og ikke noget livstruende..
I dag har jeg så været inde med afføringsprøver, som vi lige får tjekket for hjerte/lungeorm for at være på den sikre side, og fordi det er længe siden..

Så alt er fint, selvom hun stadig er lidt sløv.. Skal lige snakke med dyllen igen i løbet af ugen, om hun skal på en til omgang penicillin.. og så skal hun fedes op hvilket jeg arbejder hårdt på!.. Men guuuud, hvor skider en hund altså meget, når den får så store mængder foder.. Hold da op!..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En lille update..
Kommentér på:
En lille update..

Annonce